Visa fullständig version : Den obligatoriska skålen till alla bröder och systrar på forumet!
Pettsson
2013-10-18, 20:55
13231
Skål och mina ny vänner hälsar ro;
Black Shiraz i glaset, tension and relief på Spotify.skål igen.snart är jag i kapp och förbi de flesta.yp;
br;på er folks! Blev bara ett par pils idag. Jobbar som vanligt imorgon!
Äntligen en kall öl efter ett 12 timmars pass på Eon. Skål och trevlig helg då thb;
Äntligen har jag målat klart i förrådet. Dags för en kall. Skål på erD;
Nu kan man säga br;på riktigt! Ledig imorgon. Köpte en back Tyskie som är ett gött polskt öl! Ha en god helg folks!
hasse diesel
2013-10-19, 20:38
Akta revbenen LM;
Nu kan man säga br;på riktigt! Ledig imorgon. Köpte en back Tyskie som är ett gött polskt öl! Ha en god helg folks!
Akta revbenen LM; Ingen fara! Det hände på jobbet! Nu är jag ledigpo;
I dag fick det bli en botare. Skål!
br; på er folks! Ledig imorgon så det blir pilsner och hemmalagade (av mej själv) pannbiffar med lök och stekt potatistou;
Idag blev det rustande av hemmet med lite målande lister och konsoller på väggarna. Men nu är det dags för lite ribs och ett glas vin. Skål på er br;
modestrick
2013-10-26, 20:43
också målat idag!
Nu är det öl, chip så glo på nåt fånigt- Nej inte min spegelbild utan nåt på burken.
rakarör
2013-10-26, 23:28
Skål i årets Blossaglögg den köper jag inte fler gånger, glögg ska vara söt men den här var fan sursyrlig.
Tar nog en liiten Jack Daniels istället, måste vara pigg imorgon bitti då det blir en roadtrip iväg och titta på en Kawa KLE 500 (vinterhoj), blir det affär så kör jag den hem.MPD;Snow
Kämpig vecka på jobbet, sitter i tankar på hoj renovering många delar inköpta på swapD; Våren långt bort suck! Ja just skååll...br;
rakarör
2013-11-01, 14:30
Nu är det helg så jag säger skål! Min älskade hustru gav mig en födelsedagspresent i förskott (en intim stund med en 18-åring) jag njuter i fulla drag.:DBowmore
Skål! Träningsläger inför morgondagens pubträff...br;
Skål! Träningsläger inför morgondagens pubträff...br; Ja,fuskar lite här ocksåthb;
En försiktig skål från en Östgöte br; måste jobba lite imorgon:D
Roadking99
2013-11-08, 20:38
Også en skål her fra Bornholm.
Nu er Harleyen nyservad og klar til nye oplevelser næste år.
Så nu tager jeg en grogg og tænker tilbage på den gode sommer vi fik i år.
br;på er alla! Ledig imorgon så det blir några pilsner här i Stavanger:D
Nu är inredningen i vektygsvagnen klar, gjorde klart lite andra saker inför morgondagen så nu tycker jag att jag med gött samvete hälla upp ett glas och förbereda mig för fotbollstävlingen de ska visa på dumburken ikväll. Skål på er! br;
Fredag igen så nu säger jag skål på er alla harley vänner
PS Var är Fritte???? MPD;
hasse diesel
2013-11-15, 18:49
Skål GP;
Ja hepp här kommer den igen SKÅL!br;
Ja VAR ÄR FRITTE!!!!
Skål! Systemet släppte ju julölen idag så det är Fullers Old Winter Ale i glaset! :D
br;på er alla! Som vanligt blir det bara ett par pilsner idag för det är jobb imorgon. Ska köra 50 mil så man får vara i skick på morgonen. PS. Fritte var på fejan nyss:D
Jaha antingen har man druckit för många öl eller så är han en hal J***el som smiter undan hela tiden men enligt uppgifter så dricker han ÖL
Skål på dig FRITTE vkn; hmm ja skål?!
zeb.lovehell
2013-11-15, 22:46
skål på er får bli en bacardi o cola
Tbx i Stavanger efter en biltur på 55mil, Nu smakar en kall Ringnes:D br;på er alla!
Här är jag W; Glömde logga in igår sorry alla men idag är jag med. Skål br; och trevlig helg thb;
Nu har man plockat ner halva shoveln inför renovering, så nu har man förtjänat en bira skål alla!br;
Som vanligt,jobb imorgon men ett par pilsner skadar ju inte:) menbr;på er alla!
