handdator

Visa fullständig version : Kvällsturer i Falkenbergstrakten ?



Tompa
2011-07-20, 12:13
Hej alla HD åkare !
Skulle vara trevligt att ha någon att åka med eller,och byta kunskap , mektips mm. i Falkenbergstrakten!
Kör en Heritage 01 och är 46 år ung!
Tompa.

Tompa
2011-08-15, 20:16
Det verkar helt dött i hallandstrakten !! SYND !
MVH Tompa

Rolf Axel Scootsandbikes
2012-03-01, 22:16
Vi får la försöka få ihop något fram i vår.
Kom och besök Valen Custom Shop en onsdag kväll när de börjar med Hamburger grillning.
Micke Hugo min kollega och jag brukar åka dit och det är väl en lagom tur.
Vi kan alltid åka en sväng söder ut efteråt.

/Rolf, Varberg (Vincents Bike Shop)

Tompa
2012-03-03, 13:14
Hej Rolf !
Låter dunder !
Vart på väg flera gånger till Valens Custom men aldrig blivit av.
Hälsn. Tomas (Tompa)

Rolf Axel Scootsandbikes
2012-03-06, 22:38
http://2.bp.blogspot.com/-ze9DYgqmzW0/T1Rq9STonII/AAAAAAAABgc/qhYaA9EImr8/s400/sb2012.jpg

Den 21 april kör vi! Som vanligt träffas vi på Valen Custom Shop, vår kombinerade verkstad/butik/man-cave. Kom i tid så du hinner att morsa på alla och kolla in hojarna. Vid 12-snåret kör vi en runda tillsammans på halländska landsvägar ett par timmar för att sedan braka genom stan och återvända till Valen där det kommer att finnas något att käka. Vi hoppas på strålande vårväder på dagen men även på kvällen då Partyt startar och hojarna är parkerade. Alla är såklart välkomna på festen men biljett behövs och köps i förväg på Valen Custom Shop för 100 SEK. Pengen täcker in livemusik, tillgång till bar och ett garagegolv att skaka de lurviga (benen) på. Lägg gärna en rad på vår Facebooksida och tala om om du tänker köra hoj, festa eller båda delarna.

Tompa
2012-03-07, 20:00
Låter sköj !
Hoppas sambon inte jobbar ! (Har ju 2 kottar hemma )
Kanske kan fixa barnvakt i annat fall .
Har för mig att dom körde Poker run från Valens i fjol. är det samma?eller kommer det senare på året ?
Tompa

Rolf Axel Scootsandbikes
2012-03-07, 20:34
De körde nog Odens Pokerstart där.
Det kommer senare.
Detta är en kul tur med efterföljande fest.
har varit riktigt bra de gånger jag varit där.
INte så mycket "hojklubbkänsla" som på en hojklubb men med samma typ av folk och fler tjejer...

/R

Tompa
2012-03-07, 23:15
Hoppas vi ses !
Om inte där ,så hör av dej för någon kvällstur !!
ALLTID INTRESSANT !
Tompayp;

Bikebandit
2012-03-07, 23:21
Jag ska dit vic; Ska köra från Skåne fredag ​​kväll och stannar övernatten i Falkenberg. Någon annan från Skåne vill köra med mig är välkomna thb;

ted.olofsson
2014-06-06, 04:22
Lyckats skramla ihop nått åkgäng runt Fbg-trakten? Skaffade mig åkdon i höstas men har mest blivit ensamrundor..

Coax
2014-06-06, 11:02
Hojta för fan jag åker gärna upp till falkenberg!

Tompa
2014-06-13, 13:33
Det finns liv i Falkenbergstrakten !!!
HÖR AV ER så tar vi en runda !!