handdator

Visa fullständig version : X-Bones (CrossBones)



Norrland
2011-11-29, 22:16
kan någon med erfarenhet av Harley-Davidson FLSTSB X-Bones (CrossBones) skriva en recension om denna hoj, jag är lite sugen på en men vet inget om denna maskin, men jag har provkört en sådan 1 gång på en demovisning trevlig hoj tyckte jag! sedan är den rätt rå att bygga om med lägre sadel och Hollywood styre, korta bakskärm, mm:cool:

http://2.bp.blogspot.com/-OfyaWlnmiQU/Tnpx-BBNu2I/AAAAAAAAEG8/YaXwO3F3n7c/s1600/harley_davidson_pictures_FLSTSB_Softail_Cross_Bone s_2008_06.jpg

xbones
2011-11-29, 22:44
kan någon med erfarenhet av X-Bone skriva en recension om denna hoj, jag är lite sugen på en men vet inget om denna maskin, men jag har provkört en sådan 1 gång på en demovisning trevlig hoj tyckte jag! sedan är den rätt rå att bygga om med lägre sadel och Hollywood styre, korta bakskärm, mm:cool:Tjena! Har kört min i två säsonger nu och har inget negativt att säga. Har kört långturer bla. till jobbet i Stavanger 75mil enkel med tre fikapauser och det var hur bekvämt o sjysst som helst! Inte ont någonstans eller så. Hojen går som tåget på vägen men är ju ingen racehoj som du säkert förstår men har inget att klaga på väghållningen. Vill man ha en racer så köper man väl en plastracer! Bästa med hojen är ju att man möter ju inte en crossbones i varje sväng.Varför det inte finns många Crossbones i Sverige vet jag inte men fler o fler här på forat tycks gilla dom. Har sett en till på två säsonger! Köp en tuff o sjysst hojvic;t

Norrland
2011-11-29, 22:51
Tackar!
Ja Road kingen är inte heller nån raket i kurvorna.
men jag tycker att X-B är snygg med rå attityd.
Jaha då kanske man får gräva ett hål i ploskan senare ;)
Varför skulle man fråga detta? wa;

xbones
2011-11-29, 23:04
Tackar!
Ja Road kingen är inte heller nån raket i kurvorna.
men jag tycker att X-B är snygg med rå attityd.
Jaha då kanske man får gräva ett hål i ploskan senare ;)
Varför skulle man fråga detta? wa; Tror inte du blir besviken.Jag är fan så nöjd:Dthb;

admin
2011-12-01, 20:34
Klart Norrland ska ha en crossbones!

xbones
2011-12-01, 20:52
Klart Norrland ska ha en crossbones!thb;adn;

Tommy Andersson
2011-12-03, 08:41
http://bigtwin.idg.se/2.2312/1.263202?showGallery=true&img=33
Sköna byggen blir det med X-Bones i botten.