Visa fullständig version : Den obligatoriska skålen till alla bröder och systrar på forumet!
Häll upp en Jim Beam så slipper du dricka Carlsberg till pisset....:D
Eller Makers, borboun på riktigt.
http://i1027.photobucket.com/albums/y332/ptb59/IMG_0463.jpg
Har en gäng Amarone viner som är smått värdefulla, tar en i mellan åt när jag känner att jag vill fira något....då tycker jag synd om dom som får dricka öl :) men i dag blev det en Bowmore till en Carlsberg 3,5a för muntra upp pisset, blir nog en eller ett par till förresten
Amarone är svingott.
Men om man ändå lägger ner pengarna som den där pavan kostar finns det ju roligare viner. Amaronehetsen i det här landet gör att många missar många goda viner. Synd att det inte var en 01:a eller 06:a.
Amarone är svingott.
Men om man ändå lägger ner pengarna som den där pavan kostar finns det ju roligare viner. Amaronehetsen i det här landet gör att många missar många goda viner. Synd att det inte var en 01:a eller 06:a.
Du har en poäng där, det finns många goda viner betydligt billigare, köper oftast mellan 100-200 kr men även en 70 kronors kan vara okej.
Amarone vinerna köper jag mest för det är kul att lagra och dom stiger i värde bättre än pengarna på banken gör ;) tanken är att spara vissa av dom till mitt 60 års kalas och det är ju en bit kvar dit :)
Du har en poäng där, det finns många goda viner betydligt billigare, köper oftast mellan 100-200 kr men även en 70 kronors kan vara okej.
Amarone vinerna köper jag mest för det är kul att lagra och dom stiger i värde bättre än pengarna på banken gör ;) tanken är att spara vissa av dom till mitt 60 års kalas och det är ju en bit kvar dit :)
Man får sjukt bra viner i det här landet för 100-300. Inte sällan billigare än i tillverkningslandet. Pavan på bilden betingar väl betydligt mer om jag inte missminner mig.
Med risk för att avslöja din ålder, hur länge har du tänkt lagra dem och har du några fler finingar där i kylen?
br;på er Folks! Men för egen del blir det inte nån större partaj för ska vara med på Harleyshopens end of summer-runMPD;
Skål på er alla br; Just hemkommen från Eskilstuna där jag och en kompis var uppe och hämtade en förgasare till hans hoj och sen hem till Åby igen. Vilket jävla skitväder re;
sådär snart på väg hem efter ett 12,5 timmars jobbpass, ska dricka lite burk och rött tillsammans med frun. Skål systrar och bröder...
Jobbat i garaget hela dan så det har blivit nån öl redan....nu blir det lite käk o rött me frugan br; Skåål!!
finnsport
2012-09-22, 20:31
Skål! Tvättstuga å bira o lite tid utan hela fam...
RilleHD666
2012-09-22, 22:08
Skål på er! Falcon 5,9 på burk! Ungarna är i säng och tanten ligger på soffan, själv försöker jag få till en liten fylla trots huvudvärk.
Skål! Tvättstuga å bira o lite tid utan hela fam...Så du tar tvättpasset för smygsupaLM;br; Sköjar:D
Då så grabbar....och tjejjer W; Skåål !!
Får vänta ett tag ikväll, frugan på afterwork å jag lovade hämta...:I:
Skål på er, nu är vi igång igen.
finnsport
2012-09-28, 18:49
Skål! br;
Får vänta ett tag ikväll, frugan på afterwork å jag lovade hämta...:I:
Skicka en limo att hämta henne....de är hon väl värd thb; så kan du korka en bira själv LM;
skål alla här, men bara en liten i kväll, ska upp tidigt i morgon och köra (bil) till Västerås. men om sagt Skål och ha en trevlig kväll alla härpardy
Skicka en limo att hämta henne....de är hon väl värd thb; så kan du korka en bira själv LM;
Limon tar jag när jag själv e med...ikväll ställer jag upp som chaufför...:cool:
Limon tar jag när jag själv e med...ikväll ställer jag upp som chaufför...:cool:
Tror inte "farbror Vajtan" tycker att han offrar sig så mycket heller, eftersom han rätt ofta får se diverse vattenhål med. ;)
Snäll fru tycker jag. :D
Ni får ha en bra helg, frugan och du. W;
RilleHD666
2012-09-28, 21:12
Skål på er!!! Några bir åker ner!
skål på erbr; sitter i tammerfors vid forsen o dricker Lonkero (Gin Longdrink som fanns på burk redan i början på -70talet här i Finland. Sitter iofs på Hotell Cumulus terass o lyssnar på musik till dryckjomet:Hörde Good times bad times Led Zeppelin som är ca:lika gammal som Lonkero! Sjysst att vara i sin födelsestad igen.