Håller med Xbones thb; Skål alla andra också då br; En fråga! Hur många ska med på hoj X? Funderar på att haka på och tömma båten på öl tou;
Det skulle vara så jävla nice och träffa er andra nh;
Håller med Xbones thb; Skål alla andra också då br; En fråga! Hur många ska med på hoj X? Funderar på att haka på och tömma båten på öl tou;
Det skulle vara så jävla nice och träffa er andra nh; Vajtan,Jossi och jag kommer iaf från Gbg. Sen kommer Bamsen o fem till från Skånebr;ro;! Kolla i HF Riders.
Ledig imorgon så det blir några pilsner! br;på er alla o ha en trevlig kvällthb;
MisterMajjo
2013-11-23, 17:44
Det skulle vara så jävla nice och träffa er andra nh;
Jag är sugen på hoj x men hoppar troligen över.. Tror kassan är rätt tom efter 3 veckor i Indonesien över nyår..
Tar mig en öl efter kl 20 när jag går av beredskapen..
W;
br;
Då kör vi igen! Skål och trevlig helg alle samman br; Nu väntar julbord med jobbet och blykeps imorgon thb;
Då kör vi igen! Skål och trevlig helg alle samman br; Nu väntar julbord med jobbet och blykeps imorgon thb;
Blir det blykeps av julmat??:) skål på er
Skickat från min GT-N7000 via Tapatalk 2
Ja va faan även jag är med och skålar denna kväll br;
Faan då, sover ni eller??
Jag sa skål ju br;
modestrick
2013-11-29, 20:55
Ja hinkar oxå öl. Carnegie porter å knaprar chilinötter. Banana
dirtride
2013-11-30, 00:51
Skål från skåne !, Zlatopramen vart det helt ok i smaken
- - - Uppdaterad - - -
o dricka.
br;på er folks o ha en nice weekend med julshopping,pulkåkning o vad det nu är:D
Skål gubbs and gumms br; Nu skiter jag i förkylning och tar ett par kalla. Ha en trevlig helg nu allihopa vic;
Nu får det vara dags att skvätta upp en hojt. Skål på er bröder och systrar.
Så, där slank den sista ner.
Det kallar jag dålig planering :-)
Skål!!
Skål alla, de va länge sen jag skålade här:I:
cybercount
2013-12-20, 23:11
Skål kosmonauter!
Skål och trevli helg thb;
Skål alla vänner, skål trots det är söndag men i morgon första lediga vardagen den här helgen....nu 8 dagars ledighet13785
En rökig Laphroaig....inte illa
Skål och go fortsättning thb;
Skål på er bröder och systrar. Nu är vi på väg till kanarieöarna och har fått oss ett vinglas på flygplatsen.
Skååål och ett riktigt gott nytt årro;
Roadking99
2013-12-31, 15:45
OgsÃ¥ en lille nytÃ¥rs hilsen fra en forhenværende svensk Ã¸í ½í¸„Bornholm
Skål
rakarör
2013-12-31, 17:19
Skål i en liten Jameson!br;
Skål och gott nytt då från Åby lbr;
hasse diesel
2013-12-31, 22:22
Skål på dig kolmårdstrollet :)
Skål och gott nytt år alla bikers br;
Fruntimmer som är inne på 10:e halvlitern br;
Skit dag på jobbet men en bira så är allt glömt! skåålbr;
Skål på er alla :-) Nu har man varit på mässan och shoppat lite och träffat Mister Major från forat. Öl den slank ner ganska lätt den med. Trevlig helg :-D
mangesuarnmc
2014-01-24, 20:15
Skål alla :)
Skål allesammans i snökoaset br;
Lasse_harley
2014-01-31, 20:21
skål på er alla bikers:D
waconda62
2014-01-31, 22:12
Skål br;
cybercount
2014-02-01, 00:13
Skål!
Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk
br;på er alla!
Skål på dej med xbones! :D
Fick tag på en nästan ny ruta till Road Kingen, hämtade upp den idag, i Ljungby. Å när vi ändå var där så tog vi E4:an till Helsingborg, parkera bilen å åkte över å handla! Hemma igen efter 60 mil, så nu säger jag SKÅL! :D
rakarör
2014-02-01, 19:38
Pubspelning igår så idag känns det som om man vore bakis fastän man var nykter igår, nåja efter en långpromenad med hunden så börjar man vara som folk igen skål i rödtjut! Våren närmar sig..
cybercount
2014-02-01, 22:14
Jamenvafan, skål igen :)
Äntligen jourfri, skål mina vännervc;
Skål på er försjyvingen br;
Skål på er bröder och systrar. Idag har jag varit ute i rallyskogen och kollat på rallysweden!!!
Bilder hittar ni på min Facebook sida. Sök bilsportsfotografen.
Skickat från min C6603 via Tapatalk 2
Dax för en bira igen och lite Iron Maiden på stereon, skål och trevlig helg på er br;
hasse diesel
2014-02-08, 17:59
Skål och tack detsamma
cybercount
2014-02-08, 18:34
Skål! Ny ägare på klubbens standard-hak, västförbud! Sista kvällen här.
