handdator

Visa fullständig version : V&H Short Shots eller andra pipor till Sporre



abelseth
2015-01-16, 01:34
Vill ha tag i nytt system till min Sporre, Short Shots eller nåt annat helsystem. Ska passa en 08:a

husfar
2015-01-16, 21:49
tjenare kompis ! Har ett vance and hines short shots på hojjen..hade tänkt byta system nu till sässongen är det tänkt. Om du är intresserad o kan vänta tills jag bytt såklart. Har även ett 16 aphäng som jag ska byta innan sässongen om det är av intresse.

abelseth
2015-01-16, 21:56
tjenare kompis ! Har ett vance and hines short shots på hojjen..hade tänkt byta system nu till sässongen är det tänkt. Om du är intresserad o kan vänta tills jag bytt såklart. Har även ett 16 aphäng som jag ska byta innan sässongen om det är av intresse.

Kör också en Nightster 08 ;) Hur kommer det sig du ska byta? Är du inte nöjd med V&H? Kör med ort pipor nu med v&H slip-ons. Hört Short Shotsen och tycker ljudet i dem var lite roligare än det jag har nu ;)
16 tum, är inte det riktigt högt? Pallar man längre turer? :D

husfar
2015-01-16, 22:16
jag är 173 kort ...dem når mig till axlarna om jag sitter i rak ställning så njae...haft 12 o 14 apor innan....16 passade bättre och är bekvämt enligt mig då men det passar inte min typ av körning

- - - Uppdaterad - - -

Jo...klart jag är nöjd med mitt v&h system. Men när jag ska byta styre ska jag också byta system till något sportigare hade jag tänkt mig tillsammans med ett lågt styre ..så därför jag ska byta både styre samt pipor. V&H låter sjukt gött som en redig harley och uppmärksamhet väcker dem också :)