RilleHD666
2012-09-28, 21:43
Låter som du åker på Memory Lane XbonesMPD; Skål på dej!
Låter som du åker på Memory Lane XbonesMPD; Skål på dej! Ja man är ju så jävla gammalLM; Men är här o hälsar på min mor som är ännu äldre! Jag föddes här -58 så det är ju liiite nostalgi. Samma med musikem. Köpte min första Zeppelin platta -73. Led Zeppelin II som innehåller just Good times bad timesvic; Kolla den Rille.
dirtride
2012-09-28, 22:33
Skål på det!
- - - Uppdaterad - - -
Skål på det!
Thomas13
2012-09-28, 22:38
Skål då, ska ta en Carlsberg å kolla tuben yp;
skål på erbr; sitter i tammerfors vid forsen o dricker Lonkero (Gin Longdrink som fanns på burk redan i början på -70talet här i Finland. Sitter iofs på Hotell Cumulus terass o lyssnar på musik till dryckjomet:Hörde Good times bad times Led Zeppelin som är ca:lika gammal som Lonkero! Sjysst att vara i sin födelsestad igen.
Sist jag var i Tammerfors så satt jag å Pia på Teaterrestaurangen mittemot Cumulus, å drack Lonkero! 2 år sen tror jag ...kippis perkele! ro;
sådär, idag är det min dag och jag kan inte annat säga än, skål på er systrar och bröder pardy
Skål och grattis Slycke! Snart bär det av mot Bifrost och kulturnatt i Peking.
- - - Uppdaterad - - -
Skål och grattis Slycke! Snart bär det av mot Bifrost och kulturnatt i Peking.
RilleHD666
2012-09-29, 18:01
Grattis Slycke och skål på dejpardy Skål alla andra Harleyvänner ocksåbr;
Sist jag var i Tammerfors så satt jag å Pia på Teaterrestaurangen mittemot Cumulus, å drack Lonkero! 2 år sen tror jag ...kippis perkele! ro; Där åt vi middag igår:) Tillikka pyttipannu! Klassikerfl; Nu ska jag sätta mej på Hemingways terass o lyssna på mer klassisk rockro;
RilleHD666
2012-10-04, 21:07
För min del börjar helgen! Skål ta me fan!!!
Skål från sjörövarbyggden
Skål på er. Nu väntar en pizza på att åka ner i magen efter det så blir det in till ACME i Kristianstad på barhäng
Henrik Forslund
2012-10-05, 18:43
Skål.
Idag har urban brawlers pokernight. Dags o spela om vinterns byggbudget.
Trevlig helg
Skål på er alla, nu dricks det burk i Slycke...
finnsport
2012-10-05, 20:05
D; Skål!
Skål på er allihopbr; men för egen del blir det inget förren om två vecko:( Jo, faktiskt så köpte jag två pils idagpardy!
Skål! Tar det oxå lugnt idag, probike imorgon...
Thomas13
2012-10-05, 21:10
Skål då,
Damen å jag dricker Guinness å lyssnar på
Black Sabbath. Ha de gott :D
http://i80.photobucket.com/albums/j161/Sanniz/20121005_212904.jpg
RilleHD666
2012-10-05, 21:47
Black Sabbath!thb; Skål på er! Värmer upp för imorgon, fest med åkerietbr;
easy trucker
2012-10-05, 22:01
skål!! r0ck
RilleHD666
2012-10-05, 22:10
Skål för en riktigt grym hoj easy truckerthb;
Burkdricka i Slycke även idag, och lite rödtjutsdricka med hustrun, schkål...
nattåget
2012-10-06, 18:37
skål på er alla bikers. jobbar i helgen ,så får ta de lugnt. men sitter fint nu med en svart ryss(o kanske lite rött sen)SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL
Skål då! Sitter själv med en flaska Cola o en appelsinLM;
Skål då! Sitter själv med en flaska Cola o en appelsinLM;
Haha... samma sits här ungefär... Skall jobba imorgon bitti tidiga skiftet så.... wa;
Nu har jag äntligen hällt upp ett glas rö-tjut, väntar på att mitt damliga sällskap ska dyka upp för en mysig hemmakväll, men tills dess.. skål tamefaan! :)
Haha... samma sits här ungefär... Skall jobba imorgon bitti tidiga skiftet så.... wa; Samma här! 12timmar varje dag till den 17deW;
finnsport
2012-10-06, 21:37
Blev det nån stål till bygge??
