handdator

Visa fullständig version : KÖPER DIN FXDB STREETBOB!!!



Forty8
2015-05-04, 00:34
Är på jakt efter en Streetbob årsmodell 2013-2015!
Vill du sälja? Jag vill köpa!
Ev. kan en 2011-2012 funka också!

abelseth
2015-05-04, 10:33
Ouh snaaapp... Är det din fina Sporre man såg på blocket? Synd att du krängde den, trodde det va en keeper :D

Victor_48
2015-05-04, 16:26
Hur stor e din plånbok? :D //filthyrich

modestrick
2015-05-04, 18:47
Är på jakt efter en Streetbob årsmodell 2013-2015!
Vill du sälja? Jag vill köpa!
Ev. kan en 2011-2012 funka också!

Åh, se på fasen, har du krängt förtiåttan?? Precis när du fått till den som du ville.
Så nu ska du ge dig på å skruva med en street bob alltså? ska bli intressant å se vad du gör med den. Vad heter det, hur gör du nu med ditt forumnick? forty8 funkar ju inte med street bob.
Själv funderar jag på å skaffa mig nya handskar för säsongen. Eventuellt så köper jag lika som de du har. Himla snygga de där gula tycker ja.
Vet inte hur vädret är i dina trakter men här uppe regnar det bara. kyligt också. inte mkt åka änsålänge. Men det kan ju bli sommar precis vilken sekund som helst nu så skynda på med å köpa ny hoj så du inte missar nåt av mc säsong 2015.
Skeppohoj! :)

Forty8
2015-05-04, 21:51
Ouh snaaapp... Är det din fina Sporre man såg på blocket? Synd att du krängde den, trodde det va en keeper :D

Yes det var det :) Ja men det var dags att gå vidare och ta sig an nåt nytt. Har ju en caferacer som snart är klar också så det gäller att se till att ha och göra :)

- - - Uppdaterad - - -


Hur stor e din plånbok? :D //filthyrich

Större än dina små fickor iaf din blöja fu:

Forty8
2015-05-04, 23:38
Åh, se på fasen, har du krängt förtiåttan?? Precis när du fått till den som du ville.
Så nu ska du ge dig på å skruva med en street bob alltså? ska bli intressant å se vad du gör med den. Vad heter det, hur gör du nu med ditt forumnick? forty8 funkar ju inte med street bob.
Själv funderar jag på å skaffa mig nya handskar för säsongen. Eventuellt så köper jag lika som de du har. Himla snygga de där gula tycker ja.
Vet inte hur vädret är i dina trakter men här uppe regnar det bara. kyligt också. inte mkt åka änsålänge. Men det kan ju bli sommar precis vilken sekund som helst nu så skynda på med å köpa ny hoj så du inte missar nåt av mc säsong 2015.
Skeppohoj! :)

Ja det fick bli så. Kändes rätt och jag är sugen på nåt nytt. Blir det en bob så får det väl bli "streetbåttan" eller nåt he he! Dom handskarna är kanon så det är bara att slå till! Hoppas du kommer och hälsar på nu i sommar och att det går bra med tillökningen :)

Fonve
2015-05-05, 10:13
Kul! :)

modestrick
2015-05-05, 15:35
Ja det fick bli så. Kändes rätt och jag är sugen på nåt nytt. Blir det en bob så får det väl bli "streetbåttan" eller nåt he he! Dom handskarna är kanon så det är bara att slå till! Hoppas du kommer och hälsar på nu i sommar och att det går bra med tillökningen :)

Hade hoppats hinna förbi Götelaborg i sommar. Beror änna på om frugan släpper iväg mig. De kan va kinkiga å besvärliga gravida fruar som du säkert vet. Ska försöka lobba för detta redan nu så hon hinner vänja sig vid tanken att va utan mig en dag eller två. :) Och tvärtom förstås. Jag är ju löjligt hemkär av mig. Får hemlängtan bara av å hämta posten ute vid vägen. haha
Ska nog slå till på sådana mc vantar. De jag har nu har hål i sig å har egentligen aldrig varit särkilt sköna.
Tycker blocket e fullt med prisvärda bågar just nu. Bara å handla.

hasse diesel
2015-05-05, 19:12
Ja det fick bli så. Kändes rätt och jag är sugen på nåt nytt. Blir det en bob så får det väl bli "streetbåttan" eller nåt he he! Dom handskarna är kanon så det är bara att slå till! Hoppas du kommer och hälsar på nu i sommar och att det går bra med tillökningen :)

Är gatråttan upptaget då?......:cool: