handdator

Visa fullständig version : Nytt forum: "Restricted Area" - för V.I.B-forummedlemmar endast!



admin
2011-11-14, 12:29
Jag har börjat kontakta HD-relaterade företag runt om ang. medlemsrabatter och annat.....

Denna area är endast för forumets V.I.B-medlemmar (Very Important Biker)

V.I.B är också gratis men kräver att NÅGON av nedan kriterier är uppfyllda!

1. 1000 poäng i rykteskraft (de gröna plopparna under avatarbilden)
2. 90 dagar sedan man registrerade sig på forumet.
3. 100 inlägg.

Vilket som av ovanstående flyttar er automatiskt från "vanlig registrerad användare" till V.I.B-gruppen!
Denna titel slår alla andra titlar och det ser ut såhär i er avatar efter "uppgraderingen".

http://i1228.photobucket.com/albums/ee444/Harleyforum_Sweden/vibhf.jpg

Det ska löna sig att vara medlem på forumet!


Jag och moderatorerna ska försöker att hålla detta forum så rent och rensat som möjligt. Tips och annat är givetvis välkomna i detta forum.

http://i1228.photobucket.com/albums/ee444/Harleyforum_Sweden/restricted.jpg

Hagis
2011-11-14, 12:54
Med andra ord!
Vi som är reggade medlemmar ska alltså få en fördel genom tex rabatter hos olika företag! Vissa saker kommer bara vi som är reggade att kunna ta del av och även påvisa våran synpunkt på vissa frågor! Det ska alltså vara en förmån till oss som är reggade samt att vi kan kontrollera vissa saker bättre när folk är reggade! Kort och gott, man ska tjäna på att vara registrerad och det gynnar även forumet!

abelseth
2011-11-14, 14:02
Tycker detta är en bra idé. T.ex. tanken med Lagumist här på forumet är för att gynna er medlemmar, som i sin tur bidrar till ett riktigt nice forum!

Hagis
2011-11-14, 14:08
Jag vill bara skuta till en viktig sak!
Forumet har inte fyllt ett år ännu men det admin har lyckats åstadkomma på denna tid är makalöst bra! Man bör ha i åtanken att Admin lägger ner mer tid på forumet än vad många lägger ner på en heltidstjänst! Vi lär oss alla med tiden och vi försöker hitta lösningar på frågor som dyker upp längst vägen och tro mig det är ett par frågor varje dygn som dyker upp och behöver lösas! Så om något inte klaffar till 100% vid första försöket så är vi väldigt tacksamma för den förståelse ni redan nu har visat oss! Vi har mycket kvar att lära men vi jobbar för fulla muggar med att hålla den standarden som ni förtjänar och vi vill hålla!

Därför är trådar som ber er om hjälp med tips och råd väldigt viktiga för oss! Jag säger som jag säger till min personal "jag kan inte göra någon skillnad om jag inte vet vad ni vill förändra" och det samma gäller här! Hjälp oss att hjälpa er! :)

ViLa
2011-11-14, 18:47
Platsar jag inte eller :I:

Hagis
2011-11-14, 18:51
Platsar jag inte eller :I:

1. 1000 poäng i rykteskraft (de gröna plopparna under avatarbilden)
2. 90 dagar sedan man registrerade sig på forumet.
3. 100 inlägg.

hur många inlägg har du? titta under din avatar!

admin
2011-11-14, 18:54
Platsar jag inte eller :I:

Jodå. Du är med, men du och andra som är Contributor (dessa har jag satt) syns detta inte på. Men du tillhör gruppen V.I.B ;)

ViLa
2011-11-14, 18:57
Jodå. du är med men du och andra som är Contributor (dessa har jag satt) syns detta inte på. Men du tillhör gruppen ;)

Gött, visste det men behövde lipa lite kände jag.

ElMilagro.
2011-11-14, 18:58
Bra idé!

admin
2011-11-14, 18:58
Men oj ViLa...kolla din avatar igen :I:

Hagis
2011-11-14, 19:00
thb;:D

ViLa
2011-11-14, 19:02
Men oj ViLa...kolla din avatar igen :I:

Ok nu kommer nått du inte hört av en man innan.

Gud va snabb du va LM;

admin
2011-11-14, 19:03
Jag kommer samtidigt att höja statusen på medlemmar i V.I.B-Gruppen jämfört med vanliga medlemsgruppen.
Det kan handla om att få ha fler aktiva annonser, rörlig GIF i avataren, lite mer rättigheter att göra diverse saker etc etc.

Hagis
2011-11-14, 19:05
Får spara dessa nyheter till nästa nyhetsbrev ;)

xbones
2011-11-14, 19:09
Jodå. Du är med, men du och andra som är Contributor (dessa har jag satt) syns detta inte på. Men du tillhör gruppen V.I.B ;) Vad menas med contributor o vad är en grön plopp värd o hur förtjänar man dom?

Hagis
2011-11-14, 19:18
Vad menas med contributor o vad är en grön plopp värd o hur förtjänar man dom?

Dom gröna plupparna är "Ryktes nivån" dvs något samtliga användare kan påverka! Om jag håller med tex Xbones i en kommentar han lägger in så klickar jag på Stjärnan (inom den röda cirkeln) då ökar hans ryktes nivå!

3024

admin
2011-11-14, 19:24
Vad menas med contributor o vad är en grön plopp värd o hur förtjänar man dom?

Som Hagis skriver. Plupparna kan också ges om man tycker inlägget är bra! Contributor tillsammans med stjärnbilden får man när man bidragit med en slant till HF via http://harleyforum.se/misc.php?do=donate! .

Contributor=Bidragsgivare lite krasst, supporter liksom.

xbones
2011-11-14, 19:33
Som Hagis skriver. Plupparna kan också ges om man tycker inlägget är bra! Contributor tillsammans med stjärnbilden får man när man bidragit med en slant till HF via http://harleyforum.se/misc.php?do=donate! .

Contributor=Bidragsgivare lite krasst, supporter liksom. ÅÅÅfan, hade jag ju ingen aning om! Det med donation menar jag.