Skål på er bröder och systrar br; Skönt att vara hemma efter 12 timmar brandsläckning. Men imorgon är man ledig.
Nu är det helg... :D
pardybr;
http://1.bp.blogspot.com/_GAGgcGbzFpk/TQfD05s0gKI/AAAAAAAAGJw/Dvz8-XAGRak/s1600/nostress-weekend.jpg
cybercount
2012-10-12, 13:17
Ja, nu är det helg, och en annan ska jobba hela helgen =(
Ja, nu är det helg, och en annan ska jobba hela helgen =(
Stackare, men som jag sagt tidigare, tur det finns de som håller igång sverige på helgerna....
själv drar jag på helg om 50 minuterbr;
Själv har jag haft helg sedan Onsdag,då jag varit sjuk och hemma från jobbet Sjuk Surt bara då inte ens ölen smakar....har sån jäävla sjuk halsrnt; Men skål på er iaf!!!
cybercount
2012-10-12, 15:19
Stackare, men som jag sagt tidigare, tur det finns de som håller igång sverige på helgerna....
själv drar jag på helg om 50 minuterbr;
Trevliga helg! =)
- - - Uppdaterad - - -
Själv har jag haft helg sedan Onsdag,då jag varit sjuk och hemma från jobbet Sjuk Surt bara då inte ens ölen smakar....har sån jäävla sjuk halsrnt; Men skål på er iaf!!!
hade helg onsdag och torsdag men då var jag hemma och var sjuk =(
Fritte is back vic; Skål br; bröder och systrar och ha en trevlig helg allihopa D;
Skål på er allihopabr; För egen del blir det tre pils idag! Får ju hålla OljeNorge igång ett tag tillLM;!
RilleHD666
2012-10-12, 20:57
Skål på er tosingar! Blir nog några avsnitt Sons ikväll med familjen.
Skål mina systrar o bröder, det dricks burk nu, i buss mellan Helsingborg o Slycke...
Skål!
Skulle ivå,äg på 3X30års fest men tanten va tvungen åka in och jobba pga sjukdom så får sitta hemma med nån öl wa;
Bikebandit
2012-10-13, 23:23
Fan !! I want a Jägermeister right now!...http://bbs.roddenberry.com/images/smilies/5shots.gif Cheers gang thb;
http://farm1.staticflickr.com/174/452774720_3e22bbf4aa_z.jpg
Då va de helg igen....så va faan br;
Skål...
Dricker ni tillräckligt många, så kan ni göra en sådan här också. ;)
http://www.quitor.com/wp-content/uploads/2009/02/chair-made-from-bottles.jpg
Sanniz, en sådan kan man bygga nästan varje helg....
Skål då mina vänner, det dricks öl i Slycke, faan känns igen hmmm o det trivs jag med, det här är helglivet, skål...
RilleHD666
2012-10-20, 18:46
Skål på er grabbar och gribborbr; Kan man bygga en stol på 33cl burkar?
Skål på er grabbar och gribborbr; Kan man bygga en stol på 33cl burkar?
Nää för faan...de måste va 0.5l burkarLM;
RilleHD666
2012-10-20, 18:57
Nää för faan...de måste va 0.5l burkarLM;
Fan, tya dricka 0,5lol;
http://pauldodd.typepad.com/.a/6a0115702018d5970b013483b65653970c-800wi
RilleHD666
2012-10-20, 19:33
Haha! Fin den där men Red Bull är livsfarligtSjuk
- - - Uppdaterad - - -
Falcon Special Brew 5,9% Skål!
Jag drikker inte alkohol längre.. tar inte sjansen på at vakna med nåt sånt bredvid meg i sengen ennu en gång;
http://evilladies.com/http://evilladies.com/wp-content/uploads/2009/10/buck-teeth-girl.jpg
RilleHD666
2012-10-20, 19:37
Ser ut som MadonnaLM; Skål!
Med 2 i promille hadde hon her blitt med hjem.. tou;
http://cdn.stripersonline.com/9/92/924572d7_ugly_girl.jpg
RilleHD666
2012-10-20, 19:51
LM; men sparkat ut fanskapet så fort man gjort färdigt! Tänk dej vakna dagen efter med det bredvid...
snacka inte skit om min mamma
Bikebandit
2012-10-20, 20:40
snacka inte skit om min mamma lol; Skål !!!!!!!!!!!!!!
Skål från Onsala efter ett härligt hummerfiske.
Skål men idag blir det cola. Jobbar hela helgen tyvärr. Men va fan! då får man ju lite deg över till att köpa lite leksaker till hojen thb;
RilleHD666
2012-10-20, 23:43
snacka inte skit om min mamma
LM;
Tjo flöjt sa Janne Wengman, jag är inte dö än. Skål alla bröder å Systrar br;
Skål på er i kylan br; I går kom det lite Snow i Åby. Fan vad man saknar sommaren.
