Visa fullständig version : fälgval till heritage 97:a
Tja.
Ny här & även i harley himlen.
Letar lite fälgar till min hoj...har snöat in på fat spoke till henne.
Finns det några nackdelar med sånna fälgar?
Jag vill ju ha fatt på samma fram som bak...kanske lite bredare bak.
Kollar runt men hittar bara till nyare hojar samt så är det svårt att få infon om vad som är det bredaste man kan få på i fälgväg till min årsmodell.
Får 17" plats i org. Skärmar?
Mvh johan
Tja.
Ny här & även i harley himlen.
Letar lite fälgar till min hoj...har snöat in på fat spoke till henne.
Finns det några nackdelar med sånna fälgar?
Jag vill ju ha fatt på samma fram som bak...kanske lite bredare bak.
Kollar runt men hittar bara till nyare hojar samt så är det svårt att få infon om vad som är det bredaste man kan få på i fälgväg till min årsmodell.
Får 17" plats i org. Skärmar?
Mvh johan
Hej och välkommen! :)
Tyvärr är jag ganska färsk själv och vet inget om fälgarna du efterfrågar, så där kan jag inte hjälpa dig tyvärr. Själv är jag ju svag för traditionella ekerfälgar på heritage, men det är ju bara jag :) Bak har jag däremot helgjuten fälg, något som förra ägaren installerade då han upplevde att ekrarna gav med sig av vikten när han tourade med packning och fruga. Om det var packningen eller frugan som böjde ekrarna framgick dock inte... :D Men även om jag tycker ekrar är snyggare så låter jag den helgjutna sitta då funktion får gå före form. Kan ju vara värt att ha i åtanke, även om fatspoke kanske har lite mer gedigna ekrar än standard :)
Hej oh tackar.
Jo jag har dreglat efter feta ekrar en stund nu...skulle även kunna tänka mig helpolerade fayboyfälgar men vill väl ha så brett bak det går utan att behöva byta sving oh hela den cirkusen.
Sitter ju cykelhjul på den idag ju..😒
Ang att ekrarna skulle packa ihop?....fet kärring! 😂😂