handdator

Visa fullständig version : Som en rock ballad.



Tundra Trotter
2011-10-17, 12:08
Det är bara att konstatera. Vintern är här. Vaknade i morse och termometern visade -2 . Man blir liksom ledsen på något sätt. man tänker tillbaka på allt bus man hittat på i somras med sina kära klubb bröder. Alla skratt, road side fixes, människor man mött osv.
Man blir melankolisk och ångesten kommer smygande när man konstaterar att det är sex månader till man får gränsla sin tvåhjuling igen.
Nu skall man likt en björn gå i ide och i sin mörka källar grotta likt en psykotisk forskare customisera sitt åk. Nya mål börjar redan formera sig i hjärnan, Frankrike kanske, eller England , Norge är ju aldrig fel.
När allt kommer omkring så är ju faktiskt vintern en del av helheten som Biker. Utan mörkret hade man nog inte uppskattat ljuset lika mycket. Jag drömmer vidare och loggar in på Harley forum och tar en tripp i Zyber spacet. Uj uj uj va dyrt detta blir, men kul är det. Hur skall man nu lägga upp detta för frugan ?

Benny
2011-10-17, 19:02
ojojoj 6 månader uppehåll, tur man bor i Skåne.
Det är vintern som är dyrast för då hindrar inte körbegäret, lusten att modifiera hojen, lika mycket.
Denna vintern känner jag mig fattig så det blir bara lite lågbudget-mek, tur att det är närmare till sommaren i Skåne.