handdator

Visa fullständig version : Böda camping



Hagis
2011-12-06, 13:14
På torsdag går det ett program på kanal 5 som heter Böda camping.
Denna gång (enligt trailern) så kommer det dit ett "biker gäng" på japs hojar både "custom" och sporthojar o annat fanstyg och dom ska då representera "Hojkulturen" för svensson svensson! Risken att dessa weekend wariors får oss andra att se ännu hemskare ut lär väll vara påtaglig! så nästa sommar när vi själva kommer på hojar och för er som stolt bär västar så kanske man ska överväga skydsväst! Ska då tillägga att dessa blöjryttare har t-shirtar med någon logga på ryggen, dricker skumpa och kör som sagt alla möjliga hojar utom HD vad jag såg! Härligt att dom ska representera oss andra haha LM;

admin
2011-12-06, 13:26
Ska bli intressant att se :)

Hagis
2011-12-06, 15:50
haha ja... :D

TCKalle
2011-12-06, 17:02
Såg nåt avsnitt där Möre Cruisers (raggare i mogen ålder) var med och blir det nåt i den stilen så är man garanterat "töntstämplad" och lär inte räddas av att man åker Harley eller har nån tuff väst.

Noyen
2011-12-06, 17:08
Vi var på Böda en gång på senare delen av 80-talet men tror campingen hette Böda hamn.lite osäker.
De gillade INTE Harley och det slutade med att vi gömde hojarna och skickade fram en brud för att köpa
platser,sen bara brakade vi in och slog upp tälten.

Kommer ihåg att det var ett jäkla regnväder mellan Oskarshamn och Karlskoga på hemvägen där det fick bli hotell.Fick nån jäkla magsjuka
också så man satt och sket lite varstans på vägen upp till Värmland :D :D

ElMilagro.
2011-12-06, 18:18
Jag var där i sommras och såg dom "live".....riktiga måsar var det.

Hagis
2011-12-06, 20:30
haha ja det är nästan så man måste bänka sig framför tvn! Kan ju bli första gången man får uppleva det där som AA alltid säger "att man kan ha roligt utan alkohol" haha...

Norrland
2011-12-06, 21:28
Vi kanske skulle fixa forumfest på Bödapardybr;bx;pk;c0p:I:LM;

DeaDSexY
2011-12-06, 23:56
Kan ju bli första gången man får uppleva det där som AA alltid säger "att man kan ha roligt utan alkohol"

men det är juh en myt... dom har juh testat det på mythbusters!!! br;

Tundra Trotter
2011-12-07, 08:20
Vi kör på Norrlands idé . Kul som varar länge...:D

Hagis
2011-12-07, 18:54
Vi kanske skulle fixa forumfest på Bödapardybr;bx;pk;c0p:I:LM;

Haha det hade varit något helt klart! Tror dock att det kan vara lönt att filma och spela in allt (audio) så vi har material för Payback och ABATE så får dom driva vår kamp vidare när vi blir utslängda efter 5 minuter haha....

Fan jag som hade en sån bra rebus på gång! Men den var ju 35 smileys lång så det gick inte :(

hasse diesel
2011-12-08, 20:38
Två Harley's har ja sett än så länge Hagis du sa ju att de bara va japs å inte bara de det va en skåning också:b:
På torsdag går det ett program på kanal 5 som heter Böda camping.
Denna gång (enligt trailern) så kommer det dit ett "biker gäng" på japs hojar både "custom" och sporthojar o annat fanstyg och dom ska då representera "Hojkulturen" för svensson svensson! Risken att dessa weekend wariors får oss andra att se ännu hemskare ut lär väll vara påtaglig! så nästa sommar när vi själva kommer på hojar och för er som stolt bär västar så kanske man ska överväga skydsväst! Ska då tillägga att dessa blöjryttare har t-shirtar med någon logga på ryggen, dricker skumpa och kör som sagt alla möjliga hojar utom HD vad jag såg! Härligt att dom ska representera oss andra haha LM;

Hagis
2011-12-08, 21:04
Två Harley's har ja sett än så länge Hagis du sa ju att de bara va japs:b:

"Ska då tillägga att dessa blöjryttare har t-shirtar med någon logga på ryggen, dricker skumpa och kör som sagt alla möjliga hojar utom HD vad jag såg!"
Sen får man kalla det vad man vill, men när det kommer en vespa i gänget så vete fan haha...

Macke
2011-12-08, 21:10
"Ska då tillägga att dessa blöjryttare har t-shirtar med någon logga på ryggen, dricker skumpa och kör som sagt alla möjliga hojar utom HD vad jag såg!"
Sen får man kalla det vad man vill, men när det kommer en vespa i gänget så vete fan haha...

Instämmer! lite wannebe´s kanske!

Hagis
2011-12-08, 21:20
Ja en aning va! :) haha...

Danne
2011-12-08, 21:28
Brudarna var det väl inge fel på vad jag såg :D

hasse diesel
2011-12-08, 21:43
Men dom hade en flakmoppe:D

"Ska då tillägga att dessa blöjryttare har t-shirtar med någon logga på ryggen, dricker skumpa och kör som sagt alla möjliga hojar utom HD vad jag såg!"
Sen får man kalla det vad man vill, men när det kommer en vespa i gänget så vete fan haha...

Hagis
2011-12-08, 21:45
Haha ja förutom HD hojarna var det väll det enda som var reko med deras "fordon" :D