handdator

Visa fullständig version : Skinnjacka, old school



Mr Davidson
2012-05-24, 13:37
Hej

Jag växer ännu... tydligen... Måste kränga denna stlk 56, för själva påklädandet ger upphov till vansinniga skrattattacker... hos min familj... Med en sån familj behöver man inga fiender ak47

Jackan är en old school knuttejacka, med riktigt SKINN. Inte lackat spaltläder! Känns som man tar på sig en skyddsväst. LIte lagom använd look och bara så snygg (enligt mig). Hoppas det
nån mer därute som tycker samma.

Vill ha 1200:- Eller bytes mot lite olika objekt; ett par 45-46 boots i westernstil för hojåka. Alt. en skinnjacka i rymlig storlek D112 (jaja, flabba ni). Ev kan en short eller medium sissy till
Superglide vara intressant. Väska typ postväska. Det blir kanske lite pengar hit eller dit, men det fixar vi på resan. Bra om det är hyggligt nära för en schysst tur på hojjen, så slipper vi
skicka fram och tillbaks ifall saker inte passar. Bra om det finns foton att kolla på innan.

Går bra ringa på 070-280 71 33. Svarar jag inte, är ett sms välkommet. Syns/hörs! mvh /Stefan

7106

stroker49
2012-05-24, 18:14
Schysst jacka men gå ner i vikt i stället, då behöver du inte trimma. LCHF, funkar för mig. Köttbit med rejäl sallad, bearneassås och så ett glas vin och lite god ost efteråt. En diet man kan leva med!

Mr Davidson
2012-05-24, 18:47
Schysst jacka men gå ner i vikt i stället, då behöver du inte trimma. LCHF, funkar för mig. Köttbit med rejäl sallad, bearneassås och så ett glas vin och lite god ost efteråt. En diet man kan leva med!

Du känner inte hjälteglorian skaver??? fu:

Skämtåsido, har Du helt rätt... men det känns som att ge upp, på nå skruvat vis. Riktiga män väger tresiffrigt. Framtill döden då den extra askan bara är några få gram...

stroker49
2012-05-24, 20:32
Jo lite. Men man mår faktiskt bättre och kan köra hojj längre. Ingen vill hungra eller leva på några salladsblad och vatten. Men om jag drar ner på bärs (tar dock en just nu, gött) och dricker lite rödtjut och whiskey ibland istället och inte undviker fett men kolhydrater så känns det inte som om jag försakar något. Ursäkta om tråden blev kapad och hälsoinriktad.

xbones
2012-05-24, 21:07
Hej

Jag växer ännu... tydligen... Måste kränga denna stlk 56, för själva påklädandet ger upphov till vansinniga skrattattacker... hos min familj... Med en sån familj behöver man inga fiender ak47

Jackan är en old school knuttejacka, med riktigt SKINN. Inte lackat spaltläder! Känns som man tar på sig en skyddsväst. LIte lagom använd look och bara så snygg (enligt mig). Hoppas det
nån mer därute som tycker samma.

Vill ha 1200:- Eller bytes mot lite olika objekt; ett par 45-46 boots i westernstil för hojåka. Alt. en skinnjacka i rymlig storlek D112 (jaja, flabba ni). Ev kan en short eller medium sissy till
Superglide vara intressant. Väska typ postväska. Det blir kanske lite pengar hit eller dit, men det fixar vi på resan. Bra om det är hyggligt nära för en schysst tur på hojjen, så slipper vi
skicka fram och tillbaks ifall saker inte passar. Bra om det finns foton att kolla på innan.

Går bra ringa på 070-280 71 33. Svarar jag inte, är ett sms välkommet. Syns/hörs! mvh /Stefan

7106 Tjena! Du bor väl i Gbg området? Är intresserad av jackan. Har inga cowboyboots men äkta HD boots (trubbiga med låg klack) o spännen,nyfixade hos skomakarn. Dom har blitt för stora(för nåt år sen pga att jag krympte 25 kilo) så jag har köpt nya. Kommer hem 31/5 så om du vill byta eller jag köper din jacka så kan vi träffas.

Mr Davidson
2012-05-24, 21:57
Tjena! Du bor väl i Gbg området? Är intresserad av jackan. Har inga cowboyboots men äkta HD boots (trubbiga med låg klack) o spännen,nyfixade hos skomakarn. Dom har blitt för stora(för nåt år sen pga att jag krympte 25 kilo) så jag har köpt nya. Kommer hem 31/5 så om du vill byta eller jag köper din jacka så kan vi träffas.

Tror vi kan nåt på g där... Muppen (stroker49 :D) med förslagen viktnedgång verkar ha påverkat dig mer än mig... vic; Vilken storlek har Du på bootsen? Modellen tror jag kommer vara ok. Nån liten bild via mejl?

xbones
2012-05-24, 22:57
Tror vi kan nåt på g där... Muppen (stroker49 :D) med förslagen viktnedgång verkar ha påverkat dig mer än mig... vic; Vilken storlek har Du på bootsen? Modellen tror jag kommer vara ok. Nån liten bild via mejl? Dom är 46. Är i Norge o jobbar o bootsen är hemma. Viktförlusten beror på diabetes2. Gick ner 25 kilo på 4-5 mån innan man fatta o gå till läkarenwa; Du vet la hur det är.

Mr Davidson
2012-05-24, 23:16
Vi synes 31/5 om inte vädergudarna konspirerat mot oss. Meddela adressen via sms, tack. Gbg e himla fint på försommaren...

Mr Davidson
2012-05-30, 19:19
Den är borta

so;