handdator

Visa fullständig version : Vore det inte kul med ett klistermärke. " eller nå´t ?Support HF"



Ice
2012-03-30, 07:48
Jag vet inte om bara jag tycker det, men visst vore det kul med ett HF-märke av nå´t slag att sätta på hojen. Då kunde vi morsa på varandra på träffar och fik etc.

Fonve
2012-03-30, 09:06
Skulle gärna ha ett på bilen bland annat. thb;

robbbull
2012-03-30, 09:31
Vill:D

admin
2012-03-30, 10:05
Är på på gång! Ska bara hinna med :)

robbbull
2012-03-30, 12:51
vic;

Sportsterdansken
2012-03-30, 13:24
thb;

Vajtan
2012-03-30, 14:15
Är på på gång! Ska bara hinna med :)


Va gött gött de låter!:I:

(Vill oxå ha klistermärken...)

Bikebandit
2012-03-30, 14:16
Har funderat på problemet med att hitta forummedlemmar på platser som HD Helsingborg öppet hus, SBM etc och regionala Bikemeets ett tag nu och den här veckan tog jag upp frågan i Snapphaner grupp med dessa bilder.
Inte mycket respons ännu men jag har beställt en uppsättning,2 front patches och 2 rygg rocker patches från min lokala skräddare eller vad det heter ?? (sorry I'm English W;) och kommer att hämta dem i slutet av nästa vecka och sen få dem sydda på min jeans västen,kanske en eller två eller alla fyra ??
Tror att alla har en gammal jeans väst någonstans eller köpa en billig på en loppis.Bara ha den på vid grupp körning och lättare att hitta en HF medlem på de ovan nämnda platserna till exempel ..

Any Problem ????????

Vajtan
2012-03-30, 14:29
Har funderat på problemet med att hitta forummedlemmar på platser som HD Helsingborg öppet hus, SBM etc och regionala Bikemeets ett tag nu och den här veckan tog jag upp frågan i Snapphaner grupp med dessa bilder.
Inte mycket respons ännu men jag har beställt en uppsättning,2 front patches och 2 rygg rocker patches från min lokala skräddare eller vad det heter ?? (sorry I'm English W;) och kommer att hämta dem i slutet av nästa vecka och sen få dem sydda på min jeans västen,kanske en eller två eller alla fyra ??
Tror att alla har en gammal jeans väst någonstans eller köpa en billig på en loppis.Bara ha den på vid grupp körning och lättare att hitta en HF medlem på de ovan nämnda platserna till exempel ..

Any Problem ????????

Nice! thb; Frontpatcharna e ju helt rätt! Bra färger oxå....like a lot!

Bikebandit
2012-03-30, 14:39
When I get them I'll take more pictures of the actual patches :D

Vajtan
2012-03-30, 16:15
When I get them I'll take more pictures of the actual patches :D
thb;

JohnnyRocker
2012-03-30, 19:11
GP; big time BB, hade missat den här tråden :)

Kan tänka mig ryggpatcharna med Johnny uppe o Rocker nere lol;lol; sätta på HF hooden såklart. ro;

tyskjävel
2012-04-01, 10:22
Frontpatcharna är snygga. Man skulle bl.a. kunna ha de på forumtrojorna. Kan Du redan säga nåt om priset BB?

Bikebandit
2012-04-01, 11:59
Företaget sade till mig att front patches kostar 40kr styck. Jag gillar det faktum att det är ett företag i min by och svenska ..thb; .. vänta tills nästa vecka när jag har hämtat dem och tog några bilder.

Noyen
2012-04-03, 15:32
Nån typ av ryggmärke och dekal/klistermärke vore inte så dumt.Kanske hoddie trycket med kronan på ryggen med "support" överst och Sweden underst.Eller nåt vc;

Hagis
2012-04-03, 21:15
Nu vill jag ju inte vara käppen i hjulet för någon!

Men....

Innan det sys på några patchar så kanske det vore bra att höra sig för med "någon" vem det nu än är, om det kommer ställa till problem på något sätt!? Med tanke på diskussionen om SBM eller inte... http://harleyforum.se/showthread.php?724-SBM-eller-inte-SBM

Jag vet inte vad som gäller Men... det vore ju tragiskt om vi skulle fixa dessa tryck osv och det faktiskt skulle innebära problem pga det, tycka vad vi tycka vill rätt eller fel!?

