handdator

Visa fullständig version : Battlefield 3



Pontus
2011-10-31, 11:48
Finns här någon mer som jag som är löjligt förtjust i FPS (First-person shooter) spel? ak47

På harcoretiden körde jag PC, men har för ett par år sedan bytt till PS3.

Hagis
2011-10-31, 11:49
Nja, jag var det! Sen fyllde jag 30 :D

velvet_pelle
2011-10-31, 13:42
Jag kör BF3 på PS3 :p Sitter våningen under DICE kontor i slussen, så stöttar dom lite :)

Skuggan
2011-10-31, 13:56
Jag kör på Xbox, helt grymt spel! Perfekt att fördriva vinterhalvåret med.

Hagis
2011-10-31, 14:08
Jag kör på Xbox, helt grymt spel! Perfekt att fördriva vinterhalvåret med.

Bygga hoj i gott sällskap och knäcka ett par kylskåp med kalla? :D

Pontus
2011-10-31, 15:01
Blev själv 40 år för ett par dagar sedan men är fortfarande en gamer. :)

Började spela online för många år sedan och fastnade för Quake 2. Gick sedan över till CS när första betan släpptes och spelar det ibland ännu idag. Men nu är det mest PS3 spel (BF och MW) och utan clan som gäller. ak47

Hagis
2011-10-31, 15:14
Blev själv 40 år för ett par dagar sedan men är fortfarande en gamer. :)

Började spela online för många år sedan och fastnade för Quake 2. Gick sedan över till CS när första betan släpptes och spelar det ibland ännu idag. Men nu är det mest PS3 spel (BF och MW) och utan clan som gäller. ak47

Bara ironi från min sida :)
Men som sagt jag har spelat en del tidigare! Men jag har faktiskt medvetet hållt mig borta från CS och liknande då jag har sett på väldigt nära hand vad dom spelen kan orsaka! Jag har fd vänner som levde för dom spelen, dom förlora (uppenbart) vänner, deras respektive lämna dom och dom sjukskrev sig i långa omgångar för att spela! Det gick så långt att ett par av dom flytta ihop efter att ha förlorat allt annat, och gjorde om lägenheterna till LAN banor! Det är fucked up!

Idag äger jag ingen konsoll men gillar PS konsollerna och deras spel. Men samtidigt, skaffar jag mig en PS så tar det tid från det övriga jag behöver sköta! Jobb, "familj" och hojbygge, jag har inte så mycket mer tid över då "familjen" får all den tid jag har över! :)

oggy69
2011-11-01, 21:16
Jag var små fast i CS ett par år men spelar väldigt sällan nu har PS och en hyggligt vass spel pc men nu är det bara hus bygget som hägrar och hojarna .........