handdator

Visa fullständig version : Harleyforum.se LOGGA för T-Shirt, Klistermärken m.m



admin
2011-08-04, 15:16
Vår medlem: WalkTheLine (Johan) på http://www.walktheline.nu har varit supersjysst att kostnadsfritt skapa en logga till oss här på forumet! (Egentligen två, Skull och Crown). De är lagom komplicerade så vi ska kunna ha rimliga priser!

WalkTheLine belönas sålänge med våran "HF-Supporter" logo i avataren!

Jag lägger upp båda (svart och vit bakgrund) så kan vi tycka allesammans i några dagar. Eventuella synpunkter kan skrivas i tråden.
Lägger in FLERVALSOMRÖSTINING så ni kan rösta om TRYCKET ska vara på ryggen eller på bröstet på tröjor. (Tänk Hood, T-Shirt)

Vill påpeka att den ska representera Harleyforum.se och Sverige :)

Vi undrar samtidigt om det finns ett intressa av att ha en "Presentbutik" på forat där vi kommer att sälja alla möjliga prylar med relation till forat?!

http://i1228.photobucket.com/albums/ee444/Harleyforum_Sweden/HF_LOGGO_SKULL_DUO.png

http://i1228.photobucket.com/albums/ee444/Harleyforum_Sweden/HF_LOGGO_SKULL_BK_DUO.png

RYKANDE FÄRSKT, Johan skickade mig detta precis! (exempel på hur det kan tänkas se ut)

http://i1228.photobucket.com/albums/ee444/Harleyforum_Sweden/hood.jpg

walktheline
2011-08-04, 15:33
Som "creator" av loggan så röstar jag på "The Crown-version" :-)

Vajtan
2011-08-04, 15:39
Mmm...håller med, "kronan" ser bäst ut! e;
Kluven i shop-frågan...

Btw, walktheline, nice work! thb;

admin
2011-08-04, 15:41
Som "creator" av loggan så röstar jag på "The Crown-version" :-)

Båda är supercoola, men om man tänker på sikt och för alla så är kronan mitt första val! ro;

I värsta fall får vi ha båda :D

admin
2011-08-04, 15:49
För att klargöra tryckets placering.,. Ryggen är rätt bra, då bilister och andra fordonsbesittare strax bakom ser denna ;)

robbbull
2011-08-04, 16:07
Nicigt tryck:)Gärna klistermärken också!

Christer
2011-08-04, 16:08
Jag gillar skallen, på ryggen, på svart bakgrund.

admin
2011-08-04, 16:56
Nicigt tryck:)Gärna klistermärken också!

Det kan du fethaja :)

Micke B
2011-08-04, 18:48
Konan helt klart

ElMilagro.
2011-08-04, 19:44
Kronan! Man är lite trött på alla döskallar, finns ju till och med på dotterns leksaker.....

Hagis
2011-08-04, 21:03
Jag håller helt med majoriteten märkte jag när jag röstade!
Kronan är för mig given om den ska representera Sverige! Skulle den representera regeringen hade döskallen varit given fu:
Ryggen, givetvis håller jag med majoriteten även i denna fråga!
Shope, kan var kul o hitta lite prylar där i framtiden!

Fråga
Om vi kör hoodies, finns det en fundering på att köra HARLEYFORUM,SE på ärmarna?! :cool:

admin
2011-08-04, 21:17
Kronan! Man är lite trött på alla döskallar, finns ju till och med på dotterns leksaker.....

Precis. Skulls är lite 90-tal ;)

admin
2011-08-04, 21:19
Fråga
Om vi kör hoodies, finns det en fundering på att köra HARLEYFORUM,SE på ärmarna?! :cool:

Det låter som en bra idé, vi får köra en sparat undersökning på den sen :)


Vi behöver tryckare, Hagis, kan din ställ upp på detta? Borde inte vare så dyrt eftersom det inte är fler en en färg.

Hagis
2011-08-04, 21:29
Vi behöver tryckare, Hagis, kan din ställ upp på detta? Borde inte vare så dyrt eftersom det inte är fler en en färg.

Det ska inte vara några problem! Frågan är hur vi löser det hela?! Det kan du o jag ta privat sen!
Men jag kan lösa både hoodisen och tryck från samma ställe och det är bra kvalitet på både tröjorna och trycket! Men om du o jag löser detaljerna så tar jag det med tryckeriet och kollar samtidigt priset och leveranstid från beställning!

