handdator

Visa fullständig version : Artikel: Norrtälje Custom Bike Show regnade bort!



admin
2012-06-03, 08:18
Du kan se sidan på http://harleyforum.se/content.php?227-Norrtälje-Custom-Bike-Show-regnade-bort!

Fonve
2012-06-03, 10:05
Var där och det var tamefan ingen rolig upplevelse.
4 grader, ösregn genom hela dagen. Som om det inte var nog blåste det svinkallt! Helt sjukt egentligen. Några grader kallare och det hade snöat i Juni!

Neno
2012-06-03, 11:43
Var där med.Fan en dag om året så kunde väl vädergudarna var lite schyssta..Men det var kul se alla vackra bygge.Sen var det att torka och varma sig hos twin club mc norrtälje. Öl hadde dem åxå..Det var en bra dag iaf..Smoke

stroker49
2012-06-03, 12:38
Regntelje! Hur många gånger har man inte frusit i spöregnet där? För några år sedan tog jag med min smutta sommarsovsäck som jag varit så nöjd med i Augusti året innan. Det skulle jag inte gjort, det blev minsugrader. Vad jag frös! Men Twin Club är överlägset trevliga och Custom Bike Show är suveränt arrangerat. Så det är bara att bita ihop och åka dit. Är man inte lite tuff så kan man sitta och se på bingolotto eller visa väst och tatueringar inne på krogar i stället för att utsätta sig för sol, regn, blåst och frostnätter, brustna oljeslangar, tappad packning, spruckna avgassystem..svår bakfylla..tinnitus, klamydia..vad faan håller jag på med detta för?

Hagis
2012-06-03, 14:31
Att man inte tar lärdom av tidigare år förvånar mig! Det är ju inte första gången det regnar och inte den sista! Sen att det var kallaste juni dagen på över 80 år i Sverige gör ju inte saken bättre! Nä, flytta fram eventet några veckor och öka chansen för bättre väder :)

FraGGion
2012-06-05, 21:20
Men man tackar Janne från Blotsvens MC för sköna bilder, när man inte palla att åka dit.

hasse diesel
2012-06-05, 22:23
För att du kan och villthb;
Regntelje! Hur många gånger har man inte frusit i spöregnet där? För några år sedan tog jag med min smutta sommarsovsäck som jag varit så nöjd med i Augusti året innan. Det skulle jag inte gjort, det blev minsugrader. Vad jag frös! Men Twin Club är överlägset trevliga och Custom Bike Show är suveränt arrangerat. Så det är bara att bita ihop och åka dit. Är man inte lite tuff så kan man sitta och se på bingolotto eller visa väst och tatueringar inne på krogar i stället för att utsätta sig för sol, regn, blåst och frostnätter, brustna oljeslangar, tappad packning, spruckna avgassystem..svår bakfylla..tinnitus, klamydia..vad faan håller jag på med detta för?

HarleyGirl
2012-06-08, 20:42
Ja och jag valde att stanna hemma:(

Diesel
2012-09-05, 15:51
Var där med fyra till ur Aros Viking. Det hade visst aldrig varit så kallt i Norrtälje, den tidpunkten på året - sedan de börjat mätningarna. Bra jobbat, alla i Twin Club - det ni gör är vuxengodis på hög nivå.