handdator

Visa fullständig version : Harleyforum.se söker Nyhetsankare!



admin
2012-01-17, 15:31
Harleyforum.se söker ett "nyhetsankare". En person som löpande kan posta/lägga ut nyheter rörande Harley-Davidson.
Detta kan vara nya produkter, delar samt utrustning, men även kommande träffar, byggen, nya trafikregler m.m.

Du bör ha ett naturligt intresse av att dagligen/veckovis söka produkter, events och andra nyheter du själv tycker passar.

Du får givetvis tillgång till alla funktioner/verktyg på forumet såsom en egen blogg, artikelsidan, nyhetsbrev och ett helt eget underforum så man lätt kan hitta.

Statistik HarleyForum.se

+1800 registrerade medlemmar.
+27000 inlägg på mindre än ett år.
ca 1200 unika besökare på dygn
+3700 vänner på Facebook

Vid intresse eller frågor, kontakta Admin via PM (http://harleyforum.se/private.php?do=newpm&u=1) eller e-post: admin@harleyforum.se

admin
2012-02-08, 00:27
Någon?

Kvidde
2012-02-09, 14:44
Låter kul! Vilken lön hade du tänkt för "extra knäcket"...? ;-) ;-) ;-)

hasse diesel
2012-02-09, 18:09
Äran och den otroliga goodwill som följer uppdraget samt 5 gröna pluppar:D
Låter kul! Vilken lön hade du tänkt för "extra knäcket"...? ;-) ;-) ;-)

admin
2012-02-09, 18:18
Låter kul! Vilken lön hade du tänkt för "extra knäcket"...? ;-) ;-) ;-)

Pengar är i dagsläget svårt, men är du seriöst intresserad kan vi säkert hitta på nåt annat som passar herrn. ;)
Kontakta mig isåfall så snackar vi vidare.

Vajtan
2012-02-09, 22:23
Äran och den otroliga goodwill som följer uppdraget samt 5 gröna pluppar:D

thb;

Janne
2012-02-10, 17:25
Räcker det inte med admin som gör ett utmärkt jobb?

admin
2012-02-10, 17:49
Räcker det inte med admin som gör ett utmärkt jobb?

Tack! Men jag hinner dåligt med och täcka upp allt jag hade önskat.... Speciellt nya produkter, delar och utrustning hade jag velat ha mer av. Men jag gör mitt bästa sålänge :)

Egentligen ska det bara in på vårat forumblad här: http://harleyforum.se/content.php
Räcker med ett par rader, bild och en länk.

Har kontaktat bigtwin och ska på några andra om de kan maila nyheter till mig löpande.
Hittar ni nyheter så skicka de gärna till mig på admin@harleyforum.se så kan jag lägga ut dessa.

xbones
2012-02-10, 18:09
Jag har oftast ledig tid på kvällarna framför datan när jag år på jobb och kunde tatt en del av detta utan nån lön eller ersättning men mina datakunskaper räcker inte till att lägga in saker o ting:( Men klarar av o lägga in mina dumma kommentarer o svara på andras frågor hoppas jag).

hasse diesel
2012-02-10, 18:19
Du klarar det fint kryssbena, bara körthb;
Jag har oftast ledig tid på kvällarna framför datan när jag år på jobb och kunde tatt en del av detta utan nån lön eller ersättning men mina datakunskaper räcker inte till att lägga in saker o ting:( Men klarar av o lägga in mina dumma kommentarer o svara på andras frågor hoppas jag).

xbones
2012-02-10, 18:32
Du klarar det fint kryssbena, bara körthb;Tack för tilliten och optimismen HD men jag klarar inte o lägga in bilder o filer o sånt:(tyvärr. Är ganska mekanisk av mejpl;