EDIT:
Jag går in på skype om du är online!

Stefan
2011-08-04, 22:28
Jag gillar skallen, på ryggen, på svart bakgrund.
Shop? Varför inte...

JimmyChopper
2011-08-05, 00:10
kronan lätt !!

walktheline
2011-08-05, 09:58
Hagis... Om du är tryckare så kan du och jag prata då jag kan förse dig med rätt filer av loggan och kan även göra en snygg text att ha på långärmade hood om så behövs...

Vore det inte snyggaste med ett pocket tryck på framsidan och så ett stort tryck på ryggen, på svarta t-shirts, longsleeve eller sweatshirts? "Något att skrämma halvstan, med liksom, haha!

admin
2011-08-05, 10:47
Hagis... Om du är tryckare så kan du och jag prata då jag kan förse dig med rätt filer av loggan och kan även göra en snygg text att ha på långärmade hood om så behövs...

Vore det inte snyggaste med ett pocket tryck på framsidan och så ett stort tryck på ryggen, på svarta t-shirts, longsleeve eller sweatshirts? "Något att skrämma halvstan, med liksom, haha!

Hagis är inte tryckare, MEN han kommer sköta kontakten med tryckaren, så det låter som en bra idé. Skicka el-brev till: hagis@harleyforum.se

cowboy
2011-08-05, 11:21
röstar på skull loggan,kron loggan ser ju ut som gamla televerksloggan.

admin
2011-08-05, 11:23
röstar på skull loggan,kron loggan ser ju ut som gamla televerksloggan.

...den är ju SVENSK om nåt!! :D Tack för din röst!

admin
2011-08-05, 13:41
Alltså, det är egentligen inget som säger att vi inte kan ha båda till försäljning i en eventuell forumbutik!

Men vi bör bestämmas oss för vilken som blir "försteföraren" som de så fint heter i Formula 1 :)

Foffo
2011-08-05, 13:44
Kronan, naturligtvis! Har aldrig varit så glad för dödskallar. Riktigt bra jobbat, Walktheline!

walktheline
2011-08-05, 14:50
Palle, jag tycker som du att det är bäst att vi kör på en av loggerna nu i början. Jag kan använda "dödskallen" senare till någon annan design som är lite mera "hårdrock" om folk tycker detta... Folk får gärna kom med idéer på vad som vore coolt att ha på tryckta saker i eventuell forumbutik här på forumet. Om det finns intresse det vill säga?

admin
2011-08-05, 15:47
Palle, jag tycker som du att det är bäst att vi kör på en av loggerna nu i början. Jag kan använda "dödskallen" senare till någon annan design som är lite mera "hårdrock" om folk tycker detta... Folk får gärna kom med idéer på vad som vore coolt att ha på tryckta saker i eventuell forumbutik här på forumet. Om det finns intresse det vill säga?

ok! :)

Noyen
2011-08-05, 17:24
Ja Kronan för mej också.Dekal till bakrutan kanske ?

Bikebandit
2011-08-08, 02:11
Bara ett litet fel på ärmen... Se till att du ändrar det !!!!!!!!!!!!!!! You don't DRIVE a Harley..you RIDE it po;


* I RIDE HARLEY* or *I RIDE A HARLEY*

admin
2011-08-08, 07:46
Bara ett litet fel på ärmen... Se till att du ändrar det !!!!!!!!!!!!!!! You don't DRIVE a Harley..you RIDE it po;


* I RIDE HARLEY* or *I RIDE A HARLEY*

Såklart!

admin
2011-08-08, 12:21
Fixat:

http://i1228.photobucket.com/albums/ee444/Harleyforum_Sweden/hood.jpg

Bikebandit
2011-08-08, 13:18
.... glad to help :thumbs up smiley: ..Hoody looks good ..........

Norrland
2011-08-08, 17:41
När blir den klar???? ro;

Hagis
2011-08-08, 18:39
När blir den klar???? ro;
Det kan nog jag svara på! Det kommer ta ca 2 veckor att få fram tröjorna när det är bestämt vilken logga vi ska köra! Men det är inte bara trycket som ska lösas, det är en del praktiska saker att lösa! Men så fort det går att köpa tröjorna så kommer ni garanterat att se det här på forat :)

Stefan
2011-08-08, 18:43
När blir den klar???? ro;
Damn! Skitsnygg!

