handdator

Visa fullständig version : Avgasbandage på vh big radius 2-1



thek
2012-02-11, 20:08
4578 ..Tänkte dunka på svart bandage över hela å tänkte kolla om någon vet var jag sett clips, å annat man kan ha för att få ett någorlunda avslut...

thek
2012-02-11, 20:13
Sen kan man ju avsluta med bef. sköld men fråga e hur hardcore de blir...tacksam för alla tips å gliringar å smakråd..4579

admin
2012-02-12, 01:08
Kör vanliga slangklämmor från ex biltema. Tipset är att lacka lindan efteråt med svart värmefärg och då lackar du även klämmorna så dessa smälter in. Tänk även på att man ska börja linda bakifrån upp mot cyllarna. Detta så inte skit och vatten ska fastna på klackarna som blir. Använd handskar och linda inte utanpå sköldarna. Lycka till och kom gärna tillbaks med hur det blev!

thek
2012-02-12, 14:27
Där e jag helt med..Jag satt en dag å snurrade på nätet å hittade små clips,lr klammor som man kunde klämma runt själva utblåset för att hålla bandaget på plats..fanns även en väldigt ful kromlist för samma ändamål men den går ju att spräjja i snyggaste svart...vet fan inte var jag sett detta..men de lossar väl..för mitt system e ju så coolt med snett avslut å vet inte riktigt hur bra de kommer sitta kvar med vanliga klämmor..?..

thek
2012-02-17, 21:19
Nästa fråga..Man bör ju köra en sväng efteråt om jag förstått de rätt?Blir ju lite tråkigt med vårat väder, så jag undrar helt enkelt om man kan linda nu å köra när vädret blir humant???tacksam för snabba svar:)

admin
2012-02-17, 21:29
Snabbt svar, jadå. Linda du. Det kommer ryka satan de första milen sen :D
Brukar vara en hel del folk som viftar med armar och ben...bara vinka tillbaka...

thek
2012-02-17, 21:33
De hoppas jag på:D...