handdator

Visa fullständig version : OCC American Choppers

JohnnyRocker
2011-10-24, 11:57
Fyi, ikväll startar det nya avsnitt av American Chopper med familjen Teutul (OCC) på Discovery Channel kl. 21.00.
W;

Broder Dalton
2011-10-24, 13:55
Lyteskomik e inte snällt!

admin
2011-10-24, 14:18
Borde vara bättre än Bonde söker fru...eller....?! Nu blev jag tveksam...

Broder Dalton
2011-10-24, 14:27
Föredrar BOLIBOMPA...

JohnnyRocker
2011-10-24, 14:49
lol; visste att det skulle skapa reaktioner. Fyi = for your info, läs: Varning! eller "Nice to know". Har flunsan o tråkigt Sjuk, sett alla repriser inkl Bonde .. Bollibompa, ..äntligen hemma osv. Därför så tacksam för tips om nyheter av alla "sorter", har ni några? ;b;

DeaDSexY
2011-10-24, 19:10
ja ni får väl sitta å häcka framför "ensam mamma söker" eller "bonde söker fru" ....jag tycker ialla fall att OCC är rätt bra, och speciellt med tanke på det övriga TV-utbudet... :cool:

Hagis
2011-10-24, 19:51
Para ihop dom där satans mammorna med bönderna o visa något vettigt på dom tiderna! OCC har tyvärr blivit värre än Dallas! På dom fyra första episoderna förra säsongen fick man inte se ett enda bygge! Bara hur Junior o senior bråka! Värdelöst!

xbones
2011-10-24, 19:52
Har ju följt med OCC i 10år men tycker faktiskt att gubben är ju patetisk;b; men annars en sjysst dokusåpa.

westerstroming
2011-10-24, 20:02
De e ju helt klart för lite hojrelaterat på burken, så detta är bättre än ingenting, synd att de inte kör BikerBuildOff längre, det var en höjdare
tyckte jag. Dom kunde ju köra nåt från VM i hojbygge eller nåt, det borde ju ha filmats av någon.

Noyen
2011-10-24, 20:12
De e ju helt klart för lite hojrelaterat på burken, så detta är bättre än ingenting, synd att de inte kör BikerBuildOff längre, det var en höjdare
tyckte jag. Dom kunde ju köra nåt från VM i hojbygge eller nåt, det borde ju ha filmats av någon.

Ja det var ett bra program,de va skoj att bl.a se Indian Larry,verkade varit en jäkla schysst människa.RIP.

hasse diesel
2011-11-10, 17:13
Borde vara bättre än Bonde söker fru...eller....?! Nu blev jag tveksam... Nääääpk;

admin
2011-11-10, 18:42
Eller ensam morsa söker biker?

hasse diesel
2011-11-10, 18:46
Eller ensam morsa söker biker? Biker söker ensam Harley:D

Hagis
2011-11-10, 18:51
Ensam morsa söker tröst!
Ensam bonde söker arbetskraft
Ensama fjantar söker uppmärksamhet (OCC) :D

OCC VAR bra en gång i tiden! Idag är det i mina ögon 2000-talets Dallas och Falcon Crest, sånt morsan glodde på när man var barn! På 5 avsnitt från den senaste säsongen så får man inte se ett enda bygge, det är bara SR & JR som beter sig som kärringar! Det är inte ett hojbyggar program längre, det är en tv såpa värre än Big Brother! pk;

JohnnyRocker
2012-02-18, 20:59
Kollade just på ett Amerikan Choppers Special, roliga sekvenser från starten typ, Mickey lyfter verkligen det hela, vilken härlig snubbe många garv LM;

xbones
2012-02-18, 21:44
Ensam morsa söker tröst!
Ensam bonde söker arbetskraft
Ensama fjantar söker uppmärksamhet (OCC) :D

OCC VAR bra en gång i tiden! Idag är det i mina ögon 2000-talets Dallas och Falcon Crest, sånt morsan glodde på när man var barn! På 5 avsnitt från den senaste säsongen så får man inte se ett enda bygge, det är bara SR & JR som beter sig som kärringar! Det är inte ett hojbyggar program längre, det är en tv såpa värre än Big Brother! pk; Ja, det var sjysst i början men efter 2-3 säsonger såg man att dom kör med samma jävla ramar med styrhuvudet en halv meter framför motorn,köpte det mesta färdigt o hängde på massa krimskrams från firmorna som sponsa dom! Sen blev det ännu mer tragiskt med Sr verses Jr! Ända jag ser upp till är Rick Petko för han är en snidare på plåt!

JohnnyRocker
2012-02-18, 22:01
Håller med om byggena o övrigt men Mickey var liksom huvudperson i detta specialavsnitt å han e rätt kul, handlade inte om några byggen, tror han räddar SR&JR å övriga från att inte slå ihjäl varandra eller balla ur, helt enkelt. Har slutat kolla, sett något avsnitt gav inget nytt så skippade det.

xbones
2012-02-18, 22:10
Håller med om byggena o övrigt men Mickey var liksom huvudperson i detta specialavsnitt å han e rätt kul, handlade inte om några byggen, tror han räddar SR&JR å övriga från att inte slå ihjäl varandra eller balla ur, helt enkelt. Har slutat kolla, sett något avsnitt gav inget nytt så skippade det. Ja,han är ju speciell o hade inte med byggen o göra,mest show. Ser faktiskt på dom på söndagarna för det finns inget annat o se på här i Norge när jag jobbar. Jo, fotbollpk;

JohnnyRocker
2012-02-18, 22:14
LM; å här i Svedala någon typ av sångnördtävling så OCC it is ..;)

xbones
2012-02-18, 22:45
LM; å här i Svedala någon typ av sångnördtävling så OCC it is ..;) Ja dom köper in gamla serier! Top Gear är ju sjysst men dom går ju också i repris. Över 10 år gamla avsnitt!