Ikväll är det Melodifestivalenrnt;
Så det blir en kväll ute i verkstadenbr;
Skål mina vänner...
http://img.tapatalk.com/d/14/02/09/tusudu6y.jpg
Skickat från min GT-I9506 via Tapatalk
Melodifestival på tv, då är valet enkelt:)
Skål! Ta mej fan
cybercount
2014-02-09, 02:05
Sitter på en krog med massa HA och RW som tittar snett på mig. Skål alla!
Fan har alla blivit nykterister och gott i ide? Nej då! Skål och trevlig helg alla br;
modestrick
2014-02-14, 19:07
Fan har alla blivit nykterister och gott i ide? Nej då! Skål och trevlig helg alla br;
Alla e upptagna med å kröka. br;
Skål!
- - - Uppdaterad - - -
Sitter på en krog med massa HA och RW som tittar snett på mig. Skål alla!
Vad är en HA å RW för någe??
thb;Jag är upptagen med att dricka öl och lyssna på skön rock på spotyfy ro;
cybercount
2014-02-14, 19:12
Skål igen kosmonauter.
Ikväll är det Melodifestivalenrnt;
Så det blir en kväll ute i verkstadenbr;
Skål mina vänner... +1 thb;
- - - Uppdaterad - - -
br;på er allihopa! Sitter här o lär mej min nya PCSmash
RilleHD666
2014-02-14, 20:31
Skål! Gin och tonic och massa ölbr;
modestrick
2014-02-14, 21:02
Skål! Gin och tonic och massa ölbr;
plötsligt i vinslöv. ;)
RilleHD666
2014-02-14, 21:30
plötsligt i vinslöv. ;)
plötslig dimma i Vinslöv:p Skål
rakarör
2014-02-14, 21:31
Skål i varm glögg efter en hundpromenad i hundväder! Jävligt konstig vinter här, ja kanske normal vinter i södra Sverige men här är det fan inte normalt med blidväder och blötsnö i februari.Snow
Skål på er bröder och systrar, idag dricker jag min favorit. Kaffe och whiskey.
cybercount
2014-02-15, 01:18
Alla e upptagna med å kröka. br;
Skål!
- - - Uppdaterad - - -
Vad är en HA å RW för någe??
Var väl inte en allvarlig fråga, eller? Iaf kom vi bra överens efter en stund.
cybercount
2014-02-15, 01:18
thb;Jag är upptagen med att dricka öl och lyssna på skön rock på spotyfy ro;
Bra där! :)
Börjar få smått panik, ramen står fortfarande oklädd och utan lack! Men nu blir det snart fart Skål allabr; Våren ligger runt hörnetthb;
Hd_Walle
2014-02-15, 20:12
Våren ligger runt hörnetthb;
Nääää nu tar jag en öl istället...
14098
Skål boys and girls thb;
RilleHD666
2014-02-21, 20:12
Cheers! Äntligen fredag.
br;på dej Rille o alla andra! Blir bara ett par pilsner idag. Imorgon blir det en tur till Fredrikshamn o The Rief med barnbarn:)
Skål, äntligen jourfri, nu dricks det Grön Tuborg i Slyckethb;
Idag blev det lite vin och matlagning vilket resulterade i bandagerat lillfinger :confused: fan att man inte kan ha kontroll på knivar och fingrar.... Fan.... Fel tråd. Skål på en fredag bröder och systrar.:beer:
modestrick
2014-02-21, 21:24
Idag blev det lite vin och matlagning vilket resulterade i bandagerat lillfinger :confused: fan att man inte kan ha kontroll på knivar och fingrar.... Fan.... Fel tråd. Skål på en fredag bröder och systrar.:beer:
tjena håkan, har du fått tag på en flaska? :) skål å var rädd om fingrarna i fortsättningen
tjena håkan, har du fått tag på en flaska? :) skål å var rädd om fingrarna i fortsättningen
Tyvärr ingen flaska. Dunk! Jodå fingern sitter kvar. Alles ok:beer:
Elsystemskoppling, måste snygga till lite på hojen, skål bröder & systrarBanana
Härligt Slycke thb; Om ett tag är det dax för en ny säsong och då blir det nya träffar och nya mil på mätaren br;
Skål och trevlig helg allihopabr; I kväll blir det middag med HDCS distrikt J på Cronwell house vic;
En annan har checkat in på Hotell tillsammans med hustrun, gäller att ligga på plus när säsongen börjar vc;
Skål
En annan har checkat in på Hotell tillsammans med hustrun, gäller att ligga på plus när säsongen börjar vc;
Skål
Håller med du:) Själv är jag hos svärföräldrarna och dricker vin och äter gott. Skål på er!
br;på er alla! Ja det gäller o ha några plus till säsongen Slycke vic; Ses i maj här runt Gbg på Stens happening? Du också Fritte W; Skål på er!