RilleHD666
2012-10-26, 19:30
Skål! Jo det snöa lite här och var i södra delarna. Och ett jävla snöande mellan Väderstad och Linköping. Men men, det är snart vinter. Så Skål för nästa sommar!cheer
9350
Ja skål på er. Man får passa på att gå på puben nu när man har FF
Skål ta mej Fan
cybercount
2012-10-26, 21:24
Skål på er, nu blir det en Staropramen och ett glas Islay Mist
skål alla här blir det starkvins glögg spetsat och några sofiero
Skål alla :) Ha en skön helg!
Precis hemkommen efter en hård arbetslördag, vippat i mig lite rödvin till maten, snart burkdricka. Skål mina vänner....
Mercakombi
2012-10-27, 20:21
Helgens drinktips "Zombie Brain Shots"!
3cl Peach Schnapps
1tsk Baileys
0,5tsk Grenadine
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/s480x480/306510_506551862702342_216425431_n.jpg
br;
Skål på er folks! Dricker Absolut Raspberry med Tropisk Juice o suktar efter Florida o BikeWeek i mars:I:
cybercount
2012-10-27, 21:52
Dricker körsbärssaft på jobbet och drömmer om sturgis i sommar =)
Skål alla, i kväll blir det champangepardy
Skål på er alla br; I kväll blir det utgång med HDCS disrikt J på CROMWELL HOUSE i Norrpan kl:18:00.
Ha en trevlig helg på er också vic;
Blir inget för min del men br;på er alla! Tar igen det när jag kommer hempardy
Blir rött me frugan ikväll.....och hoppas på lite fredagsmys :I:
Just nu dricks det Staropramen i Malmö, skål på er från Slyckefamiljen...
RilleHD666
2012-11-02, 18:04
Skål på er! Dricker lite olika finöl. Var på Bolaget idag och blev rånad:D Hoppas på lite frdagsmusLM;
Skål på er! Dricker lite olika finöl. Var på Bolaget idag och blev rånad:D Hoppas på lite frdagsmusLM;
Då förstår jag att du inte kan åka med imorgon :I:
- - - Uppdaterad - - -
Just nu dricks det Staropramen i Malmö, skål på er från Slyckefamiljen...
Vi syns imorgon W;
- - - Uppdaterad - - -
Skål på er folks! Dricker Absolut Raspberry med Tropisk Juice o suktar efter Florida o BikeWeek i mars:I:
Kul du uppskattar våra produkter i Åhus vc;
Kul du uppskattar våra produkter i Åhus vc;[/QUOTE] Ja, det är bra grejerthb; Pulare!
- - - Uppdaterad - - -
Det blev fest ändå!!!:I: Var i butiken o köpte tre burkar Hansa Fatöl o en bötta med nöttervc;
RilleHD666
2012-11-02, 19:46
Skål!!! En Miller Draft med väldigt speciell smak. Inte så förtjust i draft men det är ju ölbr;
Skål!!! En Miller Draft med väldigt speciell smak. Inte så förtjust i draft men det är ju ölbr; Draft..är det sånt torrt öl?
RilleHD666
2012-11-02, 19:59
Draft..är det sånt torrt öl?
Nä men väldigt speciell smak. Lite lakrits eftersmak tycker jag. Den bryggs i Milwaukeevic;
Nä men väldigt speciell smak. Lite lakrits eftersmak tycker jag. Den bryggs i Milwaukeevic; Ok,annars hade man inte behövt pissa,bara damma av picken i mellanåtLM;lol;!
RilleHD666
2012-11-02, 20:08
LM; Göteborghumor!
LM; Göteborghumor! Skål Bro!
RilleHD666
2012-11-02, 20:13
Skål! Har faktiskt cider också i kylen. En torr sådan från Kiviks Musteri. Lite champangesmak i skiten. Så nu ska tanten få ta fram dammvippan och damma av den lite:D
dirtride
2012-11-02, 20:15
Skål från Sjöbo med en till Tuborg pure gold 0,5l
RilleHD666
2012-11-02, 20:17
Skål för danskt!thb;
Skål! Har faktiskt cider också i kylen. En torr sådan från Kiviks Musteri. Lite champangesmak i skiten. Så nu ska tanten få ta fram dammvippan och damma av den lite:DLM;thb;
Henrik Forslund
2012-11-02, 21:39
Skål
Samuel adams octoberfest
westerstroming
2012-11-02, 22:22
Ett par single malt slinker ner ikväll fastän migrän härjat i skallen idag, och imorgon blir det Bella center i Köpenhamn!
