handdator

Visa fullständig version : Nått är trasigt .

Tundra Trotter
2012-05-05, 10:04
Vaknade i morse i Vindeln och till min häpnad ligger det 3 cm ny snö på marken och på något tragiskt poetiskt sätt draperar min Harley som ny tvättad står på gårdsplan. Vet inte om jag skall gråta eller skratta . Funderar på att emigrera till Spanien 24+ nu på morgonen . Jag klarar att köra dit på 3 dagar om jag biter i hop . Snow

Pirre
2012-05-05, 10:19
Oj va drygt...........You can do it......Ride Forrest Ride Forrest!!!! MPD; MPD;

Lars Nilsson
2012-05-05, 10:42
Vaknade i morse i Vindeln och till min häpnad ligger det 3 cm ny snö på marken och på något tragiskt poetiskt sätt draperar min Harley som ny tvättad står på gårdsplan. Vet inte om jag skall gråta eller skratta . Funderar på att emigrera till Spanien 24+ nu på morgonen . Jag klarar att köra dit på 3 dagar om jag biter i hop . Snow

Det är blåsigt och BARA 8 grader här men sol o fint annars.
Men det är väl kanonväder för dig?
Kör inte ni skoter året runt där?
Nä nu va jag taskig.
Vi får hoppas på en snabb vändning i vädret och en lång goo sommar

Elexem
2012-05-05, 11:37
Vart fan tog klimatförändringen vägen ag;W; Nä blir att tanka upp alla bilarna och låta de gå på tomgång hela helgen.

Tundra Trotter
2012-05-05, 11:54
Oj va drygt...........You can do it......Ride Forrest Ride Forrest!!!! MPD; MPD;

:D He he he...

Axman
2012-05-05, 18:14
Vart fan tog klimatförändringen vägen ag;W; Nä blir att tanka upp alla bilarna och låta de gå på tomgång hela helgen.

Det är den som härjar. Global uppvärming är lite fel, det är egentligen så att vi får MER väder. Och här i Sverige är det knappast sol vi får mer av utan regn, snö och storm =(

Vajtan
2012-05-05, 18:35

LM;

Maija
2012-05-05, 22:36
Usch! Lider verkligen med dej Tundra Trotter :P Klen tröst i dagsläge MEN vi går mot ljusare tider även på dessa breddgrader ;)