handdator

Visa fullständig version : Forum träff



Hagis
2011-08-11, 22:21
Tjena.
Jag börjar fan få höst noja, löven täcker marken, det regnar fan mer än solen skiner och personligen tycker jag det suger!
Så för att dämpa detta tänkte jag kolla INTRESSET för att dra iväg säg lördag den 20/8 på en kryssning och komma hem på söndagen?
Jag är öppen för andra förslag och skiter ärligt i om jag måste ta ett flyg till Oslo för att få träffa bra människor och festa på lite! Om någon har en fest eller vad som, som sagt öppen för förslag men det vore trevligt om vi på forat kunde ses i samband med detta!

Vad säger ni?


EDIT:
VI SKUTER UPP DETTA DÅ DET VART LITE ONT OM FÖRVARNING! JAG ÅTERKOMMER MED NY INFORMATION OCH MED BÄTTRE FÖRVARNING. Men kom gärna med förslag på vad ni vill hitta på!

robbbull
2011-08-12, 16:23
Vore trevligt:)Men inte den lördan för då har strul sin fest o den missar inte jag iallefall(en av dom bästa hoj festernabr;)

Hagis
2011-08-12, 16:52
aha men då får vi försöka hitta på något lite längre fram!
VI SKUTER UPP DATUMET SÅ DET BLIR LITE MER TID ATT PLANERA
så kan jag åka och hämta min nya hoj med ;)

Janne
2011-08-12, 16:58
Kan inte heller 20/8 men deltar gärna på en forumträff vid annat tillfälle.

Något som vi gjort på ett annat forum (Camaroforumet) är att träffas på en krog och käka och dricka bira. Är riktigt kul och kan kanske vara ett förslag även här.

Hagis
2011-08-12, 17:08
Absolut Janne.
Jag ska ta tag i detta och hitta på något bra ställe osv. så vi skuter upp detta så återkommer jag med mer och bättre information i god tid :)