handdator

Visa fullständig version : Harleyforum träffen 2012 final



Hagis
2012-05-28, 10:46
VIKTIGT!!! Läs igenom allt noga innan ni börjar betala in!

Nu är äntligen alla bitar sammanbundna och jag får be om ursäkt för att det tagit sån tid. Men det har visat sej vara ett heltidsarbete att fixa i ordning allt och deala med alla kontakter till höger och vänster. När både jag (DeaDSexY) och Hagis dessutom har våra vanliga jobb där vi jobbar i princip dygnet runt har vi bokstavligt talat haft häcken full, milt uttryckt.
Plats: MCE's klubblokal i Järfälla, Stockholm (Snutenvägen 1)
Pris: 300:- FÖRSKOTTSBETALNING!!!
Tid: 30/6 - 1/7 (medtag tält om du ska övernatta)

Hur tar man sej dit då?
Antingen åker man till angiven adress för egen maskin eller så gör man oss sällskap i kortegerna!
Märsta
Samling kl 16:00 på parkeringen Lyckostigen i Märsta/Sigtuna avfärd 16:15 hör av er på hagis@harleyforum.se om ni har några funderingar! Jag kommer även kunna lotsa er till rätt plats per telefon 0729 - 247 241 Men ring, jag svarar inte på sms på den telefon!
Nyköping
Vi kommer avgå från iron horse (mc-träffen) kl 15:30
Kom till samlingen med tankad hoj och tömd blåsa! Vi kommer sen sammansluta dessa två korteger för att gemensamt åka dom sista km!

Vad får man för 300:- då?
Framför allt får man göra något bra för alla barn som har cancer... Och sen får man träffa harleyfolk från hela Sverige. Det finns liveband på plats (Heavy Duty) som spelar skitbra musik i lokalen... Det finns diverse drycker och hamburgare att köpa på plats och även grillar. Vill man däremot ha något speciellt utöver det som säljs där får man givetvis ta med sej egen mat och dryck.
Vill ni bada (dagen efter kan det vara skönt) så ta med er badkläder för det finns en fin badplats mindre än två km bort!

Hur anmäler man sej då?
Man betalar in 300:- till följande konto i Swedbank:
Clearingnummer: 8327-9
Kontonummer: 923 445 165-7

VIKTIGT! Märk betalningen med ert personnummer (endast sex första siffrorna)
ÄNNU VIKTIGARE! Skicka sen ett mail till: andreas@harleyforum.se med info om att ni betalat, vad ni märkte betalningen med och FÖR OCH EFTERNAMN!!! Detta för att vi måste skapa en tillfällig medlemslista på folk som kommer...
SKITVIKTIGT! Är ni flera (familj eller vänner tex) som ska betala in så MÅSTE ni göra separata inbetalningar för varje person, alltså INTE en klumpsumma! Detta för att annars funkar det inte att skapa den tillfälliga medlemslistan!

Kan man donera pengar även om man inte kommer?
Japp! Det går skitbra! Då är summan valfri och man ska då märka sin betalning med bokstaven D framför ert sexsiffriga personnummer. Och sedan skicka ett mail till andreas@harleyforum.se med samma nummer, för och efternamn och även nickname på forumet om ni är medlemmar där, samt att ni klargör att det är en donation...

Vart går pengarna?
Först och främst så kommer pengarna gå till att betala för festen eftersom det tyvärr inte är helt gratis att anordna en sån här tillställning. Efter festen är betald så kommer varenda krona gå oavkortat till barncancerfonden! Så gör nu ett slag för både barn med cancer och bikerkulturen och häng med på årets bästa fest! Ta med cash då du inte kan betala med kort på plats!

Kan man få tillbaka sina pengar om man inte kan komma?
Nej, vi kommer inte kunna betala tillbaka några pengar. Så är det så att ni inte kan komma efter att ni har betalat så får ni se det som att ni har gjort en god gärning för barn med cancer!

7198

http://i1228.photobucket.com/albums/ee444/Harleyforum_Sweden/4bed38c4.jpg

ViLa
2012-05-28, 10:54
Bra jobbat mina HD bröder.

Ser jag fram emot :)

Hagis
2012-05-28, 11:02
Som jag sa till DeaDSexy, vi lär nog ta en öl sen sitter vi i fosterställning och sover i varsitt hörn haha....
Nä, så får det inte bli! Men det har varit sjukt mycket slit sista veckorna för att hinna allt! Så nu är det bara banderollerna kvar och givetvis alla sista minuten fix som vi inte kan planera in men som vi vet kommer!

DEADSEXY: Jag råkade raddera den förra tråden, jag saknade massa information vilket gjorde att jag fick för mig att den var gammal! Sorry, men är det något du vill ändra i texten så skriv ett mail så löser jag det redan i kväll!

L&R

Jimmy Jazz
2012-05-28, 12:57
Riktigt gött jobb! Ska bli nice detta!

xbones
2012-05-28, 14:15
Grymt jobbat Gubbarvic; Ser verkligen emot att be there,o träffa folk som man tjötar med(o emot ibland:D)här på forat!

Pilten
2012-05-30, 10:10
Tja... Kommer bli förjävla bra det här :-) ansluter till Märsta ! (ny här)

Hagis
2012-06-05, 15:12
Krappy bild, hatar paint!
Men för er som kommer från Stockholm/Uppsala (E4an) ni åker längst den röd prickade vägen.
För er som kommer från Sigtuna/Knivsta/Uppsala gamla vägen, åker längst den gröna prickade vägen.

Ska försöka få till en bättre bild i kväll efter jobbet!

7341

Alunda
2012-06-05, 23:56
Vi kan ha en pre-uppsamling i Uppsala om nån vill...
Jag kommer iallfall att vänta vid Max (mitt emot biltema) vid 15-snåret för vidare färd till Märsta för att vara där till kl16.

indy 500
2012-06-06, 00:42
Det blir brathx;

Vajtan
2012-06-06, 10:21
Hmm...skulle ju betalat oxå so;...men inte nu, för nu blir det åka! See ya...MPD;

indy 500
2012-06-07, 12:05
Har betalt, hoppas bara man slipper flotta ner cykeln!re;