handdator

Visa fullständig version : Hej på er!



IDI
2011-03-03, 09:30
Det var ju kul med ett nytt forum. Jag hoppas att det blir aktivt och långlivat. Jag har kört Harley sedan 1974. För närvarande har jag en 2007 Road Glide (ovanlig i Europa) och en 2002 Sportster som är under ombyggnad.

admin
2011-03-03, 10:00
Hej IDI och välkommen hit! Vi ska nog se till att det blir aktivt och långlivat här inne. Det är generationsbyte och detta gäller även Harleyägare. Detta ser man framförallt på Harleys egna reklamer och annat.
Jättekul tycker jag som alltid hävdat att man inte måste vara 65+ med utflugna barn för att köra och bygga Harley.

Sportsterbyggen har ökat radikalt och man kan göra mycket med den för bra pengar!

IDI
2011-03-03, 12:06
Håller med. Det är dags för ett generationsbyte. Själv tillhör man ju dom som kört Harley i hela livet (nästan). Jag välkomnar verkligen den nya generation som ska ta oss med in i framtiden.

tolfan
2011-03-03, 18:17
Väntar på att få hem min Deuce från staterna. Har kör hoj i mer än tio år, bara sporthojar men först nu blev det en riktig hoj.Känns så jäkla rätt.

Får hem hojen om en månad ca, fasen så fint!

Tolf

admin
2011-03-03, 19:54
Mycket vanligt att komma från plastraketerna in i Harleyvärlden, samma sak här.
Önskar dock att man kunde ha en hoj av varje "ras" och sort :).

Om inte annat så blev mor lite lugnare när HD köptes in, dock utan hennes vetskap att man har sämre bromsar och snålar lite väl mycket på skyddsutrustningen :)

admin
2011-03-03, 19:57
Grattis till Deucen! Din nya "pengarslukare" :)

tolfan
2011-03-03, 20:41
hur nöjd man än är så kommer det väl alltid gå åt pengar antar jag :)