handdator

Visa fullständig version : Tappade hojen:/

Alexander Barth
2014-10-31, 21:41
Hej hade hojen uppe på en lyft men lyften måste tappat tryck för helt plötsligt var den i botten och hojen trilla:/ inga stora skador en knäckt blinkers och ett skadat kopplingshandtag och så knäcktes huset eller vad man ska kalla det som kopplings handtaget sitter i nu är min fråga var kan jag köpa det har kollat rundor men hittar inte det :/ antar att det är lätt att hitta borde ju vara ganska vanligt men vet inte vad det heter så vet inte vad jag ska söka på:P nån som vet? Är till en sportster xl 883c !

D-mann
2014-10-31, 22:24
Borde väl finnas hos "riktiga" HD-handlarna kan man tycka. Men finns ju många välsorterade småhandlare man hellre besöker...var bor du? Borde ju kunna finnas på typ Bikeline och såna på nätet med.

Alexander Barth
2014-10-31, 22:37
Bor i Kristianstad hittade på Bikelines hemsida hela kit med husen till knappar o allt men behöver ju bara till kopplings handtaget! Nån anning vad det heter lättare att söka då har försökt hitta vad det heter på nätet men hittade inte:/

indy 500
2014-10-31, 22:57
Om du köper orginal så blir det inte orginellt.Sorry för ole dole,,,,,,,,,,,,,

Banditen01
2014-10-31, 23:09
Bikeline har lösa detaljer oxå, köpte själv nytt bromshandtag där nyligen ...

http://www.bikeline.se/sv/artiklar/gaffel-styren-vajrar/styre/reglage/index.html

Lars Nilsson
2014-11-01, 00:43
om du vill så kan jag kolla om jag har ett liggande.
Blir gratis isf.

stroker49
2014-11-01, 10:28
Det där kan kanske försäkringen vara med och betala?

indy 500
2014-11-01, 13:33
olyckan

Henrik Forslund
2014-11-01, 13:50
Tips. När originaldelar sökes, tex namnet eller artikelnumret. Googla på ronnies harley oem. Klicka dig fram till deras harleykatalog. Där finns alla oem prylar, med namn o artikelnummer osv.
Har du ingen spärr på lyften?

—--------------
All comfort was sacrified for style

Roadking99
2014-11-01, 16:14
http://www.shopronniesharleydavidson.com/Validate.aspx

Linket har du her.
Bruger det ofte selv.
Genialt.

Trevlig Helg

Alexander Barth
2014-11-05, 16:55
Tack för tipsen hade en kompis som hade ett liggande då han hade bytt till kromat! Ang lyften så hade jag missat att där fanns spärrar är ny på allt det här så var ett gröngölings misstag bara glad att allt annat höll!

Rigarro
2014-11-21, 05:28
Bor i Kristianstad hittade på Bikelines hemsida hela kit med husen till knappar o allt men behöver ju bara till kopplings handtaget! Nån anning vad det heter lättare att söka då har försökt hitta vad det heter på nätet men hittade inte:/

Åå
Å

Å
Å
å

å
åå
Å
Å

Å

Åå
Å
å

Å

Å

å
åååå

å

Å
åå
Å

Å
Å

Å
Å
Åååå

Å

åå

å

ååå
Åå

Å
Å
ååå
Å
å

å
åå
Å

åå
å
Å
Å

Åååå

Bikeline har lösa detaljer oxå, köpte själv nytt bromshandtag där nyligen ...

http://www.bikeline.se/sv/artiklar/gaffel-styren-vajrar/styre/reglage/index.html

Det där kan kanske försäkringen vara med och betala?

Tack för tipsen hade en kompis som hade ett liggande då han hade bytt till kromat! Ang lyften så hade jag missat att där fanns spärrar är ny på allt det här så var ett gröngölings misstag bara glad att allt annat höll!