RilleHD666
2012-11-03, 21:58
Skål!!! En Red Stripe rinner lätt nerbr;
Stekt på ett par burgare åt mej och min son då frugan är på jobb och dottern springer ute på stan.....och ett par Slots Guld på detta br;
Stekt på ett par burgare åt mej och min son då frugan är på jobb och dottern springer ute på stan.....och ett par Slots Guld på detta br;Kippisbr;
Kippis, ett par norrlänningar (Zeunerts) rinner ner i kvällbr;
men bara ett par, tidigt upp i morgon och 40 mil i bilen;b;
Det får bli några Åbro original. Ska köra ett svensexa gäng imorgon.br;på er allihopa!
Skål på er... :)
Idag kan vi fira, att jag blivit matte till en Muscle. :D
pardy
Grattis Sannizcheercheercheerbr;br;br;
Grattis Sannizcheercheercheerbr;br;br;
Tackar... ;)
Nu skall det fasen köras nästa år... Helst innan dess med... *asg*
D;
RilleHD666
2012-11-09, 20:14
Grattis grattischeer Ochbr;
Grattis grattischeer Ochbr;
Tackar... pardyD;vic;
pardy
Jag kan dricka till det br;
Jag kan dricka till det br;
Låter bra det. :D Skål! br;
Grattis Sanniz, och skål på er alla andra...
Grattis Sanniz, och skål på er alla andra...
Tackar... :D
Kom just in från garaget,så skål på er br; Nu ska det kokas lite mat o lite rött på de...
br;
pardy
Grattis till en häftig hoj Sannizcheer...och skååååålbr;
br;
Grattis till en häftig hoj Sannizcheer...och skååååålbr;
Tackar så väldans mycket. :D
9662.... skål ta me fan....
Skål då mina bröder och systrar br; Är lite sugen på att åka in till Norrpan och kolla inn Graveyard men min far har presis blivit utskriven från sjukhuset. Så man får väl åka förbi och se till gubben först, sen får vi se om det blir rock and roll nigth in peking ro;
Skål... Åter en ensam fredag kväll hemma... Maken måste jobba. :(
Så är det jobbarhelg med...
Nåja... Man kan ju skåla trots allt.
br;på er allihop! Idag blir det några pils för jag kan sova nån timme extra imorgon! Har skiftbreak nu:D
- - - Uppdaterad - - -
9662.... skål ta me fan....Sa Honeybearbr;:D
Skål på er bröder o systrar, idag dricks det Småland hos svågern min, skål ta mig faan...
Faan då, tar ni inget eller? Skål alla systrar o bröder, nu är vi påett igen....
Faan då, tar ni inget eller? Skål alla systrar o bröder, nu är vi påett igen.... Jodå Johan br;på dej! Är på ett litet hotel o ska ner o äta middag o ta ett par öl. Men ska jobba imorgon så det blir ingen rotblöta!
Dricker kaffe änn....måste hämta dottern på stan 22.30 så jag får vänta på biran tou;
Skål...tjuvstartat med julölen...9680
Skål...tjuvstartat med julölen...9680 Heheh köpte en sixpack Hansa Julöl idagbr;
Vajtan jul eller inte, skål på dig broder, xbones skål även på dig broder, hoppas vi snart ses igen, saknar er...
RilleHD666
2012-11-17, 23:15
Min öl är slutag; men skåla på!
Min öl är slutag; men skåla på!Knäppte den sista nu. Skål!
RilleHD666
2012-11-18, 20:38
Har ölthb; Skål på er!
Har ölthb; Skål på er! Det har jag med! I hotellbarenthb;Men det är snartSovadags,ska upp tidigt.
RilleHD666
2012-11-18, 20:57
Hehe! Ledig imorgon så det är lördag för mej idagvc; Skål Xbones!
Hehe! Ledig imorgon så det är lördag för mej idagvc; Skål Xbones! Ska ta den sista nubr;Rille!
RilleHD666
2012-11-18, 21:18
Skål Xbones jag ska nog klämma några till innan läggdagsbr; i min ensamhet för tanten sover väl snart:D
Skål Xbones jag ska nog klämma några till innan läggdagsbr; i min ensamhet för tanten sover väl snart:D Ingen torr öl idagLM;?
RilleHD666
2012-11-18, 21:48
:D Tror dammvippan stannar i städskåpet ikvällLM;
:D Tror dammvippan stannar i städskåpet ikvällLM; OkLM;
Mercakombi
2012-11-23, 16:28
- 112, vad är akutfallet?