US Tour on Harley
2011-08-11, 13:22
Kronan på ryggen var cool

patrik151515
2011-08-11, 14:54
Om jag får säga min mening tycker jag att det är tramsigt med tryck på ryggen.
De av oss som är klubbanslutna har ju västen på oss när vi kör/går på stan.
Pocket-tryck fram kommer ju inte heller att synas så bra.
Nej skippa dragkedjan och kör ett stort tryck fram istället!

admin
2011-08-11, 15:10
Om jag får säga min mening tycker jag att det är tramsigt med tryck på ryggen.
De av oss som är klubbanslutna har ju västen på oss när vi kör/går på stan.
Pocket-tryck fram kommer ju inte heller att synas så bra.
Nej skippa dragkedjan och kör ett stort tryck fram istället!

Hmm..har jag iof inte tänkt på eftersom jag själv aldrig kör med väst....men denna synpunkt lägger vi i "att titta på" högen...

mtf
2011-08-11, 16:44
COOL! :thumbs up smiley:yp;

Hagis
2011-08-11, 19:44
Hmm..har jag iof inte tänkt på eftersom jag själv aldrig kör med väst....men denna synpunkt lägger vi i "att titta på" högen...

Det går säkert att lösa ändå även om många kör med västar! Problemet är tyvärr att det inte går att göra alla nöjda med ett enda tryck! Vissa vill ha hoodies, vissa vill ha t-shirts, vissa vill kunna ha något men köra med väst! Så vi får helt enkelt försöka göra alla till lags, men det innebär att vi måste få Er hjälp! Hoodies och t-shirts lär komma oavsett vilket, men då är frågan! Hur löser vi det praktiskt för dom med västar? Stort tryck på bröstet är ett förslag, kom gärna med fler förslag så vi har något att jobba med/mot!
Hjälp oss att hjälpa er så alla blir nöjda!

EDIT:
Jag TROR vi är ganska överens om att ha en pull over tröja och inga dragkedjor som repar tanken eller öppnar sig själv i 120 blås!

Elexem
2011-08-14, 14:24
Hoddies till västfria och t-shirt långärmad ( tryck fram) till västbärare ???

Bikebandit
2011-08-15, 15:07
kanske ändra logotypen på armarna .. harleyforum.se på ena armen .. och något annat på den andra?

Hagis
2011-08-15, 20:31
kanske ändra logotypen på armarna .. harleyforum.se på ena armen .. och något annat på den andra?

Mmmm jag kan faktiskt tänka mig att se på vänster armen "Harleyforum.se" Och iskallt behålla på höger armen "There for i am" :) Det är lite attityd, men dessa beslut lämnar jag till vår käre admin!

Admin, när är det sagt att deadline är? Skulle vilja börja trycka tröjorna :)

xbones
2011-08-16, 18:26
Det går säkert att lösa ändå även om många kör med västar! Problemet är tyvärr att det inte går att göra alla nöjda med ett enda tryck! Vissa vill ha hoodies, vissa vill ha t-shirts, vissa vill kunna ha något men köra med väst! Så vi får helt enkelt försöka göra alla till lags, men det innebär att vi måste få Er hjälp! Hoodies och t-shirts lär komma oavsett vilket, men då är frågan! Hur löser vi det praktiskt för dom med västar? Stort tryck på bröstet är ett förslag, kom gärna med fler förslag så vi har något att jobba med/mot!
Hjälp oss att hjälpa er så alla blir nöjda!

EDIT:
Jag TROR vi är ganska överens om att ha en pull over tröja och inga dragkedjor som repar tanken eller öppnar sig själv i 120 blås!

Kan inte folk bestämma vid beställning om man vill ha tryck på rygg eller mage?

Hagis
2011-08-16, 20:02
Givetvis!
Det som är sagt nu är följande!

- hoodies kommer finnas! (jag tror vi bestämt att det kommer två typer, en med stort ryggtryck och ett litet bröst tryck! En med stort bröst tryck och båda kommer ha texten på ärmarna!)

- T-shirt, där är jag dock osäker på hur trycket är bestämt. Om det bara blir ett litet på bröstet eller hur det blir men det kommer vara så alla blir belåtna!

Vi håller på att lösa det hela så det blir enkelt för er som kunder att gå in i en webb butik där ni kan bestämma vilken produkt ni vill ha, ni kommer alltså få full tillgång till hela sortimentet som kommer finnas!

