handdator

Visa fullständig version : Så är då äntligen familjen komplett!



Fonve
2012-02-12, 12:41
I ett rent glädjerus skriver jag detta. Efter flera års uppoffringar och hårt sparande så kom då dagen D i fredags.
Nu står hon här och är bara min...MIN!

När jag satt i bilen på väg hem med donnan på släpet ringde jag runt till några utvalda bland annat min extrafarsa (eller vad fan man nu ska kalla dom) och vrålade:
- Du vet ingenting...
- Ska ni ha fler barn?

Han var inte helt fel ute för nu känns familjen komplett!!

Ge mig VÅR NU!

Ses på vägarna e;

//Greven - Numera en stolt ägare av en Street Bob 2008

admin
2012-02-12, 12:49
Grattis!!! Men....ingen bild? ;)

Bikebandit
2012-02-12, 12:50
Wow! That's ace man ... feel for you...tar hand om det .. ge den kärlek and enjoy the ride. Glöm inte att flytta sängen i garaget .. de första veckorna för att binda en bra relation är viktigt för framtiden thb;

xbones
2012-02-12, 12:57
I ett rent glädjerus skriver jag detta. Efter flera års uppoffringar och hårt sparande så kom då dagen D i fredags.
Nu står hon här och är bara min...MIN!

När jag satt i bilen på väg hem med donnan på släpet ringde jag runt till några utvalda bland annat min extrafarsa (eller vad fan man nu ska kalla dom) och vrålade:
- Du vet ingenting...
- Ska ni ha fler barn?

Han var inte helt fel ute för nu känns familjen komplett!!

Ge mig VÅR NU!

Ses på vägarna e;

//Greven - Numera en stolt ägare av en Street Bob 2008 Grattisthb; Ja, må våren komma snart! Kan tänka mej all den iver o längtan som finns överallt i vårt avlånga landD;

Fonve
2012-02-13, 14:08
admin. Har inte lyckats knäppa några bilder som gör hojen rättvisa. Ska lägga upp bilder vad det lider dock.

Bikebandit. Tack. Jag gör vad jag kan thb;

xbones. En får lov och tacka!

Noyen
2012-02-13, 17:17
Gratulerar :D Härligt !

Dragos
2012-02-13, 17:21
Grattis till den nya ögonstenen thb;

Fonve
2012-02-13, 18:36
Tack, det har gått några dagar nu men jag kommer fortfarande på mig själv sittandes och dumflina titt som tätt. Härlig känsla! :D

admin
2012-02-13, 18:48
Ja, visst är det härligt :)

xbones
2012-02-13, 18:56
:DHeheh,köpte min splitt nya Crossbones för snart två år sen o flinar ännu:D:D What can I do?

JohnnyRocker
2012-02-13, 20:50
Så är då äntligen familjen komplett!
GP; Härlig läsning och känsla, ses på vägarna "Brosan"ro;

Fonve
2012-02-13, 21:08
JohnnyRocker: Det hoppas jag verkligen att vi gör! thb;

Gustav2K
2012-02-13, 21:17
Grattis, ett fantastiskt inlägg!cheer Lycka till!!!

Mr Modest
2012-02-13, 21:38
Grattis Greven. Det kan man kalla förlossning. Det har tagit långt mer än 9 månader och ett par hundra SB annonser. Den nya familjemedlemmen och livskamraten är inget hastköp iaf. Ser fram mot att äntligen ha dig som åk broder. Må kung Bore släppa greppet tidigt i år. Vem får mest uppmärksamhet från Greven imorgon på alla hjärtans dag? lilla frun eller den nya Donnan?

Fonve
2012-02-13, 21:47
en livskamrat är inget man hastar fram och väljer första bästa, det vet du väll?!! ;)
Angående alla hjärtans dag så har jag köpt respektive tjej en fin present! Banana

Fonve
2012-02-23, 09:45
Dumflinet består och nu har även donnan fått en ny sadel i alla hjärtans dag present. Bidde en Le Pera Barebones-sadel. Blev riktigt bra! Stor skillnad mot sadeln som satt på innan som var ämnad för två personer.

Näst på tur står miniblinkers runt om (om vi kan få det att lira) och allmänt att göra hojen lite mer rock n roll. Den är lite för fin nu om ni förstår vad jag menar.

På min to do list står:
- Progressive dämpare bak
- Progressive drop in kit fram
- Lacka gaffelben och krona svart
- Få bort regskylten från bakskärmen
- Annat styre. Troligen till detta http://www.southeastcustomcycles.com/Details.asp?ProdID=66&category=
- Någon liten backspegel måste på. Kanske den som sitter på ovanstående styre.
- Svart kopplings och bromshandtag
- Vance & Hines Short Shots, svarta varianten.
- Andra fälgar med 21" fram. Fetare bakdäck ska på.

Plus massor annat som kommer komma upp längs med vägen...

Notera nu att jag ska försöka ta detta i lugn och fin takt och jag planerar att åka mycket!
Sedan känner jag mig själv och jag kommer få lägga band på mig för att inte göra allt på en gång ;)