- Är rädd.
- Rädd för vad?
- Rädd för att bli missförstådd.
Fan asså, måste sluta och larva mig med telefonen på fyllan....skål på er kosmonatuer, nu lyfter vi!
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/63181_518051874885674_645640108_n.jpg
Ja nu jävlar blir de åka av br;
Mercakombi
2012-11-23, 16:49
Hyvää NickeR br;
http://www.youtube.com/watch?v=MzTuj0BnvYw
BAMSEN3570
2012-11-23, 17:16
Skaul...få nog träna lite i kväll br;,i morgon så kommer Pularen o Royner o DE kan sörpla hallonsaft tou;
Ha en go helg
Hälsa
skål
Skaul...få nog träna lite i kväll br;,i morgon så kommer Pularen o Royner o DE kan sörpla hallonsaft tou;
Ha en go helg
Skål på er gubbs and gumms br; Blir lite lungt i kväll ska på kryss imorgon då jävlar blir det drag Banana
Ja,br;på er alla! Idag somnade jag i soffan utan öl men imorgon blir det nog någrathb;
skål till alla för nu går man på Glöggen igen... Ett fint gammalt recept enkelt men gott en flaska starkvins glögg spelar ingen roll vilken sort . en flaska sprit spelar ingen roll vilken bara den håller minst 40% 7st russin 4 mandlar.... värm glöggen så den nästan kokar häll sedan i sprit så glöggen blir ljumen i med russina och madeln men ät inte upp dom ska räcka till två omgångar till brukar inte bli mer en det natti natti........
Thomas13
2012-11-24, 18:13
skål till alla för nu går man på Glöggen igen... Ett fint gammalt recept enkelt men gott en flaska starkvins glögg spelar ingen roll vilken sort . en flaska sprit spelar ingen roll vilken bara den håller minst 40% 7st russin 4 mandlar.... värm glöggen så den nästan kokar häll sedan i sprit så glöggen blir ljumen i med russina och madeln men ät inte upp dom ska räcka till två omgångar till brukar inte bli mer en det natti natti........
Jag tänker på den klassiska lingon drickan när jag läste ditt recept. En flaska kosken 1 lingonLM;
Hursom helst skål, här avnjuts en flaska Nightwish vin.
Skål på er Folksbr; Väntar på att Jimmy Jazz ska komma på besök. Vi ska på Halta Lottas o äta o dra några pilsnerpardy
RilleHD666
2012-11-24, 23:16
Skål! Slappar i soffan med en öl innan läggdags.
Skål då gummer och gubbs! br;
Skål på er allabr; Sofflocket efter en sväng till ProBike.
RilleHD666
2012-12-01, 17:57
Cheers!br; Första advent imorgon. Inte klokt va tiden går!
BAMSEN3570
2012-12-01, 18:04
Skål påer pågar :D
Snacks och bärs framför tv:n br;
Thomas13
2012-12-01, 21:35
Snacks och bärs framför tv:n br;
Skål på dej käre bror,
Guinness i stopet br;
RilleHD666
2012-12-01, 22:37
Falcon på burkbr; smakar bra! Skål folks!
br;
Nu är det helg... Men denna helg börjar förbaskat kall för mig...
Äntligen fredag kväll. JD o cola som en starter och senare ett barhäng i Kristianstad. br;
Blir ett par bärs ikväll då man sitter hemma med ungarna o frugan e på julfest br;
Skål! Tjuvstartar med julölen....9874
Ja,br; på er alla! Blir inget för min del.Kom tbx på jobb utanför Bergen idag och ska vara här till 21/12.
Skål på er alla br; Blir lugnt i kväll och imorgon julstädning hemma
9876 Skål på er. Idag är det satankallt ute o då behövs en värmare. :))
BAMSEN3570
2012-12-07, 20:31
Cheers br;,några Norrlands Dynamite....i morgon bitti jobb o sen fika i stan med hojåkare thb;
Mercakombi
2012-12-07, 20:36
http://harleyforum.se/attachment.php?attachmentid=9878&d=1354908816
br;
Skål på er...
Maken jobbar inatt... Tacka alla julbord för det. :(
Hoppas han får in bra med pengar i alla fall... För det behövs.
Själv slipper man gå upp tidigt på söndag... För då kör jag kvällspass. Så helgen vart ju några timmar längre denna arbetshelg. pardy
Blir lungt ikväll....måste ladda inför firmajulfesten i mårgon br;
Köpte faktiskt ett par Hansa Premium idag även om att jag ska jobba hela helgen så det blir en liten br;på er Folks!
