handdator

Visa fullständig version : jävla skit!!!!



Lars Nilsson
2011-10-10, 20:55
Här skrev jag ett långt inlägg om en teknisk fråga och så när jag postar den så ber sidan mig att logga in.
Då e allt borta så klart.
När jag loggar in via FB så försvinner inloggningen alltså efter en stund.
Trots att det står att man e inloggad....
Uppdatera sidan och så e man utloggad = grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

FIXA

admin
2011-10-10, 21:21
Ingen fara på torpet: se OBS 2! thb; (för att undvika detta igen: se OBS 1)

OBS 1! BOCKEN KOM IHÅG MIG när du loggar in SKA bockas i, annars loggas man ut aut. efter 15min om oaktiv.

OBS 2! Lars, det finns en autosparfunktion för att sånt här inte ska ske! När du skriver om inlägget andra gången kan du i nedre vänsterhörnet välja: "Återställ autosparat innehåll" och VIPS är allt du skrev innan tillbaka!

http://i1228.photobucket.com/albums/ee444/Harleyforum_Sweden/autospar.jpg

ViLa
2011-10-11, 17:52
Här skrev jag ett långt inlägg om en teknisk fråga och så när jag postar den så ber sidan mig att logga in.
Då e allt borta så klart.
När jag loggar in via FB så försvinner inloggningen alltså efter en stund.
Trots att det står att man e inloggad....
Uppdatera sidan och så e man utloggad = grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

FIXA

Hahaha ilands problem

Lars Nilsson
2011-10-11, 18:46
hahahaha
Ja men vafaaan.
När man precis e klar o allt bara försvinner blir man inte glad juuuuuuuu
Som idag, tog ledigt från jobb, plockade fram alla verktyg, satte fram ett par kalla och började meka med hojen lite.
Lossade Banjobulten till bromsoket bak och började tömma ut skiten så gick strömmen!!!
Inte så lugn då heller kan jag säga.
Kollade med mobilen på eons hemsida.
Beräknat klart kl 16.00.
Där satt man i mörkret o svor.....
Jaja, på med ficklampan o satte på slangen igen o sen plockade ihop verktyg o allt.
Låste och gick in igen.
Satte mig i köket o skulle läsa tidningen så kom strömmen igen, hahahahah
Well, ut igen o fyllde på bromsvätska o luftade snabbt, sen körde jag ut en runda istället, mycket skönare!!!

Hagis
2011-10-11, 20:00
När jag skriver lite längre inlägg så kör jag alltid en safty copy! Gammal vana sen datorns början då inget autosparades! Tryck på CTRL+A för att markera hela texten, skulle det sen visa sig att du får samma problem så går du bara in, öppnar en likadan tråd och trycker CTRL+V för att klistra in ;)
Men det låter som du haft en fredag den 13e... det var vågat att ge sig ut på vägen sen L&R

Lars Nilsson
2011-10-15, 11:13
[QUOTE=admin;16272]Ingen fara på torpet: se OBS 2! thb; (för att undvika detta igen: se OBS 1)

OBS 1! BOCKEN KOM IHÅG MIG när du loggar in SKA bockas i, annars loggas man ut aut. efter 15min om oaktiv.

Det här funkar inte för mig sorry.
(loggar in via mitt FBkonto och då funkar inte "kom ihåg mig" knappen.)