Visa fullständig version : Hämta hem hojen!
robbbull
2015-12-03, 20:36
17441 17442
Var o hämta hem hojen efter o ha fixat tändstiftsgängorna:DDet kostar på o köra skärmlöst i dec men nu är ordningen återställd o alla är tillbaka i garagevc;Men nu är både jag o hojen ny duchade o luktar gottcheer
Soderlund
2015-12-04, 16:41
vad många schyssta hojar!
robbbull
2015-12-06, 10:03
thx;
Jäkla smutt samling hojar du har i garaget, och du tycks bygga dom på ingen tid alls! Själv går man och grubblar och funderar och kommer knappt någonstans... Så när startar nästa projekt, och vad blir det då?
robbbull
2015-12-06, 19:46
Tackar:D Du måste dra en lina i bägge näsborrarnathb; Njaaa det finns lite små pill o göra så det blir nog inget nytt i vinter tror jag.Det kan ju vara skönt o bara mysa runt i garage spela shysst musikSmoke Jag ska börja med en aluminium tank till sporren oså ska jag fundera ut lack på en tank till.Det blir 3st tankar o varva med till sporren:D Oså har jag lite planer på o fixa en tank till shovelen också så man kan byta i bland på den också.
Jag funderar o grubblar också lite iallefall men det får inte ta överfrv;Det är bättre o ge sig påt oså händer det grejer på vägen så en hel del grejer man lägger ner tid o kraft på slängs i skrotlådanrnt;
Så sant så sant! Ser fram emot att se tank-projekten i alla fall!