handdator

Visa fullständig version : Nya Sulor!



Json
2012-06-12, 23:10
Idag fick Road Kingen nya däck. På inrådan av min Harley Guru inhandlades Avon Cobra hos den lokala däckkrängaren. Han ordnade fram samma pris som jag hade fått pröjsa på internet. Var först lite skeptisk då många dissar Avon. Efter att provkört några mil får jag lov att hålla med gurun. Spårstabiliteten och hanterbarheten var mycket bättre än på dunlop däcken jag hade tidigare. Från att Road Kingen varit lite som att brottas med en elefant blev hon nu som en balettdansös. MT90B16 både fram och baK. Smala bakhjul äger yp;

//Json

JohnnyRocker
2012-06-13, 07:03
thb; får man fråga vad det blev för pengar? frv;

Henrik Forslund
2012-06-13, 07:47
Jag har original dunlop, fräscha, igår regnade det. Det Gick att göra powerslajjds med 40 hästar i motorn. Jedra skitdäck.

Json
2012-06-13, 08:33
Hamnade på 3300kr för fram och bakdäck monterat och balanserat på lösa hjul. Räknade ut att det var samma pris som om jag skulle köpt däcken från till exempel Dexon och sedan betalt frakt och fått dom monterade hos någon däckverkstad. Jag var på Hjulhuset i Staffanstorp Tommy som driver den vekrstan har 40 år i branchen och är trevlig att ha och göra med.

//Json