Visa fullständig version : Upp med händerna!
Järnsporre
2012-02-14, 00:05
Vill med förhoppningsvis bara drygt en månad kvar till hojsäsongens start säga att: Jag hoppas verkligen att vi hälsar på varandra på vägarna i sommar, tycker faktiskt att vi blivit sämre på det, eller har jag fel? Det här är ett agerande som vi på två hjul ska vara stolta över och värna om tycker jag. Det skapar ju en gemensamhet och en ökad förståelse. Du tutar nog inte på eller svär över den du just hälsat på, men du kanske heller inte stannar och hjälper den som just sket i att sätta upp en hand. Klart att vissa trafiksituationer gör att det ibland inte går så bra att heja, men en liten nick brukar funka.
Den där handen betyder ju faktiskt att det vi gör på vägarna är skitballt och hur det än är och vad vi än kör så gör vi ju det förhoppningsvis för att roa själen och då är allt på två hjul respekt!
Nu när våren kommer så räcker det att bilisterna ibland har svårt att se oss, vi ska inte sluta se varandra.
Darkforce
2012-02-14, 07:08
Medhåll till 100% thb;
JohnnyRocker
2012-02-14, 07:08
GP; W;
robbbull
2012-02-14, 07:16
vic;
Gustav2K
2012-02-14, 14:15
yp;
Dags att damma av denna gamla omröstningstråden då :)
http://harleyforum.se/showthread.php?1651-Vilka-hälsar-du-på-som-du-möter
Håller fullständigt med, som ny Harley och hojåkare sedan 1 september förra året så måste jag säga att det var bland det mäktigaste....möta 1 eller ett gäng som hälsar! Älskart!
Med liten glimt i ögat.....Som gammal sporthojsåkare hälsade väldigt sällan H-D åkare på mig, nu som H-D-åkare numera hälsar jag bara på sporthojar för att hämnas :)
Järnsporre
2012-02-15, 08:00
Med liten glimt i ögat.....Som gammal sporthojsåkare hälsade väldigt sällan H-D åkare på mig, nu som H-D-åkare numera hälsar jag bara på sporthojar för att hämnas :)
Haha! Underbart.
westerstroming
2012-02-15, 08:36
LM;
robbbull
2012-02-15, 11:23
Det där har vi ju gått igenom förut,att dom har ju inget annat som är stort att hålla i så dom får ju storhetsvansinne när dom då ha stor hoj mellan bena iställetfu:
Det där har vi ju gått igenom förut,att dom har ju inget annat som är stort att hålla i så dom får ju storhetsvansinne när dom då ha stor hoj mellan bena iställetfu:
thb;
JohnnyRocker
2012-02-18, 14:37
:D
http://www.youtube.com/watch?v=_p55DRTZaEY&feature=player_detailpage