Skåål alla trevlig helgbr;
Skål alla harley fans
Skickat från min GT-I9295 via Tapatalk
modestrick
2014-02-28, 21:09
Skål alla harley fans
"Berra hem Berra, va er för snack?"
Skål! vad dricker ni för någe då? jag kokar egen bärs på 8% å hivar i mig. gött!
cybercount
2014-02-28, 21:10
Skål bröder och systrar, jag dricker Bulleit och Krusovice
No coments
br;på er alla! Ja det gäller o ha några plus till säsongen Slycke vic; Ses i maj här runt Gbg på Stens happening? Du också Fritte W; Skål på er!
You bet XBONESro;
You bet XBONESro; thb;o Oggy också var det?
Hörde jag någon säga öl?????
Tänkte väl det, skål br; trevlig helg
ÖÖÖÖLLLL! va det här skål allabr;
Då var det dax för en öl tycker jag thb;
RilleHD666
2014-03-08, 19:45
SKÅÅÅL! Öl här!br;
Öl idag med, skål,skål,skål och skål som bara faaaaan
Skål och trevlig helg allesammans br;
modestrick
2014-03-14, 18:39
14339
Passade på när solen va framme å klämde en hemmabrygd bärs utomhus. riks-gott!
Var det nån som sa SKÅL!! Jamen trevlig helg då alla bikers ro; och skål ta mej f***n
stroker49
2014-03-14, 18:57
14339
Glöm inte att förköpa biljetter till SM som jag är med och arrangerar, det ser ut att kunna bli utsålt!
http://lhbf.net/sm2014/index.html
br;på er alla! Själv ska jag jobba imorgon som vanligt så det blir bara ett par pilsner här.
modestrick
2014-03-14, 19:42
Glöm inte att förköpa biljetter till SM som jag är med och arrangerar, det ser ut att kunna bli utsålt!
http://lhbf.net/sm2014/index.html
Jaså är du med på ett hörn där? as-bra! men vet du, jag missar hela alltihopa i år. skickat in 2 till domartävlingen men hinner inte dit i år. attans!! skål sålänge!
Säger som Vespan, skål ta mig f**n
rakarör
2014-03-14, 21:14
14339
thb; Skål! Själv dricker man statligt beskattad alkohol i form av rödtjut och är lagomt förbannad på postens pajasar som inte hittar rätt med paketleveranserna (väntar på två gitarrer). Imorgon ska jag skruva in batteriet och provstarta moppen.
modestrick
2014-03-14, 21:22
thb; Skål! Själv dricker man statligt beskattad alkohol i form av rödtjut och är lagomt förbannad på postens pajasar som inte hittar rätt med paketleveranserna (väntar på två gitarrer). Imorgon ska jag skruva in batteriet och provstarta moppen.
Köp en gryta å koka egen bärs vettja ;)
Vad är det för gitarrer??
Freeeeeeedag, skål mina vänerrrrrrrrrr
Skål!
La om till sommardäck förra veckan när sommarn kom, då kom det 3 decimeter snö.
Skifta till vinterdäck igen och då blir det 10+ och sol.
Nu jävlar ska jag köra med dubben till midsommar!!!
Skål ta mej fan;)
br; på er alla! Imorgon blir det flyg hem till hojen och 10 dagars ledighet! Ska visst vara hojvæder hela næsta veckaMPD;vc;
Dax för en kall öl och hemmagjorda hamburgare :D br;
cybercount
2014-03-22, 22:50
Skål! Avslutar lördagen med några kalla och lite MMA på TV. Kanske åka lite hoj i morgon?
Nu verkar våren vara på G thb; Grilla och sen lite kall öl och livet leker :D Imorgon blir det åka av så trä smaken släpper MPD;
Skål på er allihopa br; och ha en trevlig helg.
Fritte over and out vc;
br;på er alla! Blir bara ett par pilsner idag. Blir en tur till Lidköping med hoj imorgon. Jossi hämtar hem bussen.
RilleHD666
2014-03-28, 20:55
En liten SCHÅLL från mej också. Jobb imorrn.
Hd_Walle
2014-03-29, 21:12
Har nu grillat tryffelostburgare (gryyyyymt) med den obligatoriska grillölen... Avnjutit den med en god Grand reserva från 2001... Och suger nu på en singel malt från 1973... Life is good... Skål på er gubbar och gummor ... Och höns *asg*
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Så där ja, nu var det fredag och arbetsveckan är slut. Så då kör vi en skål & trevlig helg till alla på detta forum br;14499
rakarör
2014-04-04, 18:17
Vad är det för gitarrer??