Blir lungt ikväll....måste ladda inför firmajulfesten i mårgon br;
http://www.youtube.com/watch?v=bYUhR1GDTJ0
http://www.youtube.com/watch?v=NAl9OyGYxOg
Oj oj oj Sanniz....det kommer bli så gott me julbord pardy
dirtride
2012-12-14, 22:03
En polsk TATRA skål från skåne ,utomordentligt gott öl i rätt storlek = 650ml
En polsk TATRA skål från skåne ,utomordentligt gott öl i rätt storlek = 650mlSkål på dejbr;Annars är Tatra ett Tjeckiskt bilmärke:DFinns ju Tatrabergen också.Kanske dom går in i Polen med?
Skål! Äntligen ....lovade hämta bättre hälften från afterwork på stan, så nu har det slunkit ner en kall!
Skål! Äntligen ....lovade hämta bättre hälften från afterwork på stan, så nu har det slunkit ner en kall! Ja,levern började väl undra om strupen har tatt ledigtLM;!
Mercakombi
2012-12-15, 12:47
Ny helg kräver nya fester.....så skål på er br;
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/156284_527836557240539_615651770_n.jpg
Skickar en iskall blaskig amerikansk ölskål till er alla på forumet från ett sunkigt hotellrum i New York! :) Var in på Harley-Davidson store här på Manhattan igår och köpte rejält med juklappar åt mig själv. :) Nu är det dags för frukost i form av en iskall Bud Light. Så: SKÅL ALLA!! :D
9944
Skickar en iskall blaskig amerikansk ölskål till er alla på forumet från ett sunkigt hotellrum i New York! :) Var in på Harley-Davidson store här på Manhattan igår och köpte rejält med juklappar åt mig själv. :) Nu är det dags för frukost i form av en iskall Bud Light. Så: SKÅL ALLA!! :D
9944
Jag e faan inte avundsjuk ska ni veta.....mycket bättre här i ett svinkallt Finland :D
Jag e faan inte avundsjuk ska ni veta.....mycket bättre här i ett svinkallt Finland :Dja,det är bättre än här på norska Vestlandet med omväxlande -/+ grader med snö o slask.Men det blir bättre i början på Mars i Florida o Daytona BikeWeek:Dvc;Kippis!
Thomas13
2012-12-15, 18:57
Kippis för fan, Uppför er.
Ett dåligt exempel, sorry alla som inte kan finska.
Typen hade stulit ett cig paket, och var inte på bästa humör...
http://www.youtube.com/watch?v=stWXekwuNBg
Kippis för fan, Uppför er.
Ett dåligt exempel, sorry alla som inte kan finska.
Typen hade stulit ett cig paket, och var inte på bästa humör...
http://www.youtube.com/watch?v=stWXekwuNBgHeheh,blir nog inte sån på fyllan får man hoppas:D
Thomas13
2012-12-15, 20:03
Hehe, fan jag skrattar alltid till klippet.
En oo vienyt mitään saatana, enkä tunnusta saatana LM;
Hehe, fan jag skrattar alltid till klippet.
En oo vienyt mitään saatana, enkä tunnusta saatana LM;:D Aika hyvä!
Skål för faan....nu e de lång helg pardy
Skål för faan....nu e de lång helg pardy
Skål... Japp, min helg varar ända till den sjätte januari... vc;
Den sjunde är det tillbaks till kneget som gäller.
RilleHD666
2012-12-21, 19:50
Ska värma till lite glögg och slänga i en skvätt starkt, SKÅL!ro;
RilleHD666
2012-12-29, 20:17
Dricks dåligt här på forat nu för tiden! Är ni för tjocka på julmat och Nisseskumm eller?br;
Skål ta me faan gott folk..
Ja e me....trött men lycklig br;
Sista skålen detta hoj år till alla bröder och systrar br; I kväll blir det Thai öl som kommer rinna nerför min strupe (Beer Chang). Gott Nytt Hoj År vic;
Ja,br;på er alla! Ikväll ska jag umgås med två gamla kompisar sen 40 år tbx som jag inte har sett på 14-15år! Den ena var iofs på HF Träffen i somras.
RilleHD666
2012-12-31, 19:18
Skål på er! Ses nästa åryp;
Skål på er! Ses nästa åryp; Skål på dej Rille! Har du fått ledigt av småttingarna:D Ses!
Skål på er alla här, Mariestads idag igen.....och önskar er alla ett gott nytt årpardy
Skål på er alla, som traditionen kräver så dricker jag som brukligt är Grön Tuborg...
