handdator

Visa fullständig version : Rocket Bob



Pirre
2012-05-04, 15:48
Någon här inne som testat testat eller har Rocket Bob's bakstänka och sadel till en Rocker? Ska byta vare lider till den eller Heartland//Pirre

admin
2012-05-04, 16:46
Jag har monterat 2 stycken och känner de väldigt väl. Absolut bra, dock var detta i början och första versionerna så de har blivit ännu bättre nu vet jag.
Hälsa från admin (mr Dirk) från forumet vid prisförfrågan :) info@rocketbobs.biz (Lisa eller Pete)

Har du inte en svart hoj lacka själv då det är svårt för dom att få exakt färg annars. Leveranstider kan oxo vara långa då de har asmycket att göra och precis bytat lokal.

Pirre
2012-05-04, 22:07
Oki kanon thb; Får se va det blir..... men det lutar åt RB

admin
2012-05-04, 22:29
Oki kanon thb; Får se va det blir..... men det lutar åt RB

Har precis snackat med Pete att du ev kommer att maila, kostar inget att fråga. Du kan skjutsa på den och den kan fås i två längder (om jag minns rätt). Kort eller inte så kort :)

http://1.bp.blogspot.com/_X8NUVuaebjc/TJKMnv62CSI/AAAAAAAAAVI/E7JiB3QaY20/s1600/marksrocker.jpg

Pirre
2012-05-05, 11:16
Gillar stuket på bilden men jag klurar på om stänkan går ända ner under hojen som Heartlandkittet på bilden 6647. Har fått för mig att det e bättre men jag har juh inte så mycket erfarenhet kanske funkar kanon utan. Btw brände iväg ett mejl till Rocket Bob iaf och hälsa att du rekommenderat dom.//Pirre