Logga in

Visa fullständig version : JÄVLA TJYVPACK!!

Viljar
2011-12-11, 11:47
Jag kan inte tro att detta hänt mig, det är ju snart jul för helvete! Kom precis hem och hittade alla fönstren vidöppna, allt är borta, stulet. Fy fan för simpla tjyvjävlar! Man måste va helt totalt sjuk i huvudet och fullständigt empatilös när man hittar på sånt så här inför Julen. De jävlarna skulle varit inspärrade på livstid.
.
.
Sitter här och väntar på polisen.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
Det var MIN julkalender, och dom hade INGEN rätt att äta upp alla mina favoritchokladbitar....

admin
2011-12-11, 11:52
Amen vafan!!!!!!!!!!!!!! Dra åt helvete. Lider med dig KS, tro mej. Hade påhälsning en gång i huset i Malmö mitt natten när vi sov!
Jävla pack.

rnt;

xbones
2011-12-11, 11:54
Jag kan inte tro att detta hänt mig, det är ju snart jul för helvete! Kom precis hem och hittade alla fönstren vidöppna, allt är borta, stulet. Fy fan för simpla tjyvjävlar! Man måste va helt totalt sjuk i huvudet och fullständigt empatilös när man hittar på sånt så här inför Julen. De jävlarna skulle varit inspärrade på livstid.
.
.
Sitter här och väntar på polisen.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
Det var MIN julkalender, och dom hade INGEN rätt att äta upp alla mina favoritchokladbitar....LM;Den var jävligt bra Kvarnstenen!

Venomed
2011-12-11, 11:54
Fy fan! Ledsen att höra det. Det förstör jävligt mycket för en. Det är vid sådana tillfällen det borde vara fri jakt...

admin
2011-12-11, 11:56
Leta spår! Jag hittade en tändare som tjyvarna tappat på gräset (fingeravtryck) som jag peka på till polisen. RÖR INGET!

admin
2011-12-11, 12:00
Bara ett par veckor efter inbrottet snodde dom även hojen. De såg den säkert första gången. Så risken finns att de kommer tillbaka.

Hyr 2 dobbermanns och skaffa ett pumphagelgevär. (halvironi, men man blir vansinnig)

Viljar
2011-12-11, 12:12
Har två Rottweilers och en 60kg blandras schäfer/boxer.. så det är lugnt.

3343

Läs HELA mitt första inlägg, som xbones gjorde.. ;)

admin
2011-12-11, 12:19
Hahaha... ok :D Jag läste ju hela... du är dum. (Inte ovanligt att tjuvar äter och dricker vid villainbrott)

jaja.. då är allt lugnt. Puhhh..

Dragos
2011-12-11, 12:20
Fy fan lider med dej . Tjyvar , pedofiler , kvinnomisshandlare och alla andra maffiametoder. fy fan

admin
2011-12-11, 12:26
Fy fan lider med dej . Tjyvar , pedofiler , kvinnomisshandlare och alla andra maffiametoder. fy fan

Han bara luras Dragos ;)

Viljar
2011-12-11, 12:26
Hahaha... ok :D Jag läste ju hela... du är dum. (Inte ovanligt att tjuvar äter och dricker vid villainbrott)

jaja.. då är allt lugnt. Puhhh..

Haha..
Jag har också varit med om "the real thing".. fick hela huset rensat en fredagseftermiddag 2003.
Skaffade hund efter det, går inte att bo på landet utan vakthundar.

xbones
2011-12-11, 12:27
Leta spår! Jag hittade en tändare som tjyvarna tappat på gräset (fingeravtryck) som jag peka på till polisen. RÖR INGET! Ja,Kvarnstenen MÅSTE få tag i chokladtjuvarna!!! HANS julkalenderak47 Crime of the centry!

ViLa
2011-12-11, 13:26
Fan va du skräms, skäms på dig :)

admin
2011-12-11, 13:28
Fan va du skräms, skäms på dig :)

Han vill bara ha uppmärksamhet, hade han kört Sportster hade han inte behövt hävda sig ;)

ViLa
2011-12-11, 13:30
hade han kört Sportster hade han inte behövt hävda sig ;)

Nej men kanske permanentat sig :D

Mercakombi
2011-12-11, 13:40
Mycket tråkigt att höra Kvarnstenen:(

Skickar därför en "finsk" julkalender till dig.....som bara innehåller minnesluckor br;

http://unicdn.hs.llnwd.net/e3/www/public/webb/images/bildmappen/f/finsk_julkalender.jpg

xbones
2011-12-11, 14:11
Mycket tråkigt att höra Kvarnstenen:(

Skickar därför en "finsk" julkalender till dig.....som bara innehåller minnesluckor br;

http://unicdn.hs.llnwd.net/e3/www/public/webb/images/bildmappen/f/finsk_julkalender.jpgLM;jävla bra!

Hagis
2011-12-11, 18:13
Det var väääääääääääääldigt långsökt måste jag säga! Tror inte många fatta att det var på skämt! Här sitter man och retar upp sig helt i onödan hehe.... nåja jag är glad att det inte var på riktigt men nästa gång vänligen var något tydligare! :)

Viljar
2011-12-11, 19:35
Hahaha...

Det här hoax'et snurrar på Facebook, men ingenstans på Fejan har jag sett så många hetlevrade människor som här.. handla först, tänk sen.. po; LM; thx;
Tydlig i fortsättningen..?. kommer aldrig att hända.. bx; :D

Finska Julkalendern snurrar också på FB, den är oxå riktigt kul.

admin
2011-12-11, 19:36
Hämden är ljuv ;)

Viljar
2011-12-11, 19:43
III IIII IIII II IIIIIIIIIIIII, IIII III IIIIIIIII IIII III IIII IIIIII IIIII III ;)

Hörru Woodstock.. har du sett Sportsterkillarnas Vette?

3365

Viljar
2011-12-11, 19:44
Hämden är ljuv ;)

Game on!
Men inga fultrick som bara admin kan göra i php.. D;

Hagis
2011-12-11, 19:44
Hahaha...

Det här hoax'et snurrar på Facebook, men ingenstans på Fejan har jag sett så många hetlevrade människor som här.. handla först, tänk sen.. po; LM; thx;

Eller så är det helt enkelt så att vår kultur är mer genuin än övriga folkets! Att vi faktiskt bryr oss om varandra ;)

Tydlig i fortsättningen..?. kommer aldrig att hända.. bx; :D

Var rädd för det haha men då hänvisar jag med ett gammalt ordspråk som går ut på att ropa på vargen :)

Finska Julkalendern snurrar också på FB, den är oxå riktigt kul.

Den blir det utan tvekan nästa år men med en 30" tv kartong :D

Viljar
2011-12-11, 19:49
Eller så är det helt enkelt så att vår kultur är mer genuin än övriga folkets! Att vi faktiskt bryr oss om varandra
Var rädd för det haha men då hänvisar jag med ett gammalt ordspråk som går ut på att ropa på vargen
Den blir det utan tvekan nästa år men med en 30" tv kartong :D

Du, den där kulturen kan jag på mina fem fingrar, L&R. thb;

Ropa på vargen, jo tjena.. :)

Hagis
2011-12-11, 20:06
L&R Broder :)