handdator

Visa fullständig version : HarleyForumTröjor - NYHET!



admin
2012-05-23, 12:58
Har fått en hel del nya förfrågningar ang HarleyForumtröjor igen och kör igång en ny omgång! Systemet vi kört hittills med beställningar via PM, e-mail fram och tillbaka tar enorm tid och blir lätt fel.

Så nytt är att ALLA tröjbeställningar numera görs via en "vanlig" Webbshop på nätet. HarleyButiken (http://www.harleybutiken.com/kategori/HarleyForumTrojor) har lagt upp samtliga tröjor i sin webbshop för att underlätta samt att det ger möjligheten att välja olika betalningsalterativ. Förskott till BankGiro, Svea Faktura, Svea Delbetalning eller PayPal.

HarleyButiken (http://www.harleybutiken.com/kategori/HarleyForumTrojor) hjälper endast till att förmedla köpen och allt överskott går oavkortat tillbaka till drift och underhåll av HarleyForum.se!

Notera att tryckeriet endast har lösa tryck på hyllan, trycker 10 i stöten så därför kan leveranstider variera, räkna ca 2-3 veckor.

Vi har dessa på lager redan nu för direktleverans.
2 st L hoodie ryggtryck
2 st XXL hoodie brösttryck
1 st XXXL hoodie brösttryck


Tröjorna skickas direkt från tryckeriet med DHL och spårnings ID.

Klicka på bilden nedan för att beställa. Priser är inklusive frakt.

http://i1228.photobucket.com/albums/ee444/Harleyforum_Sweden/harleyforumtrjor.jpg (http://www.harleybutiken.com/kategori/HarleyForumTrojor)

Även figursydd dammodell finns i shoppen!

http://i1228.photobucket.com/albums/ee444/Harleyforum_Sweden/Trojor/HF2DAM.jpg (http://www.harleybutiken.com/kategori/HarleyForumTrojor)

Hagard
2012-05-24, 19:19
Finns det mojlighet att fa med westcoast loggan?

xbones
2012-05-24, 21:11
Finns det mojlighet att fa med westcoast loggan? Tror att vi får ta den biten själv. Det finn en tråd i gruppen om logot men vi har väl inte bestämt ännu hur det ska se ut.

Hagard
2012-05-24, 22:44
Så det blir inte gbg vapnet?

xbones
2012-05-28, 18:58
Så det blir inte gbg vapnet? Vi kom aldrig fram till nåt bestämt men Forumloggan med Westcoast var väl närmast innan diskussionen ebbade ut. Ska dra igång det igen. Bra att du tog upp detthb;

admin
2012-05-28, 20:04
Tror att vi får ta den biten själv. Det finn en tråd i gruppen om logot men vi har väl inte bestämt ännu hur det ska se ut.

Ja, det får ni. Blir för mycket extra att hålla reda på för mig och tryckaren.

xbones
2012-05-28, 20:51
Ja, det får ni. Blir för mycket extra att hålla reda på för mig och tryckaren. Vad anser Admin om HF loggan med Westcoast snyggt i en banderoll under?

CrazyVic
2012-06-22, 11:09
Har ni funderat på möjligheten att få dit användarnamnet?

Sanniz
2012-06-22, 11:54
Undrar mest om ni kommer att sälja långärmade tröjor i tshirt material, helst med ej för tajt halsringning. Och även frågan om munkjackor i stället för ren hoodie.
Går det att få tshirt med v-ringning?

oggy69
2012-06-23, 20:18
Beställde en tröja den 1/6 2012 och har inte fått någon en..... undrar om det är fler en jag som har så lång vänte tid på något som finns i lager.........

Hagis
2012-06-24, 10:56
Oggy
Vi kan inte beställa tröjorna förens vi har 10 beställningar! Det är tryckeriets regler tyvärr! Tror vi har 8 beställningar i dag!

Sanniz
2012-06-24, 11:30
Oggy
Vi kan inte beställa tröjorna förens vi har 10 beställningar! Det är tryckeriets regler tyvärr! Tror vi har 8 beställningar i dag!

