Visa fullständig version : Balla hojstallen i Berlin, Tyskland
JohnnyRocker
2012-02-03, 14:08
frv; nagon som har koll pa bra custom eller biker stallen i Berlin, blir kvar over helgen a har inget annat att pyssla med an pils o kolla hojstallen. thx;
JohnnyRocker
2012-02-03, 20:36
Tillbaka efter att ha fyllt upp me en sporretank god tysk öl, tänkte kolla på alla goda tips här. D;
Satan va beresta bikers d e på HF idag, eller e ni bara silversurfare hela bunten ;)
JohnnyRocker
2012-02-03, 22:26
http://www.youtube.com/watch?v=E02cgYZvaho&feature=player_detailpage
Hit ska jag imorgon! vc;
DeaDSexY
2012-02-03, 23:29
Äckligt snygg hoj!
JohnnyRocker
2012-02-04, 08:56
Det bästa är finessen med att reglera dämparna med blinkersknapparna, aldrig hört eller sett det förut det ska jag snacka med dem om. :)
DeaDSexY
2012-02-04, 11:17
Det bästa är finessen med att reglera dämparna med blinkersknapparna, aldrig hört eller sett det förut det ska jag snacka med dem om. :)
Jo, den grejen var cool som fan... Men undrar vad besiktningen säger om det då dom inte kan skriva fasta avstånd på papper... Hahaha lol;
JohnnyRocker
2012-02-04, 19:53
va frv; ... har det stora dundret rullat in i pallet på dig :)) vad menar du?
De är inte dem dämparna jag menar, å inte heller långdämparna du antagligen dragit på dig där uppe i nordpolen lol;
DeaDSexY
2012-02-04, 22:45
Jamen han ändrade Juh höjden både bak å fram med hjälp av blinkersknappar... Å gör man en snedställd framgaffel längre så blir väl hjulavatåndet oxå längre... Å hjulavståndet står väl i papprena?!?
Eller är jag helt ute å cykl.... Hmm, sparkar... ?!
JohnnyRocker
2012-02-04, 23:42
Sorry Bro, nu fattar jag, höjden fram å bak justerars också men med vilken knapp vet jag inte, det är ju inget nytt direkt, det är väl bara att justera lika så att det stämmer med instrumentet å köra till besiktningen så.
Det jag snackar om är ljudämparna, dem justeras med något spjäll via blinkersknapparna, som dessutom känner av om det är blinkers eller justering av ljudet som önskas. thb;
Jag var vid deras butik idag men, snubben som jobbade var extra pga av att byggaren/ägaren inte var hemma.
Kolla igen så hör du vad som händer, det är runt 3 minuter in.
DeaDSexY
2012-02-04, 23:49
Ahhh... Då fattar jag vad du menar... Jo det var oxå coolt... Hehe, det var mycke olika dämparjusteringar med blinkersknappar på den hojen...
Synd att du inte fick se den irl när du ändå var i krokarna... Den är Juh inte direkt nästgårds...
JohnnyRocker
2012-02-04, 23:58
ja mycke justeringar är det, har varit i varenda custombutik jag hittade i Berlin å det finns en del som var värda besöket, bäst är Classic bikes sedan denna byggare även om denna cykel och byggaren inte var där, om man ska handla beg delar finns en till man ska besöka, har inte namnet i huvudet men skrev ner det om man hamnar här igen med en tom väska snart igen.
Nu ska JR ut å åka med JB så ha det nice.