Men den stora frågan innan jag kan sätta igång pressarna är vilken logga som ska tryckas! Så in och rösta ni som inte gjort det ännu! Så fort det är bestämt så kommer alla detaljer så som hur tröjorna trycks m.m. :)

xbones
2011-09-11, 12:11
Tjena! Hur går det med Forumplaggen?

Fonve
2011-09-11, 16:12
undrar jag med? Peppar ju! ro;

Hagis
2011-09-11, 19:02
Trycken är klara och inlämnade till tryckeriet! Vi inväntar bara provtrycket och är vi nöjda med det så kommer vi börja producera kläder! Men vi lever i ett byrokratiskt land så det man tycker bör ta 2 veckor tar 2 månader! Men nu är vi på slut tampen av detta led så håll ut ett litet tag till bara!

admin
2011-09-11, 19:11
Trycken är klara och inlämnade till tryckeriet! Vi inväntar bara provtrycket och är vi nöjda med det så kommer vi börja producera kläder! Men vi lever i ett byrokratiskt land så det man tycker bör ta 2 veckor tar 2 månader! Men nu är vi på slut tampen av detta led så håll ut ett litet tag till bara!

Klockrent. bra jobbat Hagis! Blev det dessa? party

http://www.pinkribbonshop.org.au/web_images/products/97025166.jpg

Hagis
2011-09-11, 19:13
Nä, dom är lite mer mörkrosa vkn; :)

Norrland
2011-09-11, 19:14
Kanoners då är det bara att ställa sig i kön med storlekskoll XS-XXXL hmmmm få se nu allt under 100 e ju lite flickaktigt o ger för lite värme när de blir kallt i huset ;)

Phuuu vilken tur att man passerat 100+ ;)
så det får bli XL denna gång( ska ju träna i vinter säger frun :( )

Hagis
2011-09-11, 19:17
Kanoners då är det bara att ställa sig i kön med storlekskoll XS-XXXL hmmmm få se nu allt under 100 e ju lite flickaktigt o ger för lite värme när de blir kallt i huset ;)

Phuuu vilken tur att man passerat 100+ ;)
så det får bli XL denna gång( ska ju träna i vinter säger frun :( )

:) Vi ska kolla upp storlekarna först så alla får rätt storlek!
Säger frugan att du ska träna? Hmmm får hålla i dig så hon inte säger åt dig att sluta köra hoj också ;)

xbones
2011-09-12, 16:05
Klockrent. bra jobbat Hagis! Blev det dessa? party

http://www.pinkribbonshop.org.au/web_images/products/97025166.jpg Med lila tryckLM; Skämt åsido. Bra Hagis att det rullar på. Julklappstider snart (tänkte till mej själv dåvic;).

softail84
2011-09-12, 23:31
225322542255Testade att göra några klistermärken , ett jädra mek

admin
2011-09-12, 23:44
Jäklar i hoppet..-.hur fick du till det? Folieskärare?

Hagis
2011-09-13, 09:11
Detta gav mig en idé! Hör av dig senare i kväll admin, ska ut och fixa stugan och där har jag ingen mottagning!

softail84
2011-09-13, 16:25
Japp , vinyl/folie skärare

xbones
2011-09-30, 18:53
Hur går det med Forumplaggen?

admin
2011-09-30, 19:00
Hur går det med Forumplaggen?

Ja, precis Hagis. Har du hört nåt? :cool:

xbones
2011-09-30, 19:08
Ja, precis Hagis. Har du hört nåt? :cool: Vintern kommer snartSnow skulle behöva lite nya collegetröjor o hoodies.Folk frågar varför jag alltid har Harley Shop reklam på ryggen så behöver nog ha nåt annat ibland:D

Hagis
2011-09-30, 20:45
Jag har dessvärre inte haft tid att kolla läget med tryckeriet! Får snart börja köra Nomad %, att jobba tar för mycket tid från min fritid....

Men tryckeriet har fått allt material, jag måste bara kolla upp vilka plagg vi ska köra samt priserna, det finns jävligt schysta tröjor men det tycker tillverkaren med och har satt priset där efter! Men jag är ledig på måndag så jag kollar upp allt då och återkommer med mer information och förhoppningsvis en demo tröja och t-shirt!

Ber om ursäkt för dröjesmålet, vet att ni är lika ivriga som jag själv!

Wallis
2011-09-30, 20:53
Jag har dessvärre inte haft tid att kolla läget med tryckeriet! Får snart börja köra Nomad %, att jobba tar för mycket tid från min fritid....

