handdator

Visa fullständig version : Nybörjare på Harley, gammal på hoj.



stephand
2011-11-08, 12:14
Får väl presentera mig jag med, impulsköpte en Nightster nu i sommras.
Är gammal sporthojåkare och har de senaste åren fastnat för Trajja, har hunnit med några Daytona 675 och en Thruxton, det var just Truxtonen som fick ge plats för Sporren då Trajjan var för hög för frun i huset, och för att kunna motivera varför man måste ha flera hojjar så måste hon kunna köra någon.:I:

Nightstern delar nu garage med mitt senaste förvärv en Speed Triple 1050 för snabba rundor och min ambition är att Sporren ska bli en elak Caféracer.
Svart som natten med allt onödigt avskalat, har hunnit med att få på ett vettigare styre, VH sideshots black, racetuner kit, filter och flyttat skylt,
under vintern har jag tänkt byta till lite vassare fjädring, förbättra bromsarna ( helt sanslöst att en ny hoj kan ha så jäkla dåliga bromsar orginalfrv;), en styrdämpare gör nog inte bort sig heller och jag kommer nog på fler saker vad det lider.

Glömde berätta var jag bor, vid Vänerns södra spetts i vänersborg.

Bilder kommer.

Hagis
2011-11-08, 12:25
Varmt välkommen och lägg gärna upp bilder medans du bygger om!

CC10
2011-11-13, 00:03
Välkommen, är oxå gammal sporhojsåkare senast en Daytona 955, men har insett att jag körde fortare än min skyddsängel kunde flyga så jag har lugnat ner mig lite. Först en Trajja Speedmaster som var för "tunn" sen 3 Hd´n inan jag träffa rätt (Just nu tror jag det men vi får väl se)

robbbull
2011-11-13, 10:55
Välkommen!

Ozzy
2011-11-13, 12:10
Välkommen!

admin
2011-11-13, 12:25
Välkommen!