handdator

Visa fullständig version : Tipsa gärna om ledig lägenhet i Borås...

Sanniz
2015-01-10, 12:13
Jag kommer att flytta framöver tillbaks till Borås. Dock lägger inte alla ut sina annonser om lediga
lägenheter, utan de sprids mer mun till mun.

Jag önskar en lägenhet (helst inte mindre än 30 kvm) i Borås. Kök är önskvärt, men kokvrå kan
fungera om den är smart planerad.
Dusch eller bad ett måste i lägenheten.
Önskemål är balkong eller liknande, men inget krav i första hand.
Hyran max5000 kr/månad....
Helst även med möjlighet att koppla in vilket bredband man vill via "splitvision" eller liknande.
Plus gärna möjlighet att parkera bil eller hyra parkering.
Lägenheten bör ligga i ett område, där man kan känna sig hyfsat trygg att komma hem mitt i natten
efter avslutade arbetspass (jobbar ju även vissa helger).

Jag är icke rökare, men kan hända att jag ha djur med mig, eller har djur tillfälligt hemma hos mig
framöver.

Vet ni något, så är jag tacksam för tips! W;

Önskar flytta in senast 1 April...

TCKalle
2015-01-10, 12:49
Du bör nog ringa/maila fastighetsägare för intresseanmälan
http://www.boras.se/forvaltningar/miljoforvaltningen/miljoforvaltningen/bostadboras/hittabostadiboras.4.e16926112bcd91ede6800096144.ht ml

Sanniz
2015-01-10, 12:52
Du bör nog ringa/maila fastighetsägare för intresseanmälan
http://www.boras.se/forvaltningar/miljoforvaltningen/miljoforvaltningen/bostadboras/hittabostadiboras.4.e16926112bcd91ede6800096144.ht ml

Tackar... har redan gjort några intresseanmälningar... men alla visar inte lediga lägenheter ens på deras sidor.
Och alla vill inte ha en miljon samtal. Men jag skall kika på länken. :)

Sanniz
2015-02-14, 13:36
Har nu fått en lägenhet i Borås... Hopas bara få flytta in redan i Mars. Misstänker
att tjejen som har den nu, gärna lämnar över den tidigare eftersom hon har fått lägenhet i Norrköping i
stället. :)
Så håll en tumme..
Dock får motorcyklar ligga på is för en tid... Måste få bukt med ekonomin, när allt är "över"...

Tänkte bara uppdatera för alla nyfikna och hjälpsamma, hur det gått...
Jag hamnar mitt i Knalleland. :)