handdator

Visa fullständig version : Yaffe monkeybar eller liknande



ultra98
2017-10-01, 16:31
Hej någon som vet om det finns återförsäljare i Sverige eller någon i Europa för yaffe monkeybar eller liknande styre för en Road Glide 2015 och nyare.

mankanh
2017-10-20, 13:07
Testa på ebay , själv kör jag med ett 14” wild1 outlawz på min och en adapter från wild1 för att kunna använda ”normala” styren. Wild 1 har även ett styre som heter reaper som liknar monkeybar. Dom styrena säljs av bl.a. ÅF av custom chrome och parts europé . Köpte själv via Mectec till min 17roadglide. Hade ett wild1 12,5” på min gamla 15roadglide, det styret beställde jag via USA själv men åkte tyvärr på tull och moms

- - - Uppdaterad - - -

Medans jag kommer ihåg, Factory47 har också styren liknande dom du är ute efter

- - - Uppdaterad - - -

Medans jag kommer ihåg, Factory47 har också styren liknande dom du är ute efter

- - - Uppdaterad - - -

Kollade lite, monkeybars hittar du i bägge nämnda kataloger så du kan köpa ett via tex Mectec på 092379090

ultra98
2017-10-20, 14:26
Hej och tack för info men jag har hittat ett bra ställe, beställde ett styre efter lite egna spec av denna kille för ca 2800 ink tull och moms.
http://www.jsrcustom.com/
Testa på ebay , själv kör jag med ett 14” wild1 outlawz på min och en adapter från wild1 för att kunna använda ”normala” styren. Wild 1 har även ett styre som heter reaper som liknar monkeybar. Dom styrena säljs av bl.a. ÅF av custom chrome och parts europé . Köpte själv via Mectec till min 17roadglide. Hade ett wild1 12,5” på min gamla 15roadglide, det styret beställde jag via USA själv men åkte tyvärr på tull och moms

- - - Uppdaterad - - -

Medans jag kommer ihåg, Factory47 har också styren liknande dom du är ute efter

- - - Uppdaterad - - -

Medans jag kommer ihåg, Factory47 har också styren liknande dom du är ute efter

- - - Uppdaterad - - -

Kollade lite, monkeybars hittar du i bägge nämnda kataloger så du kan köpa ett via tex Mectec på 092379090