KingCobra_HD
2015-08-21, 13:18
Hej,
Har lite prylar över från min Sportster. Priserna är högst förhandlingsbara :)
- Styre Biltwell "Maynard", kompakt z styre 2" högt, 60 cm brett. Svart. 500:-
- Original luftburk årsmodell 2004, komplett med filter och alla skruvar. Hemmamålad svart, ser helt okej ut. Jag tror den passar även -03 och äldre. 400:-
- Främre avgaskrökar original, med uttag för lambdasonder. 400:-
- Lambdasonder från ovanstående. 300:-/st
- Fäste till ljuddämpare, med crossover rör. Skulle tro att det går att använda på en -03 eller tidigare för att slipa röret vid luftburken. 200:-
- Solosadel ombyggd för kort förare, man sitter kanske 5 cm längre fram. 600:-
- Toppkåpa enligt bild. Kinakopia så finish och monteringsdetaljer lite krattigt. 200:-
17026
Kan även bytas mot ett högre styre, typ Biltwell Zed, Frisco eller liknande, pyttesmå blinkersar eller nåt annat fräsigt
Har lite prylar över från min Sportster. Priserna är högst förhandlingsbara :)
- Styre Biltwell "Maynard", kompakt z styre 2" högt, 60 cm brett. Svart. 500:-
- Original luftburk årsmodell 2004, komplett med filter och alla skruvar. Hemmamålad svart, ser helt okej ut. Jag tror den passar även -03 och äldre. 400:-
- Främre avgaskrökar original, med uttag för lambdasonder. 400:-
- Lambdasonder från ovanstående. 300:-/st
- Fäste till ljuddämpare, med crossover rör. Skulle tro att det går att använda på en -03 eller tidigare för att slipa röret vid luftburken. 200:-
- Solosadel ombyggd för kort förare, man sitter kanske 5 cm längre fram. 600:-
- Toppkåpa enligt bild. Kinakopia så finish och monteringsdetaljer lite krattigt. 200:-
17026
Kan även bytas mot ett högre styre, typ Biltwell Zed, Frisco eller liknande, pyttesmå blinkersar eller nåt annat fräsigt