OM någon här på forumet redan har svaret på detta och inte vill skriva ut det under sitt nick så kan man skicka ett pm till mig, admin eller norrland med det man vill få sagt! Är det relevant information och inga vansinnes svar på något som retat upp dig, så lägger vi ut det åt dig! :)

Om inte, ja vem vet i så fall vem vi kan kontakta för att ev. få den information vi behöver för att få svar på våra frågor?! Samma här som ovan, pma om ni inte vill svara själva :)

xbones
2012-04-03, 21:54
Det är ju ingen klubb vi är,utan en rikstäckande intresseorganisation för Harley Davidson motorcycklar o inget annat! Det finns ju Goldwing klub, Vmax klub, HOG,HDC-S o diverse kristna klubbar med patches! Så what's the problem?

Bikebandit
2012-04-03, 22:15
Det är ju ingen klubb vi är,utan en rikstäckande intresseorganisation för Harley Davidson motorcycklar o inget annat! Det finns ju Goldwing klub, Vmax klub, HOG,HDC-S o diverse kristna klubbar med patches! Så what's the problem?

Exactly ! Var bara en Forum Grupp patch inget annat..Jag var inte intresserad av att ha en "MC" patch på grund av den anledningen... this could get interesting http://fxdbi.siteboard.eu/images/smilies/thinking1.gif

Företaget ringde mig ... de är gjort, hämtar dem i morgon i alla fall W;

Bikebandit
2012-04-03, 22:17
Kanske byta namn till *The Micky Mouse Club* ? LM;

xbones
2012-04-03, 22:20
Exactly ! Var bara en Forum Grupp patch inget annat..Jag var inte intresserad av att ha en "MC" patch på grund av den anledningen... this could get interesting http://fxdbi.siteboard.eu/images/smilies/thinking1.gif

Företaget ringde mig ... de är gjort, hämtar dem i morgon i alla fall W; Go for it! Fikagrupp Gbg har nåt liknande i tankarna.

Bikebandit
2012-04-03, 22:31
Jag är intresserad av diskussionen ... det är bara *ONE OFF* prov jag beställde och kostade mig inte en massa $$$ eftersom de var standardstorlekar och script.

Pontus
2012-04-04, 10:00
Borde inte bli några problem eftersom det är ett forum inte en klubb, eller?

@Bikebandit Grymt nyfiken på hur resultatet blev. Har du hämtat dem än, och kan man även få det som stickers?

Bikebandit
2012-04-04, 13:14
Åkte med Janne och hämtade dem och kan säga att vi båda var imponerade, nice patches thb; allt för 250 kr
@Pontus..tror inte de gör stickers bara tyg märken .

Det är bilder på resultatet..
5914 5915

Top Rocker Patch mäter 35cm bred .. 80kr
5916

Bottom Rocker Patch mäter 32cm bred .. 80kr
5917

Nickname(användarnamn) Patch 10cmx2.5cm .. 40kr
5918

Grupp och Forum Patch mäter 10cmx4cm .. 50kr
5919

Dessa priser är vad jag betalat och var bara något jag ville göra för Snapphanar Grupp .. Nu är det bara att vänta och se om de är intresserade. Jag vet Janne och TJ är och skulle vara häftigt att se dessa på några fler jeans västar inom Snapphanar gruppen W;

Jag sa det företag om någon kontaktar dem från Harley forum som de hänvisar till dessa patchar .. naturligtvis ditt eget användarnamn och om det är en annan grupp ett annat namn och region på rygg patches.

Jag kommer att vidarebefordra uppgifter om företaget, TEL och adress och e-post här om @dmin tillåter .. om inte pm mig... beställa själv direkt.

Jag har ingenting att göra med företaget och kommer inte att göra några ekonomiska vinster. Jag är bara en nöjd kund thb;

Elexem
2012-04-04, 13:36
thb; snyggt Bikebandit, hur många i ( norra) Norrland är intresserade ?? :cool:

Noyen
2012-04-04, 17:01
De såg ju snygga ut,dock kanske det vore intressant med nåt mer "landsomfattande" av något slag.Som Elexem skriver kan det ju vara lite
dåligt med folk på sina håll för att ha egna åkgrupper med egna tryck.