Såg frågan först nu.. Två billiga Squire, Surf Strata & Cabronita Tele. Behöver egentligen bara den svarta Les Paulen men det är kul med gitarrer. Skål på er! Imorgon ska jag försöka lufta moppen lite innan kvällens gubbrockgig, det blir nog en bra helg.:)
14500
Såg frågan först nu.. Två billiga Squire, Surf Strata & Cabronita Tele. Behöver egentligen bara den svarta Les Paulen men det är kul med gitarrer. Skål på er! Imorgon ska jag försöka lufta moppen lite innan kvällens gubbrockgig, det blir nog en bra helg.:)
14500
Håller med dig thb;Själv kör jag ESP Ltd på amatör nivå fl;
RilleHD666
2014-04-04, 22:56
Cheers! Blir inget körande imorgon sååå mycke öl i halsen!
br;på er alla! Ær på jobb några timmar till. Sen blir det væl sedvanliga Ringnes Pilsner:D
modestrick
2014-04-05, 14:55
14500
Fin samling. Jag har också haft en sådan Les paul. Bästa gitarr jag haft. hade EMG mickar i.
Skål på er bröder och systrar. Ikväll sitter jag och firar att Fbk tog andra segern.i semifinalserien mot Växjö. Sammtidigt så tröstsuper jag lite att jag inte fått tillbaka bågen från service och bänkkörning ännu.
Skål och trevlig helg :D
br;på er alla! Som vanligt när jag är här i Stavanger så blir det bara ett par pilsner idag för imorgon är det jobbD;
Hd_Walle
2014-04-11, 20:00
http://img.tapatalk.com/d/14/04/12/erebejeb.jpg
Skåltammefaan....
Även jobb för mig imorgon, men visst slinker det ner några pilsner.....skål gubbs o gumms.
rakarör
2014-04-11, 20:08
Jomen skål!
Skål på er alla från hockeytävlingsstaden karlstad
Jaha, då var det lördagskväll igen, skål,skål,skål,skål,skål,skål ja blir nog inga mer ikväll pga arbete även imorgon....
indy 500
2014-04-12, 21:27
Tja, om jag säger så här. Här på Ödesbölet är det inge jobb tommorrov, skål pk;
Färdigjobbat för idag och ledig imorron såbr; på er alla och glad påskpardy
Glad Påsk från Helsingborg.....br;
RilleHD666
2014-04-19, 19:13
Skåll på er! Gla påsk också!
Regnet öser ner och hojen utan drivbelt så skål bröder o systrarhttp://img.tapatalk.com/d/14/04/30/6eje3eve.jpg
Skickat från min HTC One via Tapatalk
rakarör
2014-04-30, 16:29
Ja här snöar det liks så det är ingen mening i att vara nykter, skål!
Ja,glad valborg ochbr;på er allihop!
Pettsson
2014-04-30, 19:49
14774
Lite beslutsångest vad man ska börja med men ha en trevlig Valborgbr;
RilleHD666
2014-04-30, 22:15
Skål då! Skulle tagit med en bild på min flaska med 3L Jack Daniels men hi.ttar fan inte kameran
http://img.tapatalk.com/d/14/05/03/utanyqaj.jpghttp://img.tapatalk.com/d/14/05/03/umubapu8.jpghttp://img.tapatalk.com/d/14/05/03/epymupur.jpg
Undrar vad man ska dricka ikväll? Skål...
Blir en liten skål från Åby br; Jobbar helg tyvärr :I: Får spara sig lite till träffen i Maj thb;
Hmmmmm skål igen då http://img.tapatalk.com/d/14/05/04/ahymenaz.jpg
Ja br; på er allihopa! Själv ska jag jobba imorgon så det blir bara ett par pilsner idag.
RilleHD666
2014-05-09, 21:03
Jodå en skål från Vinslöv också!br;
Slycke hälsar skål också, faan vad ovanligt va?br;
RilleHD666
2014-05-10, 18:57
Väldigt sällsynt Slycke:I: Juhupp Skål då alla alkoholälskare!
Skål på er allihopa....
Skål på er bröder och systrar, idag blev det en tur på ca 20 mil i ömsom regn och halv fint väder. Satt och filosoferade under turen och tänkte på att det finns inget dåligt mc väder, bara torra eller blöta turer. Skål på er, nu tar jag en välbehövlig värmare.
Skickat från min C6603 via Tapatalk
modestrick
2014-05-10, 22:53
Skål på er bröder och systrar, idag blev det en tur på ca 20 mil i ömsom regn och halv fint väder. Satt och filosoferade under turen och tänkte på att det finns inget dåligt mc väder, bara torra eller blöta turer. Skål på er, nu tar jag en välbehövlig värmare.
tjena Håkan! har du hitta barskåpet?
20 mil i oväder? starkt jobbat. jag hann med 3 mil i rätt fint väder idag. ölen har jag tappa räkningen på. häpp!
tjena Håkan! har du hitta barskåpet?