Missa bolaget så jag får hålla mej till lokala "fotbollklubbens" Sofiero:D men har skåpet fullt med spirituosa av alla slag om det skulle knipa:I:
Thomas13
2012-12-31, 21:18
Skål, Kippis , Cheers osv.
Happy New Year! ö. Thomas och Anna
Skål, Kippis , Cheers osv.
Happy New Year! ö. Thomas och Anna Kippis sinne kanssabr;
Skål alla forums polare och hoppas ni får ett underbart nytt hoj år och låt gud se till att det blir väder för många mil i år igen..... jag hatar regn....
Skål på er forum kamrater hoppas ni har en bra afton sup inte ihjäl er! TJOHEJ!
Det blir en litenbr; på er idag,men imorgon blir det öl o mat på Halta Lottas krog i Gbg med 8-10 HF folk. Vi får gäster från Skånethb;
RilleHD666
2013-01-04, 21:05
En liten skål från Vinslöv också! Blev en jobbig natt så jag är inte så pigg just nu men några öl går ner:D
Ni får ha det jävligt sköj Bena och co:) Ta det lugnt med skåningarna.
En liten skål från Vinslöv också! Blev en jobbig natt så jag är inte så pigg just nu men några öl går ner:D
Ni får ha det jävligt sköj Bena och co:) Ta det lugnt med skåningarna. Ja,det ska bli jävligt sköj! Troll klarar sej nog brathb;
Skål gott folk och god forsättning på det nya MPD; året
Nu är vi pået igen här i Slycke.
Skålbr;
Samma här Slycke! Skål alla gamla bävrar...
RilleHD666
2013-01-05, 22:41
Skål på er! Somnar snart i soffanbr;
Jaha, då får la jag börja kvällen då: Skål kosmonauter, vart f-n ni än håller hus! br;
BAMSEN3570
2013-01-11, 19:13
Jag hänger på, Absolut Vanilj (yrkesskada LM;) o cola,gott som f-n
Ha en go kväll alla br;
Aha, en skåltråd!:p
Tog en vit helg för att vila levern, men det var förra helgen så skål i billigt rödtjut!:)
Jabr; på er alla. Har korkat en flarra årgångs Bisolvon idag:D Inmundigas med några Paracet!
Skål på er jag tar en JD och cola
Som vanligt så inmundigas det öl,öl och lite mer öl..
Skål allihop och krya på dig xbones !
Skål allihop och krya på dig xbones ! Skål på dej! Vi får ta det irl om två veckorthb;
RilleHD666
2013-01-12, 15:15
Skål på er jag tar en JD och cola
Fan att bolaget stängt jag blev sugen!
Skål då på goa hederliga ölbr;
Du får komma över så bjuder jag. ro;
Skål alla!! Sitter med en Lonkero och slösurfar.....på HF br;
John Brandt
2013-01-12, 19:17
Skål! Grundar med några iskalla GT inför kvällen.. :I:
Skål alla!! Sitter med en Lonkero och slösurfar.....på HF br;Om man ändå hade några Lonkerotou; men får nöja mej med Hansa Fatöl.br;på er!
RilleHD666
2013-01-12, 22:37
Du får komma över så bjuder jag. ro;
Tack! Kanske jag gör, jag är ju pappaledig och behöver lite egentid:D
Skål i kvällens första öl! Det kanske blir (en) till måste vara pigg i morgon, men tar en Mariestads efter hundpromenaden.
Svarvarn
2013-01-18, 18:44
Skål! Alltid fint att få knäcka en kall efter jobbet
En Fagerhult i näven surfandes och ser fram emot mc mässan nästa vecka.SKÅL!
br;på er alla! För egen del blir det bara ett par pils,ska jobba imorgon.
Bastu och bärs en lyckad fredag vic; Skål på er alla br;
Lite liqour 43 och finöl! nu är det helg! SKÅL
Lite liqour 43 och finöl! nu är det helg! SKÅL Hotshot! Shotglas med hälften likör 43 sen häller du i kaffe mot en upponer vänd sked så det inte blandar sej. En klick vispgrädde på toppen. Svälges i en klunk(shot) jävla götttou;
Skål i rödvin! Angående likör 43 så kan ni prova "ett litet nyp" shot på likör 43 och nyponsoppa toppad med vispgrädde, mandelbiskvi som tilltugg.
nattåget
2013-01-19, 14:10
Slänger iväg ett skål till er alla med en Chang i näven.
Jabr;på er alla! Ledig imorgonvic; Så det blir några pils idag plus att våra Polska kolleger bjöd ner mej till dom för lite vodka uschiamej!
Ja då har man svept en halv flarra rött (med frun till maten) och är nu på väg och sänka ytterligare en Grön Tuborg, skål br;