Visa fullständig version : Gillar hojen, o fick tjejen på köpet :)
http://2.bp.blogspot.com/-c6dbxOhe3lA/TdEbJr8xhkI/AAAAAAAAAaw/NnNbwEFdfWA/s1600/Beauty+And+Bike.jpg
Va fan gör min fru framför din hoj :)
Va fan gör min fru framför din hoj :)
Just det, jag skulle hälsa! :)
Till mig sa hon att jag var den enda....
ElMilagro.
2011-07-22, 14:00
Släng bort kärringen!! Man vill ju se hela hojjen!! thb;
Släng bort kärringen!! Man vill ju se hela hojjen!! thb;
Håller med. Det ska fan i mig inte vara brudar framför hojarna. Vill man se nakna damer finns det en hel industri som producerar material för det ändamålet. Blanda brudar och hojar är som att ha glass i ölen. Tvi! :)
Håller med. Det ska fan i mig inte vara brudar framför hojarna. Vill man se nakna damer finns det en hel industri som producerar material för det ändamålet. Blanda brudar och hojar är som att ha glass i ölen. Tvi! :)
Amen
Läste senaste nr av Scanbike! Det verkar som att dom i alla fall har förstått det där med att hojen är det intressanta, var onekligen mindre såna "våp" bilder! :)
ElMilagro.
2011-07-25, 13:32
Amen!