20 mil i oväder? starkt jobbat. jag hann med 3 mil i rätt fint väder idag. ölen har jag tappa räkningen på. häpp!
Tjena Richard. Så starkt var det inte, tänk på att jag fick kortet härom dagen. Hittills har jag aldrig varit ute utan att det kommit nån skur. Men men, Man är ju rätt så åk sugen oxo. Kåtheten att få köra avtar väl lite så man blir mer selektiv med väder ju längre det går antar jag.:-)
Hd_Walle
2014-05-11, 01:00
Avtar.... Jodå... Jag drack ju öl förra simmaren... Så nu är jag inte så sugen.... Eller???
Ride on, och grattis till lappen
Då var den 4e för kvällen sänkt. Gött efter en heldag på hojen. Skål på er bröder och systrar.http://img.tapatalk.com/d/14/05/31/ebadahy6.jpg
modestrick
2014-05-30, 21:45
Då var den 4e för kvällen sänkt. Gött efter en heldag på hojen. Skål på er bröder och systrar.http://img.tapatalk.com/d/14/05/31/ebadahy6.jpg
häpp häpp Håkan!
jo jag själv kör ju bara med solsken osv. :)
eh, vad är det för ful öl du dricker? på burk? kolla systemet å vad de har för belgiska klosteröl. Ett gott tips förutom Rochefort och Chimay är ju gamla hederliga DUVEL. 8,5% alkohol och jävligt god. bolaget e öppet i morgon förmiddag. spring å köpt ett gäng Duvel, ok?? Leffe blonde e ok också. Maredsous blonde e god också.
När kommer du neråt häråt då? bästa ölen finns hos mig vet du. :)
ha en fin helg!
häpp häpp Håkan!
jo jag själv kör ju bara med solsken osv. :)
eh, vad är det för ful öl du dricker? på burk? kolla systemet å vad de har för belgiska klosteröl. Ett gott tips förutom Rochefort och Chimay är ju gamla hederliga DUVEL. 8,5% alkohol och jävligt god. bolaget e öppet i morgon förmiddag. spring å köpt ett gäng Duvel, ok?? Leffe blonde e ok också. Maredsous blonde e god också.
När kommer du neråt häråt då? bästa ölen finns hos mig vet du. :)
ha en fin helg!
Vet att det är ful öl;-) men jag försöker hålla igen med kolhydraterna lite gran
Men helt utan öl hela tiden är svårt när solen skiner, så då får man fula till det lite. Annars är jag mer inne på Tjeckisk öl. Riktigt gott. Vi lär ta en tur tillsammans snart @modestrick?
Hd_Walle
2014-05-30, 22:19
[emoji86][emoji85][emoji87]http://img.tapatalk.com/d/14/05/31/2ety5ume.jpg
En skål från Ljunby br; Imorgon blir det Charaty run med Tempel riddarna Svea rike.
modestrick
2014-05-31, 09:13
Vet att det är ful öl;-) men jag försöker hålla igen med kolhydraterna lite gran
Men helt utan öl hela tiden är svårt när solen skiner, så då får man fula till det lite. Annars är jag mer inne på Tjeckisk öl. Riktigt gott. Vi lär ta en tur tillsammans snart @modestrick?
yep, det vore kul!
rakarör
2014-06-01, 00:04
Skål!
15000
Lars Nilsson
2014-06-01, 00:47
Sitter med en Laphroaig QC och funderar på morgondagen.
Sov gott mina vänner.
modestrick
2014-06-02, 14:43
Skål!
15000
Tira, norrlänningen har ju fin-öl :) Jag gillar också di dära Sierra Nevada bärsen. gött! Skål på dig rakarör! fast i efterskott då
rakarör
2014-06-05, 19:39
Då säger vi skål igen då. Testade några fler finöl från Sierra Nevada, jag blev inte besviken.. :) Torpedon är en gammal favorit men de andra var nya bekantskaper, skål på dig också modestrick!W;
15037
modestrick
2014-06-05, 20:29
Då säger vi skål igen då. Testade några fler finöl från Sierra Nevada, jag blev inte besviken.. :) Torpedon är en gammal favorit men de andra var nya bekantskaper, skål på dig också modestrick!W;
15037
Grattis! Gött med redig öl. Inte testat de två till höger men jag har druckit annan barley wine och det är en häftig öl-typ.
Skål igen! br;
Lars Nilsson
2014-06-05, 21:50
Såja, tid bokad till däckbyte fram o bak på hojen på lördag.
I morgon åker däcken av och belägg bytas bak, samt en liten genomgång av lager osv när man ändå håller på.
Men nu sitter jag med en Lagavulin, en hof och en cigarr och firar att det e helg.
