Visa fullständig version : Ny medlem - Cribbe
Hej alla!
Nybliven medlem här, haft mc-kort i 7 år och är 34 år, bor i Malmö.
Har haft en vtx1300 05:a, Hornet 600 07:a och nu senast en FZ6 07:a.
För drygt två veckor sedan gick jag av vägen och har varit på sjukhus i 2v. Fick komma hem i torsdags.
Har 3 kotor skadade i ryggen, 4 revben skadade samt ett nyckelben och skuldra...men jag lever och kan gå, om än med korsett som jag får ha kommande 3 månader. Min fz6:a får komma till himmelen, men det är bara en materiel sak.
Det var väl lite kortfattat om mig. Anledningen till att jag gick med här är givetvis att jag är intreserad av HD :-) En ny hoj skall det så småningom bli och då funderar jag på att gå tillbaka åt custom/glidar hållet, ingen mer sporthoj för mig. Skall skriva och fråga om detta lite mer i rätt tråd :-)
Välkommen hit till forumet...
Tråkigt bara att läsa om din olycka och hoppas att allt läker fint. Korsett är väl inte alltid fy och skam heller, men landstingens alternativ är kanske inte de jag tänker på i så fall. *L*
Hoppas som sagt var, att du blir fullt återställd eller åtminstone så mycket så att du kan köra hoj. Det är bara att vara en "livs-fighter".
Keep on rockin´! ro;
Tjena o välkommen till ett sjysst forum! Min vurpa med moppen är ju småpotatis i sammanhanget,men krya på dej!
PAINTERN
2012-06-24, 22:57
Välkommen hit och se till att läka ihop snarast, så du kan handla en harley.W;
cybercount
2012-06-24, 23:35
Välkommen till forumet, klart du ska ha en H-D och glida runt på :-)
Darkforce
2012-06-25, 07:00
Välkommen! W;
Korsett är väl inte alltid fy och skam heller, men landstingens alternativ är kanske inte de jag tänker på i så fall. *L*
Hehe, du kan få låna min och testa när jag inte behöver den längre :-) Men den ger nog inte riktigt samma hållning dock...
Tack alla ni andra för ert stöd. Jag tränar allt jag kan och orkar var dag för att komma tillbaka till verkligheten men det är bara att inse att det kommer att ta tid, men skam den som ger sig!!
HD-Micke
2012-06-25, 16:20
Välkommen och krya på dig Cribbe!
robbbull
2012-06-25, 16:30
Välkommen!
Hehe, du kan få låna min och testa när jag inte behöver den längre :-) Men den ger nog inte riktigt samma hållning dock...
Tack alla ni andra för ert stöd. Jag tränar allt jag kan och orkar var dag för att komma tillbaka till verkligheten men det är bara att inse att det kommer att ta tid, men skam den som ger sig!!
:I: Det behövs nog ej... :)
Misstänker att jag har snyggare och fler i garderoben redan... Sydde t o m sådana själv ett tag. :D
Men tackar för erbjudandet. ro;
Bikebandit
2012-06-25, 19:00
Welcome to the forum Cribbe thb;
RilleHD666
2012-06-25, 21:13
Välkommenthb;
Välkommen och krya på dig så du snart kan sadla upp på en riktig hoj W;
Tack alla! Jag längtar redan efter att få hoppa upp på en mc igen. Suget efter en HD ökar oxå dag för dag och ju mer jag läser om dom på internet m.m - Vill HA!!!
Välkommen och krya på dig!
cybercount
2012-06-26, 20:22
förstår lite hur du känner dig, bröt fotleden i januari så min årspremiär på knarren vart något fördröjd, men jag har gjort mitt bästa för att ta igen den förlorade tiden =)
Krya på dig!
Fredrik_t
2012-06-27, 00:39
Välkommen! Är själv nybliven medlem och HD-åkare. Kom precis på att jag inte presenterat mig vilket kanske är lite ohyfsat...
Hursomhelst; välkommen och krya på dig!
/Fredrik
DeaDSexY
2012-06-27, 00:51
Välkommen! Å se till att komma på festen å träffa alla IRL oxå! ;)
John Brandt
2012-07-01, 01:30
Välkommen och krya på dig! W;