handdator

Visa fullständig version : costa del sol

Hagis
2011-11-08, 12:48
5 veckor kvar sen åker vi..... ska bli så jävla skönt :)

http://www.youtube.com/watch?v=qaDW_boQyQE

xbones
2011-11-08, 13:08
5 veckor kvar sen åker vi..... ska bli så jävla skönt :)

http://www.youtube.com/watch?v=qaDW_boQyQE Klubben jag är medlem i i Norge har planer på att åka till spanien nästa sommar. Vi har snackat om en tvåveckorstur runt omkring. Beslut tas vid årliga hjulbordet i december.

Hagis
2011-11-08, 14:35
Klubben jag är medlem i i Norge har planer på att åka till spanien nästa sommar. Vi har snackat om en tvåveckorstur runt omkring. Beslut tas vid årliga hjulbordet i december.

Vet att DarkCustom planerar en liknande grej, vet inte om det är av intresse för Er men ja nu har jag sagt det i alla fall! :)
Vi kommer köra en spanien resa varje år i framtiden, vi är ju som sagt inte klara ännu men hoppas på att kunna vara det till årsskiftet! Mina privata planer är att flytta ner om ca 9 år när styvsonen (grabben) är tillräckligt gammal för att göra egna val!

admin
2011-11-08, 15:55
Låter som en superbra idé. 320 soldagar mot sveriges vadå, 5? :D

Har redan varit inne på www.solsidan.es och kollat fete lyor där nere :)

Hagis
2011-11-08, 16:59
Låter som en superbra idé. 320 soldagar mot sveriges vadå, 5? :D

Har redan varit inne på www.solsidan.es och kollat fete lyor där nere :)

Ja jag har sparat den länken och hoppas vi får nytta av den när det väl bär av! Men helt klart är det spikat, med eller utan fruga o barn!

xbones
2011-11-08, 19:07
Vet att DarkCustom planerar en liknande grej, vet inte om det är av intresse för Er men ja nu har jag sagt det i alla fall! :)
Vi kommer köra en spanien resa varje år i framtiden, vi är ju som sagt inte klara ännu men hoppas på att kunna vara det till årsskiftet! Mina privata planer är att flytta ner om ca 9 år när styvsonen (grabben) är tillräckligt gammal för att göra egna val! Klart det är intressant! Ju fler vi är tillsammans.... Vi är 12 medlemmar i klubben men dom flesta jobbar på Nordsjön i rotation så alla kan inte åka med men så många som möjligt.Vi har snackat om att köra till Hamburg o ta tåget med hojarna till Barcelona. Eller så kör vi hela vägen. Får se vad det blir.

DeaDSexY
2011-11-08, 22:39
höhö... å jag är inte ett DUGG avis.... nädå!!! :I:

Hagis
2011-11-09, 06:25
DeadSexy: får göra oss sällskap ;) 10e
Xbones: hör dig för med walktheline här på forumet! Det e han som organiserar det hela :)

xbones
2011-11-09, 11:50
DeadSexy: får göra oss sällskap ;) 10e
Xbones: hör dig för med walktheline här på forumet! Det e han som organiserar det hela :) Jepp! får se vad som bestäms på hjulbordet.Men tror det är juli månad som gäller. Keepin touch!

Ppll
2011-11-09, 22:13
Fan va härligt . . . Tänkte ta mig till ngn ö jag också och kanske hyra en hoj...

Hagis
2011-11-10, 06:37
Xbones. Tror ni pratar om ungefär samma månad! Gå in bland grupperna (admin förklarar du vägen, sitter med mobilen på g till slavfabriken)
Där hittar du darkcustom o all aktuell info! Tror dock denna fråga inte är lyft ännu!

xbones
2011-11-10, 09:08
Xbones. Tror ni pratar om ungefär samma månad! Gå in bland grupperna (admin förklarar du vägen, sitter med mobilen på g till slavfabriken)
Där hittar du darkcustom o all aktuell info! Tror dock denna fråga inte är lyft ännu! Var inne o kolla men det var snack om maj månad.

Hagis
2011-11-10, 16:29
Ahh okej.