handdator

Visa fullständig version : Kvalitet DNA fälgar??



Christer
2012-01-17, 19:00
Hej
Nån som vet hur kvaliteten är på såna här DNA Mammoth fälgar??
Har läst någanstans om att de inte håller luften om man inte har slang i däcket. Nån som vet??
Priset är förhållandevis lågt, men kvaliteten kan ju vara därefter.

3938

Hd1340
2012-01-17, 19:19
dna gör ju billiga grejer, tyckte dom var riktigt snygga dock! vill oxå veta hur kvaliten är! många som kör med dna springer gafflar iaf till bobber byggen mm

admin
2012-01-17, 19:28
Jag hade DNAfälgar på min Dyna, inte mammuth utan std. Upplevde inga konstigheter med kvalitéen.

JohnnyRocker
2012-01-17, 20:09
Är det feta ekrar eller mamoths fälgbana du vill åt (tycker fälgen är lite tråkig men gör sig bra på vissa typer av byggen)? Jag kan tycka att det finns alternativ om man vill åt feta ekrar, men deras pris om man vill åt både och är mycket bra i jämförelse. Finns ju en etablerad verksamhet så kvalitetsproblem borde dem kunna hantera om de finns.

Om du vet vad du vill ha skulle jag rekommendera att du tex kollar med www.erixoncustom.com innan du bestämmer dig.

Harleypete
2012-01-17, 22:04
Hade en DNA bakfälg som började rosta efter 3 månader. Hojen stod i och för sig ute under den här tiden, men fälgen var det enda som började rosta. Reklamerade den och fick en annan fälg av annat fabrikat. Vi får se hur det blir med den...