Men tryckeriet har fått allt material, jag måste bara kolla upp vilka plagg vi ska köra samt priserna, det finns jävligt schysta tröjor men det tycker tillverkaren med och har satt priset där efter! Men jag är ledig på måndag så jag kollar upp allt då och återkommer med mer information och förhoppningsvis en demo tröja och t-shirt!

Ber om ursäkt för dröjesmålet, vet att ni är lika ivriga som jag själv!

Tjenare Hagis, När vi har tryckt upp tröjor innan så har det gått bra att man har med sig egen inköppta tröjjor.
Vilket du kan spara en hel del på, Annars får man betala de ockerpriserna du har sett =)

Hagis
2011-09-30, 21:01
Vi har ändå riktigt bra priser på grejerna, känner tryckeri ägaren privat sen flera år tillbaka så total priset är inte många kronor mer än inköpspriset! Men det är just det, ska försöka hitta bra kläder till bra pris och inte riktigt bra produkter till riktigt höga priser! Blir för mycket strul om folk ska börja skicka tröjor och jag måste springa på posten 8 gånger i veckan :)

xbones
2011-09-30, 21:02
Ookidooki Hagisthb; Kolla märket Tracker. Bra kvalisort.

Wallis
2011-09-30, 21:31
aha a nä det var inte min tanke att folk skulle skicka tröjjor till dig, Utan att ni köppte ok tröjjor te normalpris.
Annars får man kan man väll göra så att man får köpa trycket så kan man sätta det på va fan man vill =)

Hagis
2011-09-30, 21:46
Nja, detta materialet som vi trycker med är inget man direkt stryker på! Det är ett stretch print, så hur mycket du än drar i skiten så spricker det inte utan återgår till sin ursprungliga form!
Men jag vet att när jag fixade kläder till en annan klubb så fick vi betala mindre än 500 kr per styck och det är exakt samma tryck som på forum tröjorna, med en skillnad! Det var då 4 färgs tryck och vi har idag bara 2 färgs tryck! Så jag försöker hitta en tröja med bra kvalitet som ligger på 200-250 kr + tryck!

Men då köpte vi kläderna via spreadshirt.se vilket vart något dyrare än det pris vi kan få om vi köper via tryckeriet :D Jag ska kolla upp allt på måndag, innan dess vet jag lika mycket som er andra!

Wallis
2011-09-30, 21:51
De är ju perfekt med sådant tryck, Då tror jag de flesta håller med om att det kan få kosta en 50 lapp extra eller vad det kan bli.

Skuggan
2011-09-30, 22:13
Hellre pröjsa lite mer för bra kvalle på tröjor och tryck än något skräp, vi pratar ju inte om att köpa en ny garderob utan en två tröjer.

Hagis
2011-09-30, 22:17
Oroa er inte! Det jag säger är att kan jag få en tröja för 250 kr som är lika bra i kvaliten som en för 350 kr så ja...

Ni har inget att oroa er för! Det är som sagt bara jag som inte haft tid att forska i frågan sista tiden!

xbones
2011-09-30, 22:45
Harley collegetröjorna kostar ju 6-700 o det är ju inte avskräckande! Var o annan har väl köpt sånna?

walktheline
2011-10-05, 10:30
Bra där Hagis... Låter som tröjorna inte bara kommer se jävligt snygga ut (hihi, själv är bäst dräng!) men att kvalitén också blir där efter.

Noyen
2011-10-11, 18:43
Harley collegetröjorna kostar ju 6-700 o det är ju inte avskräckande! Var o annan har väl köpt sånna?

Rent vansinne egentligen,varför ska vi betala så mkt för en tröja som gör reklam åt HD,dessutom kanske nåt mer dealer tryck på tröjan ??
Tröjorna borde vara mycket billigare med tanke på reklamen.(obs,menar HD,s kläder nu)

Hagis
2011-10-11, 19:45
Noyen, ingen fara :)

Jag kan meddela att jag tagit kontakt med ett nytt tryckeri idag! Det ser väldigt lovande ut att tröjorna kommer inom en väldigt väldigt snar framtid! Det är den information jag kan förmedla idag, jag hoppas på mer information under dom kommande dagarna så tills dess ska vi lägga energi på att lösa hur ni ska kunna köpa kläderna! Men det är så gott som redan klart, bara detaljerna kvar :)

Tack för att ni visat tålamod

jale
2011-10-11, 20:58
Rent vansinne egentligen,varför ska vi betala så mkt för en tröja som gör reklam åt HD,dessutom kanske nåt mer dealer tryck på tröjan ??
Tröjorna borde vara mycket billigare med tanke på reklamen.(obs,menar HD,s kläder nu)

Håller med dig absolut !
HD har massor med fina tröjor etc etc men alltid med dealerns tryck på - alltså borde vi få betalt för att bära deras reklam !?, eller ?
Tycket att detta var hur snurrigt som helst när jag för mer än 10 år sedan återupptäckte mc världen och HD ...

