handdator

Visa fullständig version : måste man vara störd för att jobba på bilprovningen?



Machine head
2011-11-07, 18:47
Blir så jävla less. Idag kom mina nya fina regpapper på bygget. Med i kuvertet låg även en lapp att hojen hade körförbud! Va fan är det här!! Ringde bilprovningen och då säger kärringjäveln att man måste göra en vanlig kontrollbesiktning efter en regbesiktning! Va fan, dom kollar ju samma saker då fast mindre!! Jävla blodsugare

Norrland
2011-11-07, 19:17
ak47RTFMc0p:b:Sverige är underbart!!!br;Jag vet fler som åkt på samma omgång! Men en kille fann sig jävligt snabbt han bara körde runt huset och in igen, dom såg ut som frågetecken där, men dom fixa pappret! men han åkte på kostnadenrnt;Lycka till nu!

Macke
2011-11-07, 19:51
Blir så jävla less. Idag kom mina nya fina regpapper på bygget. Med i kuvertet låg även en lapp att hojen hade körförbud! Va fan är det här!! Ringde bilprovningen och då säger kärringjäveln att man måste göra en vanlig kontrollbesiktning efter en regbesiktning! Va fan, dom kollar ju samma saker då fast mindre!! Jävla blodsugare

Håller med dig fullständigt vilka jävla blodsugare rent ut sagt! Allt för att tjäna extrapengar!!

robbbull
2011-11-07, 20:15
Har alltid undrat vad fan dom gör på besiktningenfrv;Har kört hoj i 25 år!

ElMilagro.
2011-11-07, 20:17
Ja fy fan.... surt för dig!!

Danne
2011-11-07, 20:31
Blir så jävla less. Idag kom mina nya fina regpapper på bygget. Med i kuvertet låg även en lapp att hojen hade körförbud! Va fan är det här!! Ringde bilprovningen och då säger kärringjäveln att man måste göra en vanlig kontrollbesiktning efter en regbesiktning! Va fan, dom kollar ju samma saker då fast mindre!! Jävla blodsugare

Man upphör inte att förvånas över sbp frv;
Jag regbesiktade hojen och den gick inte igenom, gjorde vanlig bes strax efter och klara den....sen regbes igen och den gick igenom och jag har godkännd kontrollbes till okt 2013 enligt pappret som kom med. Kanske för jag hade påbörjat regbes? konstiga regler bx;

Viljar
2011-11-07, 20:38
Kärringjäveln..?.

Hagis
2011-11-07, 20:39
Känner rent spontant att jag ärligt inte ens orkar skriva något om detta! Det är Sverige i ett jävla nötskal, visst vi har fina sommrar osv men resten som gäller myndigheter och övrigt jävla pack kan man fan gott sätta skottpengar på! Så förbannat less på myndighets sverige rnt;

xbones
2011-11-07, 20:42
Ja,det är bara legalt tjuveri till den bottenlösa statskassan:b:

Viljar
2011-11-07, 20:43
Äh, kom igen nu gnällputtar.. tänk på hur många andra länder har det med sina stränga ombyggnadsregler istället. Svenska regler är extremt liberala och unika. Tacka SFRO för det.

Hagis
2011-11-07, 20:45
Pengar vi skänker till "bättre behövande" så som grekland! När fan ska vi själva få del av all skatt och skit?! Blir galen på det här skiten FTW vkg;

xbones
2011-11-07, 20:52
Äh, kom igen nu gnällputtar.. tänk på hur många andra länder har det med sina stränga ombyggnadsregler istället. Svenska regler är extremt liberala och unika. Tacka SFRO för det. Jo,det är sjysst med svenska SFRO o andra ombyggnadsregler men det berättigar väl inte till att flå folk på pengar med tillexempel denna dubbelbesiktning?

Machine head
2011-11-07, 21:18
Ja hurra för sfro som sagt. Men sbp är ju helt sjukt. Om jag nu måste göra kontrollbesiktning.... Varför brydde han sig om att kolla lampor och allt annat? Och inget sa han om att jag behövde kontrollbesikta. I så fall hade jag oxå dragit ett varv runt huset. Nu finns det inga tider och snön kommer väl snart.... Suck.... Jaja... Tänker va bitter ett tag så får jag väl fixa till våren.

Hagis
2011-11-07, 21:36
Jag tänker med vara bitter för din skull! Det känns som en sån dag! bx;