Visa fullständig version : Den obligatoriska skålen till alla bröder och systrar på forumet!
Har du öppna kylen, Håkan?
Men så skål då! :) Å alla andra också förstås!
94an är parkerad i kylen ännu, men ett par Chimay fick det bliva ikväll.
Fick bli en kall (eller sju) även ikväll, skål på er alla.
modestrick
2014-11-29, 20:54
hejåhå bikers!
15754
hembrygd bira å tira på Percy tårar på youtube. Det funkar som lördagkväll. Skål!
" Common people. Arenarockens antites." osv.
Ja skål gubbs och gumms, en annan fick lite punka idag i form av Pistonhead Flat tire, faan vad gött br;skål.skål skål br;
br; på er allihopa! Ledig här i Stavanger imorgon så det blir några pilsner:)
Skål på er alla. Jag är ledig jag med fast i karlstad
Skål bröder och systrar.
Offseason boys and girls. Så vad gör vi då. Jo vi dricker öl, drömmer oss tillbaka på den gångna säsongen och i huvudet planerar man för vinterns moddar.
Skål br;
br; på er allihopa! Ledig imorgon så det blir några pilsner här i Stavanger :D
br;skål från Slycke br;
Mera öl.mera öl och så lite öl:D
br;Svensk vodka å apelsinjuice här....SKÅL!!
nattåget
2015-01-18, 03:49
Hej på er! Skålar mest varje dag. Är på Koh Chang. Mysig ö i thailändskt vatten. Dåliga vägar,men går ändå att ta sig runt med en yamaha 135:a. Såg 5 st harleys utanför Hotell Grand view,White sand. Thai- regade. Någon som känns vid dessa på forumet? Som sagt skål för hela veckan!
Tidig punka idag = Pistonhead Flat tire och nu Grön Tuborg så skål från Slycke
skål på er bröder och systrar, sitter här och tar et vinglas ikväll inför morgondagens resa till Eskil MCs swap i morgon. Är det fler från forumet som ska dit?
hasse diesel
2015-01-30, 18:45
br;
br; på er allihopa! Snart är det februari,sen kommer mars och sen kommer väl vårenMPD;:D Det är inte länge kvarro;
rakarör
2015-01-30, 21:55
Nu börjar hoppet återvända ja. Har inte varit inne på länge då jag har en så jävla tråkig hoj som bara fungerar & går, dessutom är jag nöjd med den så jag har inget att förändra heller.. Skålar i yrselsaft modell rödvin ikväll och firar att jag skall flytta snart, impulsköpte ett hus i glesbygden så nu får man garage och lite lebensraum igen. :D
br; Skål allihopa, säger som xbones, snart är det februari och mars och sen är det vår.. Ny hoj i år och hoppas på nytändning, har varit lite skralt med hojintresse ett tag nuSova På tok för mycket jobba och även andra intressen som stjäl tid...men just nu skålar vibr;
Skål bröder och systrar br; Våren lurar alldeles runt knuten :D
br; på er folks! Ledig imorgon :)
Sicken sketdag.....
Botar vi med en skål!!!!!
Skål br;
Har en Pistonhead - helg
br; på er allihopa! Bättre sent än aldrig :D Nu ska jag nana;)
Skål på er forumbröder och systrar. Idag åkte jag till garaget efter jobbet och monterade baklampan så alla hål ska vara borrade i skärmen innan lack, kom hem efter 8 och slog upp ett glas. SKÅL!
Skål och glad påsk på er allihopabr;
alex.johansson
2015-04-03, 03:51
Idag har jag provstartat krigarrn. För att senare spendera kvällen/natten i gbg, skåål på er!
mangesuarnmc
2015-04-03, 21:50
Fick använda en mutterspräckare för första gången ... En upplevelse som slutade väl .
Så nu är man värd ett par kalla :) skål på er
Skål på valborg bröder och systrar br;
Ja ja många skålar blir det från min sida, idag har det blivit en lagom sväng med hojen, men nu dricker jag Grön Tuborg som vanligt. Ikväll ska vi ha grillfest här hemma för grabbarnas innebandy lag, så det kommer ca 30 barn och föräldrar hit på party pardy
Sedition
2015-05-16, 17:16
Ja ja många skålar blir det från min sida, idag har det blivit en lagom sväng med hojen, men nu dricker jag Grön Tuborg som vanligt. Ikväll ska vi ha grillfest här hemma för grabbarnas innebandy lag, så det kommer ca 30 barn och föräldrar hit på party pardy
Bäst du tar en rejäl snaps med så du orkar med alla barnen sen ;)
Onödigt gott med whiskey i kvällthb; men en rökig Laphroiagh e jäkligt gottpardy snart Sova. ha d gott alla som e vakna
Skål på er alla, ikväll sitter jag och smyger på några olika ipa och väntar på morgondagens resa till Turkiet. 1 vecka mitt i hoj säsongen, idiotiskt, men vad gör man inte för damen som fyller jämnt.
Skål på er alla, ikväll sitter jag och smyger på några olika ipa och väntar på morgondagens resa till Turkiet. 1 vecka mitt i hoj säsongen, idiotiskt, men vad gör man inte för damen som fyller jämnt.
Gratulera tanten och trevlig semester
http://images.tapatalk-cdn.com/15/05/18/9bf49b32240627d7755fbbca7730cecf.jpg
Det får väl bli dagens skål 😀
modestrick
2015-05-18, 14:45
http://images.tapatalk-cdn.com/15/05/18/9bf49b32240627d7755fbbca7730cecf.jpg
Det fÃ¥r väl bli dagens skÃ¥l í ½í¸€
Stenhårt, Håkan. Packad innan lunch. hehe. br;
Du, vi får änna ta en repa när du e hemma igen. Du missar inte mkt här hemma för det bara regnar å blåser ändå. Igår hade jag 3 plusgrader å snöblandat regn. Passade på att slå i ett gäng stopp till frugans get hage. hojen får stå brukad ett tag till. Jävla klimat!
Jaha semester i Turkiet thb;
Och massor goda Efes hmmmm........avis;)
http://images.tapatalk-cdn.com/15/05/20/e7524ad4c90bde0a09341655edeb20d7.jpg
Dagens första 😀 ca 30-35 grader idag med. Gäller att hålla upp vätskebalansen
modestrick
2015-05-20, 10:35
Ser gott ut det där. Och i tid idag igen. :)
Ser gott ut det där. Och i tid idag igen. :)
http://images.tapatalk-cdn.com/15/05/22/3e599c3bb41802a7377a4b440e922aca.jpg
Jodu sicken, i tid är jag varje dag här nere, men nu ser du att jag håller på hela dagen också😀
Ölburkens dag mina vänner, skål vkg;br;