... och forum tröjorna, dekaler etc .... tja, det krävs ju massvis med ideellt arbete att ta fram detta .... kul om det sker men nu har det ju gått l..å..n..g.. tid sedan denna tråd skapades - så det blir kanske inget ? ... som så vanligt - mycket snack och lite verkstad ... eller ?
OBS - MVH !

ViLa
2011-10-11, 22:57
Harley collegetröjorna kostar ju 6-700 o det är ju inte avskräckande! Var o annan har väl köpt sånna?

Nope inga HD kläder alls, i just ride the bike :)

ViLa
2011-10-11, 22:59
OBS - MVH !

Hahaha tyken men trevlig :)

Göteborgare möjligtvis? :)

Hagis
2011-10-12, 10:56
... och forum tröjorna, dekaler etc .... tja, det krävs ju massvis med ideellt arbete att ta fram detta .... kul om det sker men nu har det ju gått l..å..n..g.. tid sedan denna tråd skapades - så det blir kanske inget ? ... som så vanligt - mycket snack och lite verkstad ... eller ?
OBS - MVH !

Någon som vaknat på fel sida? Läste du vad jag skrev något inlägg ovanför? po;

jale
2011-10-12, 13:26
Sorry so;

Hagis
2011-10-12, 13:45
:) lugnt

Anna
2011-10-12, 17:42
Näää jag e inte grinig.....
Men dödskallen ser ut som en fluga med hjälm och den andra som gamla Televerkets logga, eller Beckham.
Så det blir ingen!!! Men som sagt, jag är ju ingen grinig person, så om jag skulle bli tvungen att välja
Då skulle jag gå runt med kronan å tänka Victoria Beckham/Harley....dyyrt, coolt o fiint!
Lycka till thb;

Hagis
2011-10-12, 20:48
Oj det där kändes som en gammal diskussion! Trycket är redan bestämt anna! :D

Anna
2011-10-13, 07:43
D; Haggis: jag vet, men kunde inte låta bli att tycka lite....ni e jätte duktiga!

admin
2011-10-13, 09:05
Haha...HaGGis LM; ... är det en söt manlig version av en kvinlig HAGGA!?

Hagis
2011-10-13, 09:07
Always blame the fat guy fu:

walktheline
2011-10-13, 15:34
Kommer nog fortsätta att designa flera motiv som skapar samma roliga inlägg som finns här på forumet. ro;

Vad vill folk se som motiv på kommande tröjor då? Nu är frågan ute iaf...

Hagis
2011-10-13, 16:19
och där drar jag i nödbromsen! En sak i taget tack :) Ska få klart det här innan det stressas iväg och börjar diskuteras om något som kanske är intressant först om något år!

Anna
2011-10-13, 20:03
ha ha ha ha......LM;
Felåt Hagis...trevlige man, jag har för många tangenter att trycka på W;

Hagis
2011-10-14, 10:03
ha ha ha ha......LM;
Felåt Hagis...trevlige man, jag har för många tangenter att trycka på W;

haha lugnt! Tro mig jag har fått så många smeknamn på mitt smeknamn så jag skulle kunna ha en egen namnsdags kalender!
Tex. Engelskmännen säger precis som dig anna, haggis. När jag lirade amerikansk fotboll så hade vi väldigt många olika länder representerade i laget och där vart det allt från hagis till hadji haha.... så oroa dig inte :)

Hagis
2011-10-29, 12:57
Då är vi väldigt väldigt nära! Jag HOPPAS men lovar inget, men förhoppningsvis har vi under den kommande veckan fått klart så vi kan lägga upp tröjorna till försäljning!

Tryckeriet är klart, typ av tröjor och allt är klart och nu behöver vi bara få fram bilder så ni ser hur tröjorna ser ut! Det är det enda vi väntar på!

Jag återkommer med mer information så snart jag besitter den!

Elexem
2011-10-29, 14:26
Guld thb; som nybliven harleyägare kan jag med stolthet bära en hoodie med texten " i ride harley" yp;