handdator

Visa fullständig version : Full metal jacket!



robbbull
2011-03-22, 20:14
http://www.youtube.com/watch?v=U9RAOrbH_wI&feature=more_related

Hagis
2011-03-22, 21:34
Riktigt snygg hoj! Gillar detaljerna, skulle dock föredragit framflyttade fotpinnar

Jason Brack
2011-03-22, 23:04
Den hojen tilltalar mig som fasen, kanske kommer att bli ett Roland Sands kitt i framtiden. Och RSD sportstern blev polaren helt tagen av här.

admin
2011-03-22, 23:54
Snygg...mittpinnar är min melodi ;) Mer race och bättre kontroll..är man lång kan det dock vara drygt. MEN man kan köra mittpinnar och montera på Highwaypeggar för långturerna...

RSD kan man tycka som man vill om. En gosse född med guldsked i mun och rik farsa (Performance Machine)..men han har mycket bra idéer och blandar sporthoj med HD. Bra!

Hagis
2011-03-23, 09:31
Förutom att jag tycker det ser bättre ut med framflyttade så är det bättre för mina trasiga knän samt korsryggen. Jag sträcker ut mig mer vilket gör att jag kan kliva av hojen och faktiskt gå som folk utan större krämpor :) Men det är ju det sköna med smaken, att den är delad som baken och alla har sin rätt att tycka :D

robbbull
2011-03-23, 15:56
Tycker också att det är raceigare o man får mer koll på sin framfart med mitt monterat!Men visst smaken är delad,och i hagis fall är det ju nödvändigt för o slippa värk.