Elexem
2012-04-04, 18:27
De såg ju snygga ut,dock kanske det vore intressant med nåt mer "landsomfattande" av något slag.Som Elexem skriver kan det ju vara lite
dåligt med folk på sina håll för att ha egna åkgrupper med egna tryck.

Noyen, det var faktiskt inte tänkt som något ironiskt inlägg, utan faktiskt seriöst. Men med lite eftertanke så har du nog rätt. vad kan det vara 1-2-3 st här uppe :) jag ,tundra och norrland.

Ice
2012-04-04, 20:20
Hmm, jag märker att jag borde valt ett lite "bättre" användarnamn, som gör sig bättre på en patch. :-)

xbones
2012-04-04, 20:31
Tror att Harley Forum som toppatch o Westcoast som bottom hade passat oss i Fikagrupp Gbgthb;

Bikebandit
2012-04-04, 21:07
Hmm, jag märker att jag borde valt ett lite "bättre" användarnamn, som gör sig bättre på en patch. :-)

Ja .. lite lång .. kanske BANDIT .. lite trött på de antydningar . . . och vad du kan och inte kan göra ;b; .. det bara Forumgruppens patchar och vem vet kanske ingen ens kommer att ha dem .. ingen tvingar någon till någonting.. fucksake http://fxdbi.siteboard.eu/images/smilies/icon_rolleyes.gif

Här är företagets kontaktuppgifter E.mail brodyrteam@swipnet.se
Tel. 0451 62850

Ni har sett patcharna och jag har gett er de storlekar och pris jag betalat .. Om ni vill ha något beställa dem själva.

Mvh bikeBANDIT

Hagis
2012-04-04, 23:00
Jag har ingenting att göra med företaget och kommer inte att göra några ekonomiska vinster. Jag är bara en nöjd kund thb;

Tuta och kör! Då det inte är frågan om reklam för ett företag utan en tjänst som vi alla kan ha nytta av så tycker jag du gott kan lägga ut kontakt uppgifterna!

admin
2012-04-05, 09:27
Tuta och kör! Då det inte är frågan om reklam för ett företag utan en tjänst som vi alla kan ha nytta av så tycker jag du gott kan lägga ut kontakt uppgifterna!

thb;

Noyen
2012-04-05, 12:28
Noyen, det var faktiskt inte tänkt som något ironiskt inlägg, utan faktiskt seriöst. Men med lite eftertanke så har du nog rätt. vad kan det vara 1-2-3 st här uppe :) jag ,tundra och norrland.

Uppfattade det inte som ironiskt inlägg heller ;) Och det verkar inte vara så många från Värmland reggade på forumet heller som är intresserade av åkturer.

Niko
2012-04-05, 13:32
Noyen, det var faktiskt inte tänkt som något ironiskt inlägg, utan faktiskt seriöst. Men med lite eftertanke så har du nog rätt. vad kan det vara 1-2-3 st här uppe :) jag ,tundra och norrland.

Om man skulle baka in "hela" Norrland så skulle även en Medelpadsbo som jag var intresserad... ;)

Vajtan
2012-04-05, 16:11
Tror att Harley Forum som toppatch o Westcoast som bottom hade passat oss i Fikagrupp Gbgthb;

Fast vi får nog byta namn på gruppen va..."Fika å så Gbg"...inte direkt upphetsande på en patch va? :I: LM;

Elexem
2012-04-05, 16:21
Om man skulle baka in "hela" Norrland så skulle även en Medelpadsbo som jag var intresserad... ;)

Kom med namn förslag på region, lapphelvetet, sameland.......... :)

xbones
2012-04-05, 19:31
Fast vi får nog byta namn på gruppen va..."Fika å så Gbg"...inte direkt upphetsande på en patch va? :I: LM; Heheh,nej det är ju ett provisorium. Vi har ju varit igång med diskussionen i gruppen så vi får väl ta tag i det igen.