Går det inte ens att få hem en tröja, som enligt sidan finns i lager då? För jag tolkar texten, som att det är färdigtryckt produkt och inte en som skall till trycket. *L*

Undrar fortfarande om det kommer att finnas fler alternativ till de modeller, som redan existerar. Om någon ansvarig vet detta?

Bikebandit
2012-06-24, 12:19
The way I see it is..... du väljer vad som erbjuds och customize(skräddarsy) den när du har det hemma ... precis som din Harley pl;

Sanniz
2012-06-24, 12:48
The way I see it is..... du väljer vad som erbjuds och customize(skräddarsy) den när du har det hemma ... precis som din Harley pl;

Då är det nog både billigare och lättare, att sy på patchar med rätt tryck... ;-)

admin
2012-06-24, 12:58
Går det inte ens att få hem en tröja, som enligt sidan finns i lager då? För jag tolkar texten, som att det är färdigtryckt produkt och inte en som skall till trycket. *L*

Undrar fortfarande om det kommer att finnas fler alternativ till de modeller, som redan existerar. Om någon ansvarig vet detta?

Rätt, som texten ovan säger, 2 st L med ryggtryck ska finnas för omgående lev.
Att plocka fram fler modeller, extra tryck, etc är inte lönsamt tyvärr.

Jag får se hur det blir med tröjorna framöver. Mer jobb än vad det ger tyvärr. Kanske gör så att det blir en orderomgång per år.
Om någon vill ta över hanteringen av tröjorna och andra trycksaker är ni välkomna! Vinsten får du behålla själv. Sanniz kanske? ;)

Stefan
2012-06-24, 12:59
Finns inte tröjorna i lager på Harleybutiken.se?
http://www.harleybutiken.com/kategori/HarleyForumTrojor

oggy69
2012-06-24, 17:46
Okej det svara juh på min fråga.......

Sanniz
2012-06-24, 20:51
admin... I nuläget har jag lite mycket om mig... Men kanske om någon månad eller så (måste få ordning på ekonomin kring egna företaget), om ingen annan nappar. ;)
Dock bör man ju veta mer, om hur tröjorna trycks i nuläget. Vet att det finns tre varianter som kan tillämpas. Dock har jag inte råd att ligga ute med pengar, om det skulle bli aktuellt.
Vet att vissa använder enbart screentryck (då krävs ju en mall, som är den dyra saken vid starten)... En del använder sig även av direktskrivare. Men vissa rekommenderar för mindre beställningar vinyltryck, men trycks det i mer än en färg, så blir varje färg ett nytt tryck (=kostnad), eftersom det går åt en folie per färg.
Synd att jag tappat vettiga kontakter, som sysslade med sådant... :(
Men det kanske finns någon på forumet, som jobbar med sådant också?
Annars kan man ju i alla fall skicka förfrågningar till olika ställen, vad allt skulle gå på... Och hur en ev beställning (inkl. betalning) skulle gå till.

Vågar dock inte lova något till 100%, men jag ställer gärna upp som hjälp på vägen om det skulle behövas framöver.

admin
2012-06-25, 10:09
Sanniz. Skickar PM med mer info!

oggy69
2012-07-30, 22:19
Hur blir det med tröjorna ? blir det något mer med dom eller ligger det på is ?
order nr 795 1/6 -12

Hagis
2012-07-31, 01:45
Reglerna idag är enkla! Vi får inte beställa mindre än 10 tryck per sändning!

Det betyder att alla extra märken på plaggen får var och en stå för själva!
Det finns idag inget annat än så vitt jag vet (lite osäker där) hoodies där man kan välja att trycka på ryggen eller bröstet!

Allt annat är saker som kanske kommer i framtiden, men just nu så är inget bordslagda frågor!

Så kort och gott, Hoodies med bröst eller rygg tryck och texten på ärmarna är det som finns idag att välja på!

Oggy: tror fortfarande det ligger på antalet beställningar! Vi måste som sagt komma upp i 10 beställningar per omgång! Inte våra regler utan tryckeriets tyvärr

Spammen
2012-08-16, 08:44
Vet inte om det är ett bra alternativ eller ej. Men på www.spreadshirt.se kan man beställa egendesignat tryck på hoodies i bara ett ex om man så vill. Men det kanske blir trist om alla har olika design på tröjjorna. Nåja, bara ett tips...