handdator

Visa fullständig version : Är det bara jag som har problem



Hagis
2011-10-10, 13:57
När jag trycker på "vad är nytt" så får jag inte upp ett smack, sen stänger jag Firefox och loggar in igen och har jag tur så finns där en jäkla massa nytt... Det är bara idag som jag upplevt detta bekymmer! Någon annan som har uppmärksammat detta eller är det bara jag?

admin
2011-10-10, 14:22
Har pillat lite med länknamn idag, kan vara därför. FF är kass... kör en ctrl+shft+del, rensa kakor/cookies och cachen.

I vilket fall Hagis, använd denna istället:

http://harleyforum.se/showthread.php?2166-TIPS!-Bättre-översikt-och-koll-över-quot-Dagens-inlägg-quot-läs-här!

Hagis
2011-10-10, 14:49
Ja eller så är det bara min jävla feber som ställer till det! får inte rät sida på något idag utan yrar bara runt..

EDIT:
Det funkade bättre när jag gick in via den länken! Tackar...

Pontus
2011-10-10, 17:49
Har en del andra problem med FF. Kan inte få FF att spara mitt login till Harleyforumet, men i exempelvis IE funkar det utmärkt.

Hagis
2011-10-11, 15:18
Har en del andra problem med FF. Kan inte få FF att spara mitt login till Harleyforumet, men i exempelvis IE funkar det utmärkt.

Det är FF som *****r sig! Gör som jag gör! När jag får upp startsidan och FF vill att jag ska logga in, då klickar jag på bannern så laddas sidan bara om och du är inloggad! OM du kryssat i "kom ihåg mig" när du loggade in förra gången! Vet att det suger men det är FF som inte funkar som det ska med att komma ihåg lösenord osv till 100%

Pontus
2011-10-12, 16:12
Ok skall testa. Sitter nu på jobb och där är det IE som gäller.