handdator

Visa fullständig version : Sorgens dag är här



ViLa
2011-11-09, 18:28
Med ett tungt och brustet hjärta så ställde jag Fia för säsongen nyss.
På den korta tid vi hade ihop denna säsongen hann vi med nästan 500mil.
Kan inte beskriva tomheten med ord........................................

Älskar min Harley

Norrland
2011-11-09, 18:40
Efter ledsenhet kommer glädjeMPD;

Hagis
2011-11-09, 18:41
Jag lider med dig, själv har jag en resa kvar att avklara detta år! Till smeden som kommer hjälpa mig att bygga om hojen, efter det är det game over för i år :(

admin
2011-11-09, 18:45
Fan vad du skräms, trodde nån hade kolat vippen rnt;

(typiskt Göteborgare ,bara kålle å ada i era huven :D )

ViLa
2011-11-09, 18:53
Fan vad du skräms, trodde nån hade kolat vippen rnt;

(typiskt Göteborgare ,bara kålle å ada i era huven :D )
En del av mig har ju kolat vippen :)

Vajtan
2011-11-09, 18:56
En del av mig har ju kolat vippen :)

Lider med dig broder, man kan bli sjuk för mindre...Sjuk

Hagis
2011-11-09, 19:41
Ja det är nu det är dags för ALLA som filmat under sommaren att börja redigera och klippa! FILM TAJM :D

abelseth
2011-11-09, 19:58
Se eftersäsongen som en försäsong till nästa säsong! ;) hehe..

Tänk dig alla mysiga kvällar i verkstaden med AC/DC. Alla dessa äckliga kalla dagar man kan spendera i ett garage med att kitta upp hojen och mecka, sen innan man vet ordet av så är det Mars och hoj igen (för oss i skåne, med lite tur,hehe)

Bara att tvätta rent hojen, sätt dig ner och titta på den i nån timme med lite öl. Fundera ut vad du vill ändra och lägg vintern på det, då slår jag vad om att nästa säsong kommer kännas ännu bättre :D

Hagis
2011-11-09, 20:02
abelseth du har så rätt så rätt, jag saknar vårat egna garage men det kommer och förhoppningsvis till nästa vinter!

Måste låna tråden och säga att det är grymt roligt att se så många nya namn i trådarna! Varmt välkomna allihopa!

admin
2011-11-09, 20:29
Måste låna tråden och säga att det är grymt roligt att se så många nya namn i trådarna! Varmt välkomna allihopa!

Håller med Hagge Hagis! Superroligt.

Macke
2011-11-09, 20:35
Fan vad du skräms, trodde nån hade kolat vippen rnt;

(typiskt Göteborgare ,bara kålle å ada i era huven :D )

Håller med dig! F*n jag trodde det med, att någon kört ut i periferin bland höst löv å träd minst sagt!
Själv så blev det sista turen idag, så nu är det bara att fundera ut hur den ska se ut till våren. :)

abelseth
2011-11-09, 20:35
abelseth du har så rätt så rätt, jag saknar vårat egna garage men det kommer och förhoppningsvis till nästa vinter!

Måste låna tråden och säga att det är grymt roligt att se så många nya namn i trådarna! Varmt välkomna allihopa!

Haha egentligen, vem behöver garage? Har en bekant som asade in sin H-D i vardagsrummet över vintern. Finmeckade och putsade. (Var dock inte sambo vid tillfället) ;)

Får tillbaka min ram från blästring och pulverlackering nu i veckan. Ska börja sätta ihop monstret då. Dock inte H-D men en fin Z1 900 -76 "street" dragbike. Så den bör nästan få vara med i de fina salongerna ;)

Hagis
2011-11-09, 20:38
Haha egentligen, vem behöver garage? Har en bekant som asade in sin H-D i vardagsrummet över vintern. Finmeckade och putsade. (Var dock inte sambo vid tillfället) haha

Tidigare i mitt förra liv :D så hade jag 2 sporthojar där matrummet skulle ha varit! 2 trappor upp men då fanns en hiss! Idag bor jag 3 trappor upp utan hiss så det är rätt uteslutet för egen del idag ;)

Som sagt, i ett tidigare liv....
2905

abelseth
2011-11-09, 20:41
Haha i ditt förra liv? Var det innan du såg ljuset? ;)

Nä, jag ska fan ta tag i mina bobberplaner efter jag fått ihop min dragbike och sålt av V-Maxen, men det är fan svårt nu vid denna tiden, om man inte vill släppa hojen för en skitpeng.

Hagis
2011-11-09, 20:43
:/ jag bekräftar det via en bild! Men ja, det var väll innan jag såg den riktiga gemenskapen! :)

abelseth
2011-11-09, 21:03
Haha ja, för fan. Lägg upp! :D

Mjo, sen skiljer sig det väldigt mycket både i gemenskap och i körstil. Börjar själv lessna på gruppkörningar som man får delta i med livet som insats :P

Hagis
2011-11-09, 22:07
bilden har du lite ovanför i denna tråd! :/

abelseth
2011-11-10, 10:46
Haha lookin good ;) Jag funderade i samma banor, men min sambo la sitt veto :D

admin
2011-11-10, 11:02
IMME: flyttade din säljes tråd till rätt area:



http://harleyforum.se/showthread.php?2477-Skylth%C3%A5llare-s%C3%A4ljes-Sportster