handdator

Visa fullständig version : Nån som handlat på louis.eu?



Canario
2012-02-28, 21:32
tja har surfat runt lite o hittat www.louis.eu som har riktigt bra prylar till bra priser och ännu bättre leverans priser till sverige
är det någon som har erfarenhet från o handlat där?

JohnnyRocker
2012-02-28, 21:45
Tja Canario, jag handlade där för några veckor sedan, i en av de 3-4 fyra butiker som finns i Berlin. Köpte ett par handskar dem hade 20% på allt för kort/medlemmar men jag fick rabatten iaf. Fick med mig katalogen också nästan lika fet som W&W katalogen. Min känsla att det finns mycket som kanske inte alltid är premium men definitivt inte lågprisläge heller.

På klädsidan såg jag klara likheter med Handelsbodens 4 biker prylar, generellt bra priser och god kvalitet, nästan allt verkar finnas. Dem är också återförsäljare för ett antal kända märken Held tex som jag tycker har bra prylar till ok pris.

Lite kort och ungefär vad jag hann uppfatta under mitt besök, tror absolut inte att du behöver vara orolig för att handla det är en stor och etablerad handelskjedja, i Tyskland.

Fråga om det är något särskilt undrar. :)

Canario
2012-02-28, 21:54
tackar för svar ska nog höra hur lång leveranstid det e till sverige o skicka en beställning dom hade daytonas custom stövlar för 2000:- mindre än vad
dom går för i sverige så blir nog o testa verkar ju vara seriöst med alla butiker dom har o så.

pidde
2012-02-28, 21:54
Det finns en Louis butik i Staffanstorp , Skåne

Canario
2012-02-28, 21:59
kikade hos dom med dom hade inte dom skorna så de blir o testa beställa från tyskland o se vad man får i paketet, kanske en massa surkål istället för bootsen hehe

JohnnyRocker
2012-02-28, 22:04
Det finns en Louis butik i Staffanstorp , Skåne

MC Depån, verkar ha ett samarbete, helt klart samma prylar, dock inte en officiell Louis butik. Bra Pidde thb;

admin
2012-02-28, 22:51
Du kan vara lugn, seriös kedja. Har beställt en del prylar förr till sporthojarna och det var aldrig problem.

Tundra Trotter
2012-02-29, 08:20
Tysk ordning råder . betalar du inte i tid , hamnar du på sommar "läger" för gott . Weiter immer Weiter.

cc storm
2012-03-01, 15:07
Har handlat mycke på louis både kläder och prylar på plats och postorder.. inga problem.

Vajtan
2012-03-01, 17:39
...å igår fick jag 2012-års tjock-katalog från Louis i brevlådan.....har oxå handlat där, både på plats å via nätet...har t.o.m ringt dom en gång, gick skitsmidigt: dom fråga vilket språk jag ville beställa på, jag sa engelska, å vips fick jag prata med en tysk som kunde engelska..( å då menar jag inte "Zzzee scheerman-englisssh" utan förståelig engelska! :I: )

Canario
2012-03-08, 18:59
Riktigt nöjd med louis.eu beställde mina dojor och det tog inte mer än 4 arbetsdagar så kom det fram
funkade hur bra som helst, hade jag vart hemma på dagen så hade jag fått paketet till dörren också