handdator

Visa fullständig version : Loggas ut automatiskt?



Hagis
2011-08-20, 22:11
Nu ska du vara snäll herr besservisser ;)
BTW seriös fråga! Varför loggas jag ut hela jävla tiden? Detta kom from idag när den där snygga raden med flaggor kom?! Det har förmodligen inget samband men det är förbannat störande!

admin
2011-08-20, 22:18
Vet ej, testa att rensa cookiesarna i läsaren! tryck ctrl+shift+del ta bort kakor/cookies. starta om läsaren

Hagis
2011-08-20, 22:25
Men va fan..... I LIKE COOCKIES.... ;)

admin
2011-08-20, 22:29
Dum fråga men frågar ändå, du bockar i rutan "Kom ihåg mig" ? Annars loggar den ut dej efter 15 minuter.

Noyen
2011-11-15, 08:44
Dum fråga men frågar ändå, du bockar i rutan "Kom ihåg mig" ? Annars loggar den ut dej efter 15 minuter.

Det har hänt att jag loggats ut ändå.Ibland har man backat till en tråd man läst innan och då har jag varit inloggad,hänt några ggr senast idag.

Mr Modest
2011-11-30, 21:38
Blir ibland när jag besöker sidan via iphonen blir jag utslängd till en mobilversion när jag backar efter att ha läst färdigt en tråd.
Inget fel på mobilversionen men det vill jag välja själv. Gillar web sidan bättre.
Vad gör jag för fel? Det är ju alltid användaren som "gör" ngt när man frågar supportern på jobbet iaf.
Utbilda mig.

admin
2011-12-01, 12:15
Blir ibland när jag besöker sidan via iphonen blir jag utslängd till en mobilversion när jag backar efter att ha läst färdigt en tråd.
Inget fel på mobilversionen men det vill jag välja själv. Gillar web sidan bättre.
Vad gör jag för fel? Det är ju alltid användaren som "gör" ngt när man frågar supportern på jobbet iaf.
Utbilda mig.

Forumet känner själv av att du är på en mobil så denna är standard. Om du vill köra en annan "skin" så gå in i dina inställningar längst uppe till höger och sätt det tema/skin du vill ska vara just DIN standard, bör lösa ditt problem.