Ja,br;på er alla. Har jobbat natt sen några timmar på dagen och nu sitter jag med en Ringnes men det blir bara ett par för imorgon är det jobb igen.Troligtvis är man ledig på söndag så att man kan ta ett par pils till imorgon:D
Skåååål alla bikers några warka polska och man är på toppbr;
Varit nere i Hyltena och tagit emot en landtransport hundar från Irland, nu är man hemma igen och väl värd att svalka strupen, skål bröder och systrar..
br;på dej Johan o alla andra! Blir bara ett par Ringnes idag för ska ta en MPD;tur till Flekkefjord och klubbröder imorgon :D
Ja någon måste ju i detta forum hålla fanan högt 15094
Så nu är det midsommar, skål15128
br;på er allihopa! Själv ska jag köra 12-13mil strax men misstänker att det blir ett jävla drag i helgen som vanligt med klubbröderna i Flekkefjord ro;
Hej15130
hasse diesel
2014-06-20, 19:57
skål Slycke :)
Blev en liten sväng på hojen idag sen skrek öltarmen så nu är man på g igen, skål. ..:D
rakarör
2014-06-29, 01:44
Skål i 80% Stroh rom! :D
Det drar gött i skallen de :D
Ja dricker som vanligt så skål ta mig faan gubbs o gumms. ....
Ja dricker som vanligt så skål ta mig faan gubbs o gumms. .... Skål på dej:D Blev bara ett bara öl idag. Imorgon blir det tidig uppgång och tur till Sten o Bambi och därifrån körning till Mora. Vi blir där hela nästa vecka hos Red Wings mc där vi har hyrt stuga. Nästa fredag kör vi därifrån till Åmål Bluesfestivalthb;
Skål på dej:D Blev bara ett bara öl idag. Imorgon blir det tidig uppgång och tur till Sten o Bambi och därifrån körning till Mora. Vi blir där hela nästa vecka hos Red Wings mc där vi har hyrt stuga. Nästa fredag kör vi därifrån till Åmål Bluesfestivalthb;
faan vad härligt bones. ...ha det så gott o hälsa familjen. Dukared. .ha det så hemskt jävla trevlig, en annan jobbar ju ett tag till innan det blir semester. ..
faan vad härligt bones. ...ha det så gott o hälsa familjen. Dukared. .ha det så hemskt jävla trevlig, en annan jobbar ju ett tag till innan det blir semester. .. Ni får ha så gott i Slycke och vi hörs:)
Nu äre sommar, nu äre sol, nu äre koskit i hagen, & kärringfan sitter på sin stol och käkar kakor i hagen. ........
Skål ta mig faan. ..
Ses på andra sidan. ...
MisterMajjo
2014-07-11, 18:45
Skål !
15257
Lars Nilsson
2014-07-11, 19:36
Fan, kunde inte bestämma mig så det blev en Hof, en smirnoff ice och en Talisker med en go kuban till.
Ikväll vart det motorträff med bilsport på besök, skönt med kanonvädret:cool: i morn blir det en tur till åmål och bluesfestival, hoppas på att morsa på några forum bröder och systrar. Nu i kväll blev det ett (eller kanske 2:p) välförkänta vinglas, en vecka kvar till semester. Skål på er alla.br;
Häpp. Häpp. Skål.skål.skål äju fredag ju...
br; på er alla! Grillen börjar bli klar,pilsner i kylen o kanonväder här i Stavanger! Ledig imorgon så det är bara att njuta av sommarenthb;
Skål. Skål.skål.skål så jävla gött. Först 26 mil på hojen, kommer hem till dukat bord, lite vitt till maten och nu går jag och vattnar lite i trädgården och dricker burk i strålande solsken, kan knappt bli bättre. Skål
Jaha vad ska man säga?
Just det, skål var det ju:D
Skål på er bröder och systrar. Idag var det den första helt hojfria dagen på över en månad, trots gassande sol. Bättring😬 ides inte dra på mig byxorna i värmen. Puh. Skål på er i alla fall.
Hahaha!!! Jo, nog är der varmt!
Haer72, jag har inte heller åkt idag. Inte igår heller för då tog frugan och jag bilen till badplatsen.
Ja, det kan vara föööör bra väder för att åka.
Och skål!! Slut på konjak så det blir ingen iskaffekonjaksdrink.
Det får bli fattigmanscampari (Rosita) och apelsinjuice istället. Skitgott!
Lärde mej den drinken på visfestivalen i Västervik för hundra år sen.
Hoppade på kryckor efter en hoj-vurpa 1987 och en godhjärtad tjej hjälpte mej på bättre humör den gången.
Gillar receptet fortfarande. 50/50 juice och Rosita.
Fredag och nyflätat skägg så då säger jag. Skål ta mig faan.
modestrick
2014-09-05, 22:42
Fredag och nyflätat skägg så då säger jag. Skål ta mig faan.
Inge skägg här. Tvärtom. Nyrakad. Men på gott humör. grillat gris å druckit öl å go whisky. fru sover. kanske hinner me en öl till innan hon vaknar :)
Åkt massa hoj idag också. sommarn kom tillbaks ju,
Hmmm en skål från Slycke.
Ölen inhandla check, hojen på laddning check. Nu tar jag helg och tänker på vilka trevliga träffar man ska åka på nästa säsong.
Vart ett 10 tal detta år med mycket trevliga folk :D Skål på er alla br;
hasse diesel
2014-10-17, 19:36
Skål :)
br; på er alla! Ledig imorgon så i dag blir det några pilsner:)
Murar lite i garaget samtidigt som jag dricker Grön Tuborg och laddar inför kvällens pubafton med gubbarna i HDCS.
Skål från Slycke :D
Hd_Walle
2014-10-18, 14:48
http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/10/18/73beafd783a71743395f6d08662d6669.jpg
Schköll som admiral von schnider sa...
http://img.tapatalk.com/d/14/10/19/gy8ubara.jpg
Skål på er bröder och systrar. Idag dricker jag fin öl, sorter som Modestrick tipsat mig om. Tackarrrrr
modestrick
2014-10-20, 18:05
http://img.tapatalk.com/d/14/10/19/gy8ubara.jpg
Skål på er bröder och systrar. Idag dricker jag fin öl, sorter som Modestrick tipsat mig om. Tackarrrrr
Så lite så. Livet e för kort för å dricka annat än riktigt god öl. Hade ölprovning själv i helgen. En svåger va här på besök och jag tror minsann jag omvänt honom till fin öl efter att ha fått smaka ett gäng av mina goda bärs. Han drack bara Norrlands förut.
Skål på er bröder och systrar, såg att en otrevlig debatt tenderar att blåsa upp i en annan tråd så nu tycker jag att vi chillar lite och tar en bira eller två istället. Bättre att lägga energin på bra bygg idéer och öl istället för politik. SKÅL TA MIG FAEN som en känd bög (hbt person för att vara politiskt korrekt, men jag lägger absolut inget negativt i ordet bög) skulle ha sagt!
Jepp br;på er! Flyget hem går 06.00 thb;
Vad var föregående för jävla skit???
hasse diesel
2014-10-26, 22:14
Det är ju lill-Anna från algeriet, trodde det var din kompis? Hon sa att hon var med i Westcoast ;)
Vad var föregående för jävla skit???
Så lite så. Livet e för kort för å dricka annat än riktigt god öl. Hade ölprovning själv i helgen. En svåger va här på besök och jag tror minsann jag omvänt honom till fin öl efter att ha fått smaka ett gäng av mina goda bärs. Han drack bara Norrlands förut.
Inte så underligt att han övergav Norrlands. Det hände nåt med det ölet för ett par år sen. Kanske tre år sen möjligen.
Har själv varit norrlandsdrickare, i tjugo år säkert, men rätt som det var började ölet smaka sämre. Lite blöt hund och pappkartong. Lite synd. Eller kanske inte det minsta synd förresten, numera blir det istället en del annat gott i glasen. Det finns ju liksom en del annat att upptäcka, och som vanligt - det är inte målet som är det roliga, det är ju resan.
modestrick
2014-10-28, 15:14
Inte så underligt att han övergav Norrlands. Det hände nåt med det ölet för ett par år sen. Kanske tre år sen möjligen.
Har själv varit norrlandsdrickare, i tjugo år säkert, men rätt som det var började ölet smaka sämre. Lite blöt hund och pappkartong. Lite synd. Eller kanske inte det minsta synd förresten, numera blir det istället en del annat gott i glasen. Det finns ju liksom en del annat att upptäcka, och som vanligt - det är inte målet som är det roliga, det är ju resan.
Den där pappkartongiga felsmaken beror på att ölet vid någon punkt från jäsning och framåt blivit oxiderat. Den kemiska beteckningen för den smaken tror jag heter trans-2-nonenal.
Inget vidare alls. Är ju med öl som med allt annat. Man får vad man betalar för. Jag dricker helst öl som jag bryggt själv så vet jag vad som är i. :)
Då jag inte är något spam så säger jag istället skål ta mig faan
hasse diesel
2014-11-01, 22:10
Skål br;
Skål bröder och systrar br;:D
Börjar bli kyligt ute så nu sitter jag inomhus och tar mig ett par öl, skål
Börjar bli kyligt ute så nu sitter jag inomhus och tar mig ett par öl, skål
Jag gör det samma. Skål på er alla!
modestrick
2014-11-21, 19:38
Jag gör det samma. Skål på er alla!
Har du öppna kylen, Håkan?
Men så skål då! :) Å alla andra också förstås!