handdator

Visa fullständig version : Staffordshire bullterrier hane söker nytt hem.

Venomed
2012-01-04, 11:45
Det är med sorg i hjärtat som jag måste hitta ett nytt hem åt min hund Attila.
Tyvärr så går inte min sambo och han ihop och även jag har fått allt mindre tid med honom pga otympliga arbetstider,3 barn varav en 11 månaders osv.

Då Attila är en social liten krabat så känns det bara egoistiskt att ha kvar honom. Ingen mår ju bra av att bli försummad. Och det är tydligt att han inte är nöjd med tillvaron.Så nu hoppas jag hitta ett nytt hem där han får den uppmärksamhet han förtjänar.

Om någon är intresserad, hör gärna av er så berättar jag allt som behäver vetas.Han är en helt otrolig liten kille på alla sätt men har ett minus... Han är inte så superförtjust i andra hundar, så ett hem utan andra hundar är att föredra.

MvhPaul

admin
2012-01-04, 12:08
Kan du ange någon e-post adress i denna tråd ifall en ICKE-reggad läsare är intresserad. Tack.

Tundra Trotter
2012-01-04, 13:06
Tag kontakt med mig . Har redan en Staffe ( Tik) . Bor i glesbyggden i Västerbotten . Hästar , Höns , Kärring , Ungar , Jobbar hemma .
cillajan@itcnet.nu

Venomed
2012-01-08, 00:52
Alla som är intresserade kan kontakta mig på pma@ur.se

Venomed
2012-01-08, 00:55
Tag kontakt med mig . Har redan en Staffe ( Tik) . Bor i glesbyggden i Västerbotten . Hästar , Höns , Kärring , Ungar , Jobbar hemma .
cillajan@itcnet.nu

Låter onekligen intressant!
Jag kontaktar dig per mail.
Mvh Paul

BadAss
2012-01-18, 19:51
Hoppas det har löst/löser sig, är hemskt förtjust i dessa små Staffar men har för stunden tyvärr inte tiden som krävs. Annars hade jag gärna adopterat honom.

Venomed
2012-02-20, 19:32
Attila flyttade i onsdags till ett nytt hem. Han kommer få det super! Nya ägaren är en utbildad hundinstruktör som jobbar aktivt med sin hund. Kunde inte ha blivit bättre D;
Nu kommer han få den uppmärksamhet och tid han behöver!

robbbull
2012-02-21, 13:29
vc;

Tundra Trotter
2012-02-21, 17:05
Kul att höra att jycken fått det bra . Bra jobbat . Cred .

indy 500
2012-02-21, 21:32
Synd hade vari skoj med en ny avatarfl;