handdator

Visa fullständig version : Steezy riders!



robbbull
2012-01-08, 10:12
http://www.youtube.com/watch?v=VAvSH4gsdJA&feature=player_embedded

Hagis
2012-01-08, 12:22
Gillar den filmen!
Det är som att se lite in i framtiden, precis som Admin och WalkTheLine har varit inne på ett par månader! Men här är nästa generation av Harley åkare! Vare sig vi vill eller inte! Och dom här pojkarna kan man nog anse som "den moderne nomaden" som kör hojen till jobbet vilket är en xtremsport och sen åker vidare åt det hållet som känns behagligast!

Och nej, snowboard åkare är inte samma sak som Beatch Boys på 60 talet ;)
Lär se denna film några gånger till innan året är slut :)

Orx
2012-01-08, 12:41
HELLYEAHyp;

robbbull
2012-01-08, 13:01
Gillar den filmen!
Det är som att se lite in i framtiden, precis som Admin och WalkTheLine har varit inne på ett par månader! Men här är nästa generation av Harley åkare! Vare sig vi vill eller inte! Och dom här pojkarna kan man nog anse som "den moderne nomaden" som kör hojen till jobbet vilket är en xtremsport och sen åker vidare åt det hållet som känns behagligast!

Och nej, snowboard åkare är inte samma sak som Beatch Boys på 60 talet ;)
Lär se denna film några gånger till innan året är slut :)

Just såvc;Dom tillför näring i biker lägret som i bland är jävligt tråkigt o allvarligt nästan kyrkligt;b;

Hagis
2012-01-08, 13:26
Ja jag tror fan att jag håller med om det! Själv föredrar JAG den gamla skolan men det är min väg att gå! Tror nog styvgrabben kommer bejaka den harley kulturen som filmen påvisade! När man själv är utrotningshotad haha...
Men det är kul, roligt att se lite nytt blod och nytänk :)

robbbull
2012-01-08, 13:52
Håller med dig om den gammla skolan för då va det lite som dom här grabbarnavc;Men 89-90 kom det något annat som gjorde det jävligt STELT:))Farsan byggde sin första choper 73 o jag satt bakpå genom 70 o 80 talet o var med på hojfestervc;Tog lappen 85 o fräste runt på min H.V.A Rödmyra fick över gå till tung mc 87 byggde min B.S.A choper:DKommer ihåg en super damp kille som vägra gå med i någon hoj klubb han hadde enmanns klubb Kaffe tårta mc men som sagt sen kom det något som satte stop för dom skruvade killarawa;

JohnnyRocker
2012-01-08, 16:35
GP; Hagis & Robbbull

Det ena utesluter inte det andra, vi om några kan leva ut "the free spirit" receptet är "go for it", men ni har så rätt, kyrkligt var ordet, sa Bill.

Har sett filmen tidigare och tänkte som ni ungefär, men min erfarenhet säger mig att dessa "gossar" inte skulle ha samma fördomar om oss "Oldisar" som vi har om dem.

ro;

robbbull
2012-01-08, 16:40
SEX,DRUGS AND ROCK N ROLLBanana

JohnnyRocker
2012-01-08, 16:42
Min version:

Sex and Rock´n Roll are my drugs!
D;+ro;=nh;

robbbull
2012-01-08, 16:51
Ok då;)

JohnnyRocker
2012-01-08, 16:56
Fast kanske vi skall anta en ny version iaf.

Sex, Harleys and Rock´n Roll!

robbbull
2012-01-09, 07:19
:D:D:D