handdator

Visa fullständig version : Harleyportalen sågar Harleyforum.se



admin
2011-09-11, 12:33
Medlemmar på Harleyportalen sågar och hånar "datanissarna" på Harleyforum.se :D

Saxat:

"Vore jävligt synd om sidan försvann.tycker nivån på harleyportalen är 100 gånger högre än harleyforum sidan"

"Instämmer, hört vissa som tycker Harleyforum e "bättre"..? Big Twin över den sidan tycker jag!"

"eller så kan det vara så att "datanissarnar till forumåkare" bytt till "harleyforum" ... vad vet jag ?"

Mer att läsa här...
http://www.theland.se/webbplatshanteraren/sites/harleyportalen/forum/topic.asp?TOPIC_ID=6286&FORUM_ID=5&CAT_ID=3&Topic_Title=vart+%E4r+alla&Forum_Title=Allm%E4nt

Benny
2011-09-11, 14:49
kul att Harleyportalen visar någon form av livstecken om än bara några bittra fnysningar. Alla här har säkert varit på harleyportalen , lite som att hitta en 15 år gammal mc-tidning, inte så aktuell men alltid med något litet guldkorn. Ett bra forum är förutom summan av dess medlemmar, beroende på några eldsjälar ,det är det som gör Harleyforum så mycket mer levande. ett tiotal namn återkommer hela tiden och svarar på det mesta, ni vet själva vilka jag menar, Tack ska ni ha.

robbbull
2011-09-11, 14:56
Fattar inte varför det ska vara ett jävla tävlande i allt nu mer???Dom som gillar hp kan ju vara kvar där o dom som gillar hf är därbr;Jag personligen gillar hf mer för upplägget passar mig o folketthx;

ElMilagro.
2011-09-11, 15:07
Sånt här stör jag ihjäl mig på. Ju mer forum det finns om ett ämne/intresse,mer hjälp, information och fakta, finns det att tillgå. Och om man nu inte gillar eller stör sig på någon sida, då är det väl ingen idé att slösa tid eller energi på att ens besöka den.

Pontus
2011-09-11, 15:15
Visste inte ens om att Harleyportalen fanns.

HF tycker jag funkar perfekt för allt jag behöver, samt att HF ger en snabba svar vilket hjälper en nybörjare som mig. :)

admin
2011-09-11, 15:22
Man får ju inte heller glömma att harleyforum.se ENDAST är några månader gammalt. Det tar ett tag att bygga upp ett nytt forum oavsett ämne.

Viljar
2011-09-11, 16:09
Medlemmar på Harleyportalen sågar och hånar "datanissarna" på Harleyforum.se :D

Är det något att lägga energi på? ;) Sova

Fonve
2011-09-11, 16:10
HF supporter!
Har blivit så himla bra bemött här så ser ingen anledning att vara på något annat forum, punkt slut!

Henrik Forslund
2011-09-11, 18:01
HF supporter!
Har blivit så himla bra bemött här så ser ingen anledning att vara på något annat forum, punkt slut!
Instämmer

Viljar
2011-09-11, 18:15
Jag loggade in på Harleyportalen alldeles nyss, det verkar inte som om jag har tyckt att det var något intressant forum... :D


Du besökte oss senast den 10/03/2008 11:12:40

Hagis
2011-09-11, 18:58
Jag förstår ju då inte varför man ska sitta och vara bitter över att detta forumet finns!? Det är väll bara bra om det finns flera forum? Som några av er har påvisat så funkar forumen på lite olika sätt och det passar väll personer på olika sätt! Jag har själv ingen som helst erfarenhet av HP men det skulle aldrig falla mig in att sitta och klanka ner på varken forumet eller dom som befinner sig på forumet! Och någon tävling har jag då aldrig hört att det varit, inte från våran sida i alla fall! Vi gör det vi kan för att forumet ska växa och för att göra våra besökare nöjda, men det har aldrig handlat om att bräcka HP! Det har ALDRIG kommit på tal, tror inte ens vi pratat om HP varken gott eller ont.

Däremot tycker jag det är lite roligt när folk går in på forumet och tycker att folk är data nördar haha...... det rimmar lite fel :D

Men fuck all that! Vi är glada att vi har det så trevligt här i alla fall och det tänker vi fortsätta ha

admin
2011-09-11, 19:05
Precis.. HP har nämnts här inne ett antal ggr men ALDRIG på ett negativt sätt. Tvärtom.

Om inget annat så har ju HP fått lite besökare av harleyforum.se idag. Varsogoda. :D